Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De voorlopige planning voor 8 April,

 

Hrvatinl - Inbouwen guy mod sedan, semi dynamische knipperlichten (bijkomend - inbouwen auto-hold, voetverlichting en instapverlichting ??)

Comfortcruiser - inbouwen guy mod variant, indien terug op voorraad semi-dynamische knipperlichten (bijkomend, vervangen V159, brandstof filter, interieurfilter,..)

Helibart - inbouwen guy mod variant

 

Dabrother - vervangen koplampen, inbouwen xenon, semi dynamische knipperlichten

 

@-=mYst=- (Kristof) - reviseren remmerij achteraan ?

 

Mezelf - vervangen ABS pomp naar 109P - vervangen koppelingsensor - vervangen handrem module - reviseren remmerij achteraan

(als ze binnen zijn, vervangen handremmotoren)

Hoe zit het met de remmerij van Kristof, Peter@@wulfke.... weet jij daar iets van

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe zit het met de remmerij van Kristof, Peter@@wulfke.... weet jij daar iets van

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

geen idee, dat vraag je hem best zelf eens, weet niet wat er buitenom de guy mod inbouwdag geregeld wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

We zijn dus met ongeveer 10 man, ik probeer nog een snack mee te nemen van een lokale slager die er ooit een prijs mee gewonnen heeft.

Ook mevrouw Wulfke niet vergeten he mannen die geeft ook haar zaterdag weg aan jullie :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tot morgen Heren. Koffie zal klaar staan. Net verse koffie gekregen van een Barry-sta dus dat is zeker geen probleem.

Niemand wat verkeerd gegeten mag ik hopen. Tot morgen en wens jullie een veilige rit toe.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tot morgen Heren. Koffie zal klaar staan. Net verse koffie gekregen van een Barry-sta dus dat is zeker geen probleem.

Niemand wat verkeerd gegeten mag ik hopen. Tot morgen en wens jullie een veilige rit toe.

Als het goed is heeft Nick nog die koffie bij zich voor jou Wulfke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Rachid17 Niko, :P

 

Dat klopt. Ik ben er in de middag, in de ochtend erg druk!

Wat moet er nog aan die van jou gedaan worden Niko, gezien ik ook niet te laat weg kan gaan uit Zelzate. Anders bespreken we het morgen wel even.

 

Tot morgen mannen, ik gaat via A4 richting Bergen op Zoom

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat moet er nog aan die van jou gedaan worden Niko, gezien ik ook niet te laat weg kan gaan uit Zelzate. Anders bespreken we het morgen wel even.

 

Tot morgen mannen, ik gaat via A4 richting Bergen op Zoom

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Vergeet niet de units mee te nemen Fappie en veel plezier daar allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden