Gast Fappie Geplaatst 29 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 29 juni, 2015 Vroeger loonde het financieel nog wel om een dynamo te laten reviseren, tegenwoordig betaal je er 2e hands niet zo veel meer voor. Maar top @@serow dat het opgelost is en je lekker op vakantie kunt gaan met de Passie Hele fijne vakantie en weer veilig terug 1
serow Geplaatst 29 juni, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 29 juni, 2015 (aangepast) bedankt heren. normaal gesproken doen die mannen het zeer goed hoor normaal nooit problemen buiten je behuizing heb je een schone dynamo weer. ben zo net langs geweest hij deed niks ontkennen en zij eerlijk klopt idd, de laatste maanden hebben we er problemen mee gehad. ze hebben koppies van de facturen gemaakt en waren vriendelijk, ze gaan contact leggen met het leverancier. Hopen dat ze gaan meewerken. 29 juni, 2015 aangepast door serow
BARRY_TDI Geplaatst 29 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 29 juni, 2015 Geweldig dat het is opgelost. Volgende keer meteen maar naar Lucas 2
serow Geplaatst 29 juni, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 29 juni, 2015 iemand enig idee wat dit is? airco werkt niet
Bonny Geplaatst 29 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 29 juni, 2015 Airco gas druk te laag? Laten bijvullen dan maar?
Lucas Geplaatst 29 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 29 juni, 2015 Geen airco druk, meestal betekent dan dat er geen airco gas in zit.
serow Geplaatst 29 juni, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 29 juni, 2015 oww oke, bedankt heren, zou sws nagekeken worden.
Fai Geplaatst 29 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 29 juni, 2015 (aangepast) Het dynamo kan wel doen maar kan ook het diode inten defekt is sluiting en die kan stoom verbruiken als je auto niet gebruikt en bij het starten en lopende motor geeft netjes 14 volt aan op de accu maar dat zeg niks op jou situatie Gr Fai Het is toch het dynamo man o man pff wat een ellende het al van af 04 maart 2015 - 09:43 tot nu 29 Juni 2015 je heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geduld serow 29 juni, 2015 aangepast door Fai 3
serow Geplaatst 30 juni, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 30 juni, 2015 Moet jullie wel bekennen dat ik samen met m'n broertje de seat voor een e320 cdi V6 7traps compleet e63 AMG uitgevoerd wilden ruilen en daarmee op vakantie wilden gaan. en de Passat aan de kant zetten totdat ik terug zou komen.. Mja volgend week een beurt de eibach eronder en vertrekken!! Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
serow Geplaatst 7 juli, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 juli, 2015 gister bij bonny langsgeweest om zijn teller terug te geven. Bonny bedankt voor je vertrouwen en service! 1
Bonny Geplaatst 7 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 7 juli, 2015 Graag gedaan.Ben blij dat je problemen eindelijk opgelost zijn Fijne vakantie he! 1
serow Geplaatst 6 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 augustus, 2015 (aangepast) Heren dinsdag terug van vakantie, de passat heeft het geweldig gedaan Veeeel beter dan ik had verwacht op 2 punten na in Turkije heb ik 2 lekke buizen/slangen gehad 1=egr 2=turbo gelukkig. De bmp blokken kennen ze niet in turkije dus was het lastig om de egr buis te vinden moest bestepd worden en zou 10 dagen duren. Gelukkig zou mijn oom dat week naar turkije rijden gelijk hier besteld en laten meenemen heefg 3dagen geduurd en De turbo buis hebben we zo kunnen vinden. We hebben ook nog een kleine ongeluk meegemaakt door een idioot dat niet oplette tijdens het verlaten van een parkeerplaats. Owja ook nog de ramen aangepakt! En de schade Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk 6 augustus, 2015 aangepast door serow 1
wulfke Geplaatst 6 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 6 augustus, 2015 zo, dat krijg je er helaas niet meer uit gepolierd 1
wakes Geplaatst 6 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 6 augustus, 2015 Zo, dat is een lelijke kras... Die krijg je er inderdaad niet meer uitgepoetst... Zelfs over je velgen zitten de krassen, ofniet 1
serow Geplaatst 6 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 augustus, 2015 Nee dat denk ik ook niet, maar ik ga hem wel zelf maken denk ik wacht op een expert.. jaa zit ook over mn velg dat is het ergst had ze pas laten maken Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
Flying Dutchman Geplaatst 6 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 6 augustus, 2015 Passie is weer blij met je! Ze zal zich wel een tikkeltje afgerost voelen, denk ik zo. Welkom thuis, tijd voor some TLC. 1
serow Geplaatst 6 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 augustus, 2015 Dankje wel ! Ik heb zelf niks en het is gelukkig niet onderweg gebeurd maar in turkije dat is belangrijker. Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
Mausey Geplaatst 6 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 6 augustus, 2015 Damn Serow da's niet fijn. Succes met afhandeling. Wel mooi dat de Passat het verder (redelijk) goed heeft gedaan. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1
serow Geplaatst 6 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 augustus, 2015 Bedankt mausey, duitsland ben ik zeker constant 180 200 gaan rijden na zo een rit is hij geslaagd voor mij! Haha Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk 2
BARRY_TDI Geplaatst 6 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 6 augustus, 2015 Het was toch niet die koe van Ozzy he Gecmis olsun Succes met het afhandelen
Diver Geplaatst 7 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 7 augustus, 2015 Dat was een mooi stukje rijden zeg, en slang kapot dat kan altijd gebeuren. Maar verder lekker gereden. De passat is een top auto. Jan
serow Geplaatst 7 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 augustus, 2015 @@barry abi, dankje wel. Hahaha na dat ik die schade zag moest ik ook eerst aan ozzy denken idd hahaha @@Jan, voor het zomer nogal wat problemen gehad maar het rit op en neer naar turkije + het aantal km in turkije heeft hij het zeker heeel goed gedaan beter als verwacht! Maar het is net niet een mercedes zo een ding rijd toch wel anders hihi ???? Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
Aanbevolen berichten