Ga naar inhoud

Wat is de eerstvolgende aanpassing aan je Passat qua styling


peedeepee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 620
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alain, ziet er erg mooi uit.

 

Ook ik mag sinds kort genieten van knippers in de zijspiegels. Was een leuk project om zelf te doen en je leert er ook weer van.

 

Vandaag een slotloze optiek gemonteerd op de voordeur aan de bestuurders kant.

 

Nu maar weer verzinnen wat als volgende project opgepakt kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn eerst volgende aanpassing zijn originele xenon koplampen

als het goed is komt er van de week nog 1 afsluitkap voor de koplamp binnen en dan kunnen ze er zaterdag in :lol:

ik heb 8000k d2s lampen gekocht, ik ben wel een liefhebber van blauw licht

 

en over een week of 2/3 een dubbele uitlaat recht naar achteren 1 links en 1 rechts ( 4 motion ) ik zat te denken aan ongeveer 65 mm in diameter voor de eindstukken, en dan gelijk even een pdc w8 lip met conrad sensors

 

dus ik heb de eerste tijd weer genoeg te doen dacht ik zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn eerst volgende aanpassing zijn originele xenon koplampen

als het goed is komt er van de week nog 1 afsluitkap voor de koplamp binnen en dan kunnen ze er zaterdag in :lol:

ik heb 8000k d2s lampen gekocht, ik ben wel een liefhebber van blauw licht

 

en over een week of 2/3 een dubbele uitlaat recht naar achteren 1 links en 1 rechts ( 4 motion ) ik zat te denken aan ongeveer 65 mm in diameter voor de eindstukken, en dan gelijk even een pdc w8 lip met conrad sensors

 

dus ik heb de eerste tijd weer genoeg te doen dacht ik zo

 

Is een PDC-W8 lip dan niks voor jou? Ziet het er gelijk heel strak uit en kun je je uitlaten ook netjes afwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn eerst volgende aanpassing zijn originele xenon koplampen

als het goed is komt er van de week nog 1 afsluitkap voor de koplamp binnen en dan kunnen ze er zaterdag in :lol:

ik heb 8000k d2s lampen gekocht, ik ben wel een liefhebber van blauw licht

 

en over een week of 2/3 een dubbele uitlaat recht naar achteren 1 links en 1 rechts ( 4 motion ) ik zat te denken aan ongeveer 65 mm in diameter voor de eindstukken, en dan gelijk even een pdc w8 lip met conrad sensors

 

dus ik heb de eerste tijd weer genoeg te doen dacht ik zo

 

Is een PDC-W8 lip dan niks voor jou? Ziet het er gelijk heel strak uit en kun je je uitlaten ook netjes afwerken.

:blink2: het staat er toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar had ik zelf ook al aan gedacht maar een w8 pdc lip heeft een breede uitsparing voor een 2 x dubbele uitlaat en omdat de hoogte van de w8 uitlaat niet zo hoog is zal ik toch nog iets moeten aanpassen

 

en als ik een gladde onderkant heb kan ik daar met mijn dremel precies 2 half ronde gaten inmaken naar de afmeting van mijn einddempers ik laat een mm of 3 / 4 ruimte zodat je er niet al te ruim bij in kijkt

 

ik laat de einddempers 1 cm voorbij de pdc lip steken ( vind ik persoonlijk mooier dan die ver uitstekende uitlaten )

 

ik post wel even een foto als ik het klaar heb, ik denk dat het wel mooi lijkt

 

ik schreef wel een w8 lip maar bedoelde een gewone sorry :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het liefste zou ik 'm erbij willen hebben :D

 

Was trouwens gezellig gisteren Thijs, als ik had geweten dat je ff langs zou komen had ik ook voor jouw 'Brokking' meegenomen!

 

@ Jee, m'n ramen reageren super op de A.B. en m'n 123-pinker is top :!:

 

btw, denk wel dat we alle moleculen van deze paperclip hebben gebruikt, dat ding moet zich hebben gevoeld als een slappe vaatdoek met veel hoofdpijn.

(gaat hier over een speciaal stukje gereedschap tbv montage comfortblinker)

 

Gr, RJ!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik jou zo hoor Kareltje dan wordt het bij jou precies hoe ik het later als ik groot ben ook zou willen.

 

Het liefste zou ik een look als deze maken:

 

[align=center]01.jpg[/align]

 

Succes ermee, ik ben benieuwd naar het resultaat!

 

klopt dit is mijn voorbeeld, en zo zou het er ongeveer uit moeten zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het liefste zou ik 'm erbij willen hebben :D

 

Was trouwens gezellig gisteren Thijs, als ik had geweten dat je ff langs zou komen had ik ook voor jouw 'Brokking' meegenomen!

 

@ Jee, m'n ramen reageren super op de A.B. en m'n 123-pinker is top :!:

 

btw, denk wel dat we alle moleculen van deze paperclip hebben gebruikt, dat ding moet zich hebben gevoeld als een slappe vaatdoek met veel hoofdpijn.

(gaat hier over een speciaal stukje gereedschap tbv montage comfortblinker)

 

Gr, RJ!

 

was zeker weer gezellige minimeet guys!

 

Vergis je niet in mijn Hightech-superdeluxe-heavywight extraction tool

 

zal vanavond ff foto posten :lol:

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de Xenon en de sunniboy's komt het volgende klusje weer in zicht...

Ik denk eind feb of half maart komen de nieuwe 18" eronder (ik zit te denken aan de nieuwe S8 velg) en er komen sportline veren onder de wagen zodat het iets minder een tank is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden