Ga naar inhoud

Nieuwe Passat in de showroom


ids30postma

Aanbevolen berichten

Haha, loop je elke keer als je een onderdeeltje haalt een rondje door de showroom :?::mrgreen:

 

In het "echt" vind ik hem zo eigenlijk best tegenvallen. Vond ik trouwens ook van de 3C die daar tegenover wel prima op de weg ligt.

Enfin, ik heb nog lang geen 3 ton op de klok dus kan nog wel even vooruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week de Up! van mijn moeder naar de dealer gebracht en gehaald ivm onderhoud. Meteen ook even de gelegenheid genomen om de nieuwe Passat te bekijken. Ziet er erg mooi uit van buiten. Had eigenlijk wel die digitale tellers willen zien, maar helaas was het exemplaar bij de dealer uitgerust met conventionele tellers :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week de Up! van mijn moeder naar de dealer gebracht en gehaald ivm onderhoud. Meteen ook even de gelegenheid genomen om de nieuwe Passat te bekijken. Ziet er erg mooi uit van buiten. Had eigenlijk wel die digitale tellers willen zien, maar helaas was het exemplaar bij de dealer uitgerust met conventionele tellers :(

Standaard zijn de conventionele teller, alleen bij display + heb je digitale tellers. Is dus een optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week de Up! van mijn moeder naar de dealer gebracht en gehaald ivm onderhoud. Meteen ook even de gelegenheid genomen om de nieuwe Passat te bekijken. Ziet er erg mooi uit van buiten. Had eigenlijk wel die digitale tellers willen zien, maar helaas was het exemplaar bij de dealer uitgerust met conventionele tellers :(

Standaard zijn de conventionele teller, alleen bij display + heb je digitale tellers. Is dus een optie.

 

Ik zou em met gewone teller bestellen.

Dan heb je gelijk de eerste wens op je mod-list: een digitale teller :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het net wat goedkoper zal uitkomen wanneer je hem aankruist op de optielijst. Het begint meer en meer een dure zaak te worden met het inbouwen van mods. Aangezien alles een beetje aan elkaar hangt. Als je dit wil moet dan ook dat gewijzigd worden, maar als je dat wijzigd moet daar ergens anders een module zit die daar dan niet meer geschikt voor is enz....

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar. Wat is die bult op het dak van die zwarte passat ? De bovenste chroom strip had voor mij ook niet gemoeten. Saab heeft dit ook dacht ik. Voor de rest ook wel een mooi stuurtje, knopjes voor cruise control op het stuur lijken me wel gemakkelijker dan nu aan de hendel.

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

schijnt dat ook het hele computer system anders is geworden , vagcom kabel gaat niet meer werken op de nieuwe Passats, op de nieuwe Golfjes schijnt ook al anders te zijn.

Betreft mod met electronica zal erg lasting worden,goede vrienden krijgen namelijk een nieuwe computer system waar ze ook mee de nieuwe VW mee kunnen uitlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb der 1 in bestelling ;-) (Sedan 1.6 tdi high line met executive pakket en grootlicht assistent)

Als Superb rijder had ik eerlijk gezegd in comfort line uitvoering meer van de Passat verwacht. Met name het interieur is erg karig afgewerkt bij de comfort line.

Ander schraal detail is een hele batterij niet functionele knoppen naast de versnellingspook. De knop van de parkeeersensoren bijvoorbeeld, zit nu naast het alarmlicht.

 

Inmiddels ook de verschillende reviews gezien en zelf uiteraard ook een uitgebreide proefrit gemaakt. De ervaringen zijn eigenlijk allemaal hetzelfde. Het is een prima auto maar ook niet veel meer dan dat. VW heeft de ambitie om de "premium" merken te benaderen, maar in standaard uitvoering is dat niet echt geslaagd. Verre van zelfs. Om op niveau te komen moeten er echt de nodige opties aangevinkt worden op de highline uitvoering.

 

Nu is de Passat zoals ik hem besteld heb dusdanig voordelig in de lease dat ik daarmee de fiscale waarde van 39k kan compenseren, anders had ik hem ook niet besteld eerlijk gezegd en had ik de nieuwe Superb (maart 2015 in Geneve) afgewacht. Ter vergelijk, ten opzichte van mijn 33k Superb mist de Passat nog: Volledig elektrisch verstelbare stoelen met geheugen, inklapbare spiegels, instapverlichting, dynamische bochtverlichting. Wat ie wel heeft wat ik nu niet heb: Lederen interieur, stoel verwarming, keyless entry en ACC.

 

Volgens mij vallen de verkoopaantallen ook behoorlijk tegen, ik ben er ook nog geen op de weg tegen gekomen, behalve met grote stickers erop.. De eerste met korting is ook al te vinden op startklaar.volkswagen.nl

 

Volgend jaar met de komst van de GTE zal het allemaal wel aan gaan trekken gok ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom denk je dat VW zo rijk is , vooral de PON familie, aan opties is extra te verdienen, je gaat natuurlijk geen vol optie Passat verkopen tegen een geringe prijs, de enige auto's die vol opties tegen geringe prijs worden verkocht zijn Aziatische en franse auto's.

 

Als passat forum hebben we ze expleciet verzocht om de passat's met zo min mogelijke opties aan te bieden.

Stel je voor dat er niks meer te modden valt. Zou mooi zijn over een x aantal jaar geen passat forum meer. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Moet er niet aan denken zeg, zie je straks alleem maar posts voorbij komen met foto's van koelkasten vol met bier :mrgreen:

 

Dus het is op verzoek van ons, don't blame ponnetje :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom denk je dat VW zo rijk is , vooral de PON familie, aan opties is extra te verdienen, je gaat natuurlijk geen vol optie Passat verkopen tegen een geringe prijs, de enige auto's die vol opties tegen geringe prijs worden verkocht zijn Aziatische en franse auto's.

 

Als passat forum hebben we ze expleciet verzocht om de passat's met zo min mogelijke opties aan te bieden.

Stel je voor dat er niks meer te modden valt. Zou mooi zijn over een x aantal jaar geen passat forum meer. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Moet er niet aan denken zeg, zie je straks alleem maar posts voorbij komen met foto's van koelkasten vol met bier :mrgreen:

 

Dus het is op verzoek van ons, don't blame ponnetje :mrgreen:

 

:thumb::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden