Ga naar inhoud

b7 leder interieur geplaatst 3c variant


Rowdy Bos

Aanbevolen berichten

afgelopen week heb ik mijn passat voorzien van een setje leer. het interieur komt bij BM onderdelen uit beneden leeuwen vandaan, helaas waren er geen deurpanelen bij en ben ik begonnen deze zelf te gaan bekleden met leer.

 

00000005.jpeg

De voorstoelen

 

00000006-1463952090.jpeg

De achterbank

 

00000007.jpeg

 

5 Meter leer gekocht in bijpassende kleur bij de plaatselijke stoffen winkel.

 

00000001.jpg

Deurpanelen demonteren

 

00000002.jpg

paneel voorzien van leer

 

00000003.jpg

Paneel weer inelkaar

 

00000004.jpg

 

3 panelen klaar en toen was het spuitlijm op, dus dat moet ik vandeweek eerst weer even gaan halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeer netjes :)

 

wat ben je zo kwijt aan dat leder voor de deurpanelen (ikzelf heb nl ook stoffen panelen en leder/alcantara stoelen)

aangepast door -=mYst=-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle leuke reacties,

 

Ik zal even wat antwoorden geven op de vragen

 

De prijs voor het materiaal is verschillend je hebt het al vanaf 12,50 per meter bij 140cm. Als je een zware kwaliteit wil kun je het beste bij Special Interior in dronten gaan kijken, daar hebben ze uitgebreide kleuren waaiers daar kost een meter bij 1.40 rond de €25,-

 

In principe heb je geen hoogte verschil omdat je het leer aan de zijkanten strak naar de achterkant van het paneel trekt waardoor je het onderliggende stof een stukje naar beneden trekt.

 

Ik gebruik spuitlijm van het merk "Palty" van alle merken lijm die ik ooit gebruikt heb is dit echt het beste lijm. Ik gebruik dit lijm ook om hemeltjes opnieuw te bekleden en er is er nog nooit een los gelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle leuke reacties,

 

Ik zal even wat antwoorden geven op de vragen

 

De prijs voor het materiaal is verschillend je hebt het al vanaf 12,50 per meter bij 140cm. Als je een zware kwaliteit wil kun je het beste bij Special Interior in dronten gaan kijken, daar hebben ze uitgebreide kleuren waaiers daar kost een meter bij 1.40 rond de €25,-

 

In principe heb je geen hoogte verschil omdat je het leer aan de zijkanten strak naar de achterkant van het paneel trekt waardoor je het onderliggende stof een stukje naar beneden trekt.

 

Ik gebruik spuitlijm van het merk "Palty" van alle merken lijm die ik ooit gebruikt heb is dit echt het beste lijm. Ik gebruik dit lijm ook om hemeltjes opnieuw te bekleden en er is er nog nooit een los gelaten.

hoeveel meter heb je nodig voor vier deurpanelen? dit zou ik ook nog wel zien zitten namelijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle leuke reacties,

 

Ik zal even wat antwoorden geven op de vragen

 

De prijs voor het materiaal is verschillend je hebt het al vanaf 12,50 per meter bij 140cm. Als je een zware kwaliteit wil kun je het beste bij Special Interior in dronten gaan kijken, daar hebben ze uitgebreide kleuren waaiers daar kost een meter bij 1.40 rond de €25,-

 

In principe heb je geen hoogte verschil omdat je het leer aan de zijkanten strak naar de achterkant van het paneel trekt waardoor je het onderliggende stof een stukje naar beneden trekt.

 

Ik gebruik spuitlijm van het merk "Palty" van alle merken lijm die ik ooit gebruikt heb is dit echt het beste lijm. Ik gebruik dit lijm ook om hemeltjes opnieuw te bekleden en er is er nog nooit een los gelaten.

Bedankt moet mijn deuren ook een x opnieuw doen begint los te laten

En moet mijn andere auto ook doen (s500) heeft verkeerde kleur deurpanelen wou eerst verven maar denk helemaal opnieuw netter.

aangepast door Postie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden