Ga naar inhoud
  • 0

Naviegatisysteem


Iveswesp

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Er kunnen er mij veel helpen, of zeggen wat ik,moet doen, maar heb geen reacties jammer van deze site.

Beetje jammer van mensen die net binnen komen en niet eens de moeite nemen om zich voor te stellen en gelijk gaan eisen dat ie gelijk antwoord en hulp gaan krijgen.

Heel jammer dat mensen niet beseffen dat memsen met het mooie weer buiten zitten en met hele andere dingen bezig zijn.

Beetje jammer dat als je toch binnen op het forum op antwiord zit te wachten niet de topics doorleest waar deze vraag al tig keer gesteld is en dat een ieder keer op keer weer geholpen is.

Wat ik wil zeggen een beetje jammer van deze reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Afgelopen week op marktplaats een kaartje voor mijn tante haar rns-315 besteld. Bij mijn neef laten bezorgen zodat hij het bij zijn moeder kan installeren.

Misschien dat je even kijkt of er bij je in de buurt kaartjes worden aangeboden.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beetje jammer van mensen die net binnen komen en niet eens de moeite nemen om zich voor te stellen en gelijk gaan eisen dat ie gelijk antwoord en hulp gaan krijgen.

Heel jammer dat mensen niet beseffen dat memsen met het mooie weer buiten zitten en met hele andere dingen bezig zijn.

Beetje jammer dat als je toch binnen op het forum op antwiord zit te wachten niet de topics doorleest waar deze vraag al tig keer gesteld is en dat een ieder keer op keer weer geholpen is.

Wat ik wil zeggen een beetje jammer van deze reactie.

Nou inderdaad. Merk dat ik vaak PBs krijg van mensen die zich aanmelden, maar niks posten. Ze willen wel een kaartje voor de 315. Doe hier niks op uit.

Wil best mensen helpej, maar niet op deze manier.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wil best helpen hier,ben zeker niet lui. Dat is het enige wat ik vraag die update, mijn TomTom is daar van beter, daar zit lifetime op en moet daar niets meer voor betalen. Ik zal eens rondkijken en zoeken waar het staat, maar ben bang voor een crash. Er is al iemand die dit heeft gehad. Ik heb nog wat geduld en sorry daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden