Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag de auto vakantieklaar maken voor de lange reis. Olie peilen, ruitenwisservloeistof vullen, banden oppompen en even de auto schoonmaken.

Geplaatst
  Op 2-8-2017 om 08:18, sander bosman zei:

heeft iemand nog problemen met files gehad bij de grens oostenrijk en slovenie

Nee rij altijd over Italië. Geen Karawanka tunnel en geen vignet als je het goed doet.  

Geplaatst
  Op 23-7-2017 om 18:52, Diver zei:

Onderweg naar croatie fa75b1c922e79fda74cbf3c2f8d4064c.jpg

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

We zijn nog tegelijk vertrokken ook

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

Geplaatst

Vanochtend om 0:30 vertrokken uit Oostenrijk, vanochtend om 8:15 weer thuis, de Passat heeft het perfect gedaan!

Geplaatst
  Op 13-8-2017 om 12:25, AJV zei:

Vanochtend om 0:30 vertrokken uit Oostenrijk, vanochtend om 8:15 weer thuis, de Passat heeft het perfect gedaan!

Mooie reistijd precies wanneer je geen vrachtauto's meer hebt

Geplaatst

Laatste dag alweer in Zuid Frankrijk. Morgen R36 maar uit de garage halen voor wat inspanning. En dan via nachtje in Nancy naar huis.

0006c69889d42baeeb4e3e98b81679fd.jpg

Geplaatst
  Op 14-8-2017 om 07:15, R36 zei:

Laatste dag alweer in Zuid Frankrijk. Morgen R36 maar uit de garage halen voor wat inspanning. En dan via nachtje in Nancy naar huis.0006c69889d42baeeb4e3e98b81679fd.jpg

Ze staat mooi, goed ruimte gelaten voor de zwak begaafde onder ons, maar toch lopen de rillingen over me lijf in die tempel of Terror.

Je ontkomt er ook niet aan helaas. Wij waren met 2 auto's weg. Dat geeft een berg rust bij het parkeren. 1 kant boom of muur, andere kant busje van opa.

Geplaatst

Vorige week teruggekomen van onze kleine 'tour' door europa.

2900 km gereden met overnachtingen in Oostenrijk, Slovenie en Duitsland.

Heerlijk gereden door de bergen ook, gelukkig weinig files wel veel Baustellen helaas.

post-15219-0-77596000-1502705855_thumb.jpg

Geplaatst
  Op 14-8-2017 om 09:17, Flying Dutchman zei:

Ze staat mooi, goed ruimte gelaten voor de zwak begaafde onder ons, maar toch lopen de rillingen over me lijf in die tempel of Terror.

Je ontkomt er ook niet aan helaas. Wij waren met 2 auto's weg. Dat geeft een berg rust bij het parkeren. 1 kant boom of muur, andere kant busje van opa.

Je had de "ruime" wokkel moeten zien om de parkeergarage in te komen! Zelfs ik begon hem te knijpen.

Geplaatst
  Op 14-8-2017 om 12:36, R36 zei:

Je had de "ruime" wokkel moeten zien om de parkeergarage in te komen! Zelfs ik begon hem te knijpen.

Aaahhhh jaaa, ziet hem voor me! De ......

Hoe kom je der op. Dreigen van voor. En van achter op je velg loeren.

Hele wokkel met de mvr pdc erbij. 'pas op, pas op, pas op, pas op'.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Zo, gisterenavond weer heelhuids thuisgekomen na 3333! km met de R36 gereden te hebben. Ik had de R36 nog in de wasbox in Frankrijk afgespoten maar de wagen is van twee dagen rijden toch weer vies. Vandaag echter nog geen moment droog geweest om de wagen van binnen en van buiten te poetsen; welkom in het natte Nederland.

Geplaatst
  Op 3-8-2017 om 06:58, wulfke zei:

en dat jij zo op vakantie durft te vertrekken !! een netjes gespoten front bumperlip liggen en niet eens gemonteerd om in stijl te kunnen vertrekken :blink2:

ja is iets mis gegaan dat moet ik even fiksen. helaas geen tijd voor gehad voor de vakantie. maar zo ook aardig wat bekijks gehad hier
Geplaatst
  Op 19-8-2017 om 20:54, sander bosman zei:

vandaag weer veilig terug gekomen was een lange reis erg druk op de weg. de passat heeft het weer goed gedaan 3000 km erop zitten.

Welkom terug!

Waar zat je in Kroatie?

Geplaatst (aangepast)
  Op 13-8-2017 om 12:25, AJV zei:

Ik ga juist naar Oostenrijk volgende week. Beetje hetzelfde schema als jij ('s nachts rijden). Nog een beetje knap weer gehad? 

aangepast door OmeRoon
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden