Ik ben een leek betreffende autotechniek, en heb daarom wat hulp nodig bij het identificeren van mijn probleem !!!
In eerste instantie was de katalysator kapot ( van binnen zat alles los ), deze is nu vervangen.
Het probleem is echter nu dat de turbo bijna geen vermogen meer heeft.
Het werkt nog wel, maar wanneer ik het gaspedaal intrap dan duurt het seconden voordat de turbo in werking treed, en zelfs dan geeft hij niet de kracht die het voorheen wel gaf!!
Vacuumslangen gecontroleerd zitten blijkbaar allen goed!
Wat kan dit zijn ?
Moet EGR klep schoongemaakt worden, of is LMM (Bosch)kapot ???
Het betreft een Passat 1.9 TDI 85 Kwh automaat Bj 2000
Vraag
greenhorn
Ik ben een leek betreffende autotechniek, en heb daarom wat hulp nodig bij het identificeren van mijn probleem !!!
In eerste instantie was de katalysator kapot ( van binnen zat alles los ), deze is nu vervangen.
Het probleem is echter nu dat de turbo bijna geen vermogen meer heeft.
Het werkt nog wel, maar wanneer ik het gaspedaal intrap dan duurt het seconden voordat de turbo in werking treed, en zelfs dan geeft hij niet de kracht die het voorheen wel gaf!!
Vacuumslangen gecontroleerd zitten blijkbaar allen goed!
Wat kan dit zijn ?
Moet EGR klep schoongemaakt worden, of is LMM (Bosch)kapot ???
Het betreft een Passat 1.9 TDI 85 Kwh automaat Bj 2000
Wie kan mij enkele tips geven ??
Link naar reactie
Delen op andere sites
17 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten