Ga naar inhoud
  • 0

ABT tuning bij afleveren


VincentP

Vraag

Heren,

 

Ik zag net voor in het boekje van mijn pas aangeschafte Passat dat hij op de dag van afleveren ABT is getuned. Nu kan ik op het internet niets vinden over het tunen bij een nieuw afgeleverde auto.

 

Wél kan ik vinden dat het achteraf tunen door ABT de 2.0 BKP van 140 naar 170 pk's schopt. Weet iemand of dezelfde data kunnen worden aangehouden in mijn geval?

 

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de motor niet als 170pk vindt aanvoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heren,

 

Ik zag net voor in het boekje van mijn pas aangeschafte Passat dat hij op de dag van afleveren ABT is getuned. Nu kan ik op het internet niets vinden over het tunen bij een nieuw afgeleverde auto.

 

Wél kan ik vinden dat het achteraf tunen door ABT de 2.0 BKP van 140 naar 170 pk's schopt. Weet iemand of dezelfde data kunnen worden aangehouden in mijn geval?

 

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de motor niet als 170pk vindt aanvoelen.

Zet hem op de rollerbank en je weet genoeg. Er is 17 sept een meet in Lochem bij JD Engineering. Tegen gereduceerd tarief kan je rollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

klopt, meetwaardenblok 001 het aantal mg/s vermelden, mwb 011 3e vakje de mbar's

Wordt dit gemeten bij stationair draaien van de motor of tijdens het rijden in een bepaalde versnelling en in een bepaald toeren gebied.

aangepast door Speedyace
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden