Ga naar inhoud
  • 0

Storing start/stop


bob1986

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

 

Hoe heb je dit opgelost?

Iets vervangen?

 

Ik krijg de melding ook. Eenmaal de auto herstart is de melding weg maar komt af en toe terug.

 

Start-stop systeem werkt trouwens ook niet als de melding er niet is. Dan krijg ik het icoon dat het start-stop systeem niet beschikbaar is.

 

Groeten,

Gert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Start-stop systeem werkt trouwens ook niet als de melding er niet is. Dan krijg ik het icoon dat het start-stop systeem niet beschikbaar is.

A met een diagonale streep er door betekent vaak dat je roetfilter aan het regenereren is. Ff handleiding doorlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe krijg je dat voor elkaar?, kan je dan de handleiding hier delen SVP, er zijn hordes die de functie eruit willen hebben maar tot op heden heeft niemand dat voor elkaar gekregen..

Eindelijk iemand gelukt.. :blink1:  :blink1:  :blink1:

Huh, lukt dat alleen bij de nieuwere dan? ook bij mijn huidige B8 is de startstop gewoon uitgezet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

 

Hoe heb je dit opgelost?

Iets vervangen?

 

Ik krijg de melding ook. Eenmaal de auto herstart is de melding weg maar komt af en toe terug.

 

Start-stop systeem werkt trouwens ook niet als de melding er niet is. Dan krijg ik het icoon dat het start-stop systeem niet beschikbaar is.

 

Groeten,

Gert

dat heeft mijn vrouw met haar Fiat 500 ook, ze rijdt te korte afstanden, als ik de auto een nacht aan de lader zet doet hij het weer een week :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

A met een diagonale streep er door betekent vaak dat je roetfilter aan het regenereren is. Ff handleiding doorlezen.

Ik doe lange afstanden naar het werk waarvan 84km snelweg.

 

Op de momenten dat ik het systeem test door koppeling los te laten hij zeker niet aan het regenereren.

Regenereren merk ik als ik stil sta dat hij rond de 1000 toeren draait. Dat is het volgens mij niet.

 

Denk toch iets anders maar wat valt dan nog uit te zoeken.

 

Erg vind ik het niet want ik vind het gehele start-stop maar niets.

Wel mag een storing niet voorkomen vind ik. 

 

Ik heb volgens mij alle externe factoren als gecheckt zoals in de handleiding maar daar kan ik niet vinden wat het zou kunnen zijn.

aangepast door Gertadr
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Idd als hij regenereerd en als het blok koud is werk het niet.

Maar een storing zou natuurlijk ideaal zijn omdat ik eens gevraagd heb voor zo n kastje die je aansluit en voor jou zogenaamd op het knopje drukt...da kost 90 euro.mooi uitgespaard hehe

gewoon even met Vagcanpro uitzetten, is geen duur kastje voor nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden