Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nee, bij mij blijven ze niet branden ik zet mn lampen ook handmatig uit.

Zo net een telefoontje gehad..

Central elec.2 databus probleem wat kan dit zijn??

8875852307cd819b7172a647f7e25d6c.jpg

Geplaatst

Bij mijn 3C gaat de binnenverlichting gewoon geheel uit als ik de sleutel uit het contact haal.

Bij mijn vloek vloek Opeltje van mijn vrouw blijft die wel gewoon branden.

Geplaatst

Maar waarom heb jij Adres 4F, bij mij komt die niet voor in de geïnstalleerde module VCDS

Geplaatst

Ben ik ook even niet meer mee,

blijkt dit de Gateway J533 te zijn op adres 4F terwijl deze normaal op adres 19 zit.

Ook zie ik dat deze op software versie 1K0 907 532 draait terwijl de hardware gewoon een 3C0 907 951 is

Geplaatst (aangepast)

Dus de juiste 3C gateway zal alle problemen op lossen..denk ik zomaar.

Sorry maar een goede monteur had dit toch moeten zien en weten.

aangepast door Fappie
Geplaatst

Is dat nou al het probleem dan?

Lucas wat denk jij hierover..

Net de teller ff los gehaald daar zitten alle kabels nog goed op zonder breuken..

Ff een foto van mijn oude gateway dat er altijd in heeft gezeten..

723bc15477b33315152d802e2df896e9.jpg

Geplaatst (aangepast)

Dit is mijn Can Gateway die ik er in heb zitten.

Address 19: CAN Gateway        Labels: 3C0-907-530-V2.clb
   Part No SW: 3C0 907 530 E    HW: 3C0 907 951 
   Component: J533__Gateway   H10 0080  
   Revision:   H10       Serial number: 1200P07B2605BC
   Coding: F9807F464006022002
   Shop #: WSC 12345 123 56789
   VCID: 234FF7CCE22B3906A91-8076

aangepast door Fappie
Geplaatst

die zou het toch moeten doen, moet zeker een versie E of hoger zijn en de jouwe is een E

Geplaatst (aangepast)

Ik denk als je mijn coding overneemt en hier en daar wat aanpast dat het probleem verholpen is.

En anders toch een ritje naar Lucas, dan weet je zeker dat het goed komt ;)

aangepast door Fappie
Geplaatst

Hierbei nog een foto van mijn climapaneel kabels.. nu denk ik dat hij dat stukje metaal aanraakte is dit mogelijk dat hij zo de canbus aanlaat?

94cdb2272a899b8316e70fbc98b458b0.jpg

de90f3350f723f451e1a4fd2c9a3854f.jpg

Geplaatst

ziet er allemaal niet zo fris uit. De can-bus aanlaten misschien niet maar de accu leegtrekken daarentegen...

Geplaatst (aangepast)

Gateway is zowiezo niet de juiste, en wat betreft het kabeltje, dat zou ik door knippen en solderen met een krimpkousje er om heen.

En je kunt geluk gehad hebben er zijn complete auto uitgebrand met zo'n geintje pffff

aangepast door Fappie
Geplaatst

Ik zal dan mijn oude E gateway erin stoppen maar er moet denk wel heel wat gecodeerd worden..

Het is ook donker geworden, zie bijna niks meer dat word dan zondag die gateway erin stoppen en opnoeuw coderen..of Ronald misschien kan ik eventueel jou gateway lenen en die proberen.

Als dat hem dan nog niet is dan maar langs Lucas..

Geplaatst

We appen wel ff..

Heren ik heb net mijn rns horen uitgaan. Cd wisselaar hoor je dan ff en een.gekraak van je luidsprekers. Maar mijn portierverlichting brand.nog steeds na.zo een 20min. En heb net een kortsluiting veroorzaakt bij mn voetverlichting die werken niet meer borring is een zekering denk ik?

Geplaatst

Central electric heb je alleen als je dakraam heb volgens mij, en bij een B7 een analoge klok zit er op, als dit bij jouw niet het geval is , wel raar dat centr electric 2 aanstaat, maar inderdaad ikzou je oude GAteway 2 terug in zetten , en volgens mij zijn je problemen voorbij..

Geplaatst

Hij heeft idd problemen met z'n schuifdak. Deze is niet meer te bereiken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden