Ik weet het niet of deze topic al bestaat, maar ik heb een vraag over mijn parkeer sensoren. Is het mogelijk dat als mijn auto langzamer dan 15 km/u rijdt, dat de parkeer sensoren activeren? Want ik merk wel, alleen vanaf de stilstand doen ze, maar daarna niet meer, tot dat je weer helemaal stilstaat en in R of P zet.
Vraag
Daniel1988
Hoi allemaal,
Ik weet het niet of deze topic al bestaat, maar ik heb een vraag over mijn parkeer sensoren. Is het mogelijk dat als mijn auto langzamer dan 15 km/u rijdt, dat de parkeer sensoren activeren? Want ik merk wel, alleen vanaf de stilstand doen ze, maar daarna niet meer, tot dat je weer helemaal stilstaat en in R of P zet.
Kan zoiets geprogrammerd worden?
Mvg,
Daniel.
Top Posters For This Question
76
25
24
22
Popular Days
25 jul
19
19 ma
14
21 jul
14
18 jun
14
Top Posters For This Question
dieseltje 76 posts
wulfke 25 posts
dreke 24 posts
Passat Rdi 22 posts
Popular Days
25 jul 2018
19 posts
19 ma 2018
14 posts
21 jul 2018
14 posts
18 jun 2020
14 posts
Popular Posts
dieseltje
vanavond een proef gedaan met een extra set sensoren. nog één aansluitfout gemaakt, dus deed een deel van de sensoren het nog niet, maar ik ben op de goede weg. dit gaat werken
dreke
@@Diver Vanaf 2008 zit die vooraan, boven het kleine vakje links. Niet echt makkelijk te bereiken... @@Neders Je moet voor en achter twee sensoren links en recht bijplaatsen... en wanneer je h
dieseltje
Das idd de bedoeling ook. Hoop volgendjaar een CC aan te schaffen.
Posted Images
176 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten