Ga naar inhoud

Steeds lege accu !


serow

Aanbevolen berichten

Heren het word helaas volgend weekend pas, dit weekend gaan we voor haar bruidsjurk..

Ga jij dan mee Serow, bij ons is het traditie dat de Bruidegom en Bruid het niet mag weten van elkaar ;)

 

En wanneer is de grote dag?

Want dan moet natuurlijk die Mooie Passie van jou helemaal gepoetst en wel weer rijden  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gesproken hoor idd niet mee te gaan, maar ze wou me er perse bij hebben voor mn idee erover. Niet dat het me wat uitmaakt,had het liever niet gezien haha.

 

De passie laat ik achter denk ik, heb nog tegen me broertje gezegt van pak de passie maar, maar hij woi toch met de seat, in het pakket van de zaal zit ook een limo, hummer h3, h2 of een chrysler 300c keuze moet ik nog maken.

 

De grote dag is 19september 2015..

 

 

d17a087b22ff1c489dbbc53858617567.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

van het weekend contact gehad met lucas, hij had het komend 2 a 3 weken het heel erg druk, ga hem over een weekje weer ff bellen.

 

weekend ff het stekker van het bestuurders deur losgekoppeld omdat die deur ook weleens meldingen geeft. (tussen het deur.)

de auto heeft het 16 uur volgehouden net blij dat we het hadden gevonden ! helaas na een stukje rijden was hij weer ver leeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

van het weekend contact gehad met lucas, hij had het komend 2 a 3 weken het heel erg druk, ga hem over een weekje weer ff bellen.

 

weekend ff het stekker van het bestuurders deur losgekoppeld omdat die deur ook weleens meldingen geeft. (tussen het deur.)

de auto heeft het 16 uur volgehouden net blij dat we het hadden gevonden ! helaas na een stukje rijden was hij weer ver leeg!

is je Dynamo niet gewoon kapot...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, laat ik eerlijk zijn, daar zit ik ook wel een beetje aan te denken.

maar die was in november/december ong. gereviseerd..

 

hoe kan ik dat testen? het massa kabel en stekker er van loskoppelen?

 

bijladen doet hij wel. ben ik wel van overtuigt en de metingen geven het ook aan.

maar je bedoelt denk dat als ik hem uit zet dat de dynamo het accu leeg trekt?

aangepast door serow
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, laat ik eerlijk zijn, daar zit ik ook wel een beetje aan te denken.

maar die was in november/december ong. gereviseerd..

 

hoe kan ik dat testen? het massa kabel en stekker er van loskoppelen?

Je geeft zelf aan dat je na rijden leeg is, dat zou niet Mogen omdat je dynamo tijdens het rijden aan het werk moet, je dynamo leverd het stroom wat je op dat moment verbruikt.

 

Bij de garage kunnen dat zo zien met een stroom meter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14,..V bij een draaiende motor gemeten op de batterijklemmen ?

 

Toch bij volle belasting.... , gepast gas geven, lichten, clima etc etc

 

ja bij draaiende motor zit ik op 14V

ik heb weleens gehoord dat je dynamo intern stuk kan zijn dat hij andersom gaat werken ofso of wat dan ook dat hij bij motor uit nog stroom vebruikt?

iemand enig idee?

 

 

 

:oops:  niet verkeerd trouwens deze

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercedes-benz/m934039202-mercedes-benz-e-klasse-320-cdi-avantgarde-vol-opties-amg.html?c=dc19031229f6638c93974e145c5889d4&previousPage=lr

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij draaiende motor zit ik op 14V

ik heb weleens gehoord dat je dynamo intern stuk kan zijn dat hij andersom gaat werken ofso of wat dan ook dat hij bij motor uit nog stroom vebruikt?

iemand enig idee?

 

 

 

:oops:  niet verkeerd trouwens deze

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercedes-benz/m934039202-mercedes-benz-e-klasse-320-cdi-avantgarde-vol-opties-amg.html?c=dc19031229f6638c93974e145c5889d4&previousPage=lr

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij draaiende motor zit ik op 14V

ik heb weleens gehoord dat je dynamo intern stuk kan zijn dat hij andersom gaat werken ofso of wat dan ook dat hij bij motor uit nog stroom vebruikt?

iemand enig idee?

 

 

 

:oops:  niet verkeerd trouwens deze

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercedes-benz/m934039202-mercedes-benz-e-klasse-320-cdi-avantgarde-vol-opties-amg.html?c=dc19031229f6638c93974e145c5889d4&previousPage=lr

Met die Benz verplaats je het probleem van lege accu naar steeds lege tank. Sta je nog stil :mrgreen:

 

Wel een mooie bak hoor :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden