Ga naar inhoud

Heeft de eerste B8 rijder zich al gemeld?


Arnout Mobiel

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
Ziet er goed uit. Geen revolutie eerder evolutie. .

 

qua exterieur vind ik 'm anders toch 'n hele vooruitgang tov de 3AA modellen, die heb ik altijd 'n tikkeltje saai ogend gevonden. Niks mis met 'n 3AA natuurlijk, maar qua styling was het nooit echt m'n ding (met name de voorkant ervan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

qua exterieur vind ik 'm anders toch 'n hele vooruitgang tov de 3AA modellen, die heb ik altijd 'n tikkeltje saai ogend gevonden. Niks mis met 'n 3AA natuurlijk, maar qua styling was het nooit echt m'n ding (met name de voorkant ervan)

 

Ja, ik herken wat je zegt. Ik heb ook moeten wennen aan 3AA uiterlijk. Vond het slecht dat ze tov 3C teruggingen naar de standaarduitvoering van reflector koplampen en LED-loze achterlichten. Stap terug in de tijd.

B8 ziet er van buiten goed uit, maar ik snap wel de kritiek van de mensen die zeggen dat het weinig afwijkt van de 3AA of de Golf variant. Heb het interieur alleen op foto's gezien en vind het jammer dat weer het navigatiescherm laag zit. Dat doen andere merken toch echt beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit. Geen revolutie eerder evolutie. .

 

qua exterieur vind ik 'm anders toch 'n hele vooruitgang tov de 3AA modellen, die heb ik altijd 'n tikkeltje saai ogend gevonden. Niks mis met 'n 3AA natuurlijk, maar qua styling was het nooit echt m'n ding (met name de voorkant ervan)

 

Zo denk ik nog steeds over al die modellen na de 3b/bg :mrgreen::angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het slecht dat ze tov 3C teruggingen naar de standaarduitvoering van reflector koplampen en LED-loze achterlichten. Stap terug in de tijd.

 

Nou die reflectorloze koplampen en LED achterlichten vind ik waardeloos, geven heel weinig licht, zelfs met Xenon er in en die achterlichten zijn vaak kapot.

Dat zal wel een van de redenen zijn dat het is teruggedraaid.

Ik ben in ieder geval aan het zoeken naar andere koplampen en achterlichten.

Maar dat is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die reflectorloze koplampen en LED achterlichten vind ik waardeloos, geven heel weinig licht, zelfs met Xenon er in en die achterlichten zijn vaak kapot.

Dat zal wel een van de redenen zijn dat het is teruggedraaid.

Ik ben in ieder geval aan het zoeken naar andere koplampen en achterlichten.

Maar dat is mijn mening.

 

Herken ik niet. Bijna 5 jaar met 3C gedaan. Geen probleem met LED achterlichten. Niet heel veel licht uit koplampen, maar met Pilot set ruimschoots voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit. Geen revolutie eerder evolutie. .

 

qua exterieur vind ik 'm anders toch 'n hele vooruitgang tov de 3AA modellen, die heb ik altijd 'n tikkeltje saai ogend gevonden. Niks mis met 'n 3AA natuurlijk, maar qua styling was het nooit echt m'n ding (met name de voorkant ervan)

 

Zo denk ik nog steeds over al die modellen na de 3b/bg :mrgreen::angel:

 

 

+1 :mrgreen: na 3b 3bg is het allemaal net niet :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna! :D

 

Week 15 maakt hij zijn opwachting.

 

Welkom op het forum. Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club.Zo wordt je Full Member

Veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het slecht dat ze tov 3C teruggingen naar de standaarduitvoering van reflector koplampen en LED-loze achterlichten. Stap terug in de tijd.

 

Nou die reflectorloze koplampen en LED achterlichten vind ik waardeloos, geven heel weinig licht, zelfs met Xenon er in en die achterlichten zijn vaak kapot.

 

Met die LED achterlichten eigenlijk geen problemen gehad, de koplampen bij 'n 3C met halogeenpitten erin zijn inderdaad totaal waardeloos. 'n set xenons erin is eigenlijk gewoon 'n MUST als je iets of wat deftig zicht wilt hebben op de weg. De eerste keer dat ik in 't donker reed, toen nog met halogeenlampen, was ik ronduit verontwaardigd dat 'n auto uit dergelijk prijssegment verkocht werd met zo 'n povere lichtopbrengst :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vanmiddag even bij de dealer, maar is die vergeleken met de B7 nou breder geworden of verbeeld ik me dat.

Ook ik vind het navigatie gedeelte weer uitnodigend voor criminelen, wanneer leren ze dat nou eens bij VW.

 

Al met al wel een dikke Passie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Navigatie zit toch niet meer in het scherm als ik goed gelezen heb, is een aparte module die volgens mij in dashboard of ergens anders geplaatst zit.

Dus kunnen ze met het scherm alleen ook niks meer doen.

De vraag is of dat afdoende is. De losse schermen bij BMW schijnen ook populair te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meldt zich!!

 

Gisteren mijn "oude" 2011 highline met pijn in mijn hart ingeleverd en de nieuwe opgehaald.

Moet zeggen ook al lever ik een hoop opties die op de oude had noodgewongen in, het is een hele mooie auto

 

Heb nu de 2.0 TDI in Urano Grey met:

 

Exec+

DAB+

Area view

Active info display (echt mooi)

Sfeerverlichting

Parkassist

 

Meteen geprobeerd om de VCDS er aan te hangen die ik ooit bij Dre heb gehaald maar bijna alle modules geven een leesfout icl. het opvragen van de geinstalleede modules aan de CAN GW

 

Balen dus

 

Maar wel een mooie auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden