Ga naar inhoud

Scheidingsnet / Hondennet / Update klaar


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

Chippie; ja het losmaken van het haakje is gelukt. Er zit zo'n kapje omheen die je met wat gecontroleerd geweld er vanaf krijgt, daaronder zitten 2 schroeven.

 

Ik heb foto's gemaakt van het proces tot nu toe, ik moet alleen zometeen de cassete vast zetten op de achterkant van de bank.

 

Indien mogelijk en als er interesse is kan ik uitgebreid verslag maken van hoe en wat.

De eindresultaat zal ik vandaag (zondag) afmaken en fotograven.

 

post-2437-1423822201,5937_thumb.jpg

post-2437-1423822202,1093_thumb.jpg

post-2437-1423822202,2811_thumb.jpg

post-2437-1423822202,4061_thumb.jpg

post-2437-1423822202,5467_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had destijds ook een hondennet gekocht maar heb die weer van de hand gedaan om de reden dan je nog zoveel extra werk moet doen mbt de ophanghaken. Daarnaast zou je eigenlijk ook een andere rollo moeten hebben met een uitsparing waar het net door kan rollen.

 

Resultaat is wel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooiman!

 

Enne, heb je ook een hond of is het net ook voor de sier :lol::lol::lol::lol::lol:

 

ja ik heb een hond maar als vrouwtje vervelend is dan kan die ook achterin ;)

 

SJ > Ja past goed bij elkaar al zeg ik zelf.

DM > Het werk valt wel mee, je moet alleen rustig de tijd voor nemen om alles netjes en met beleid in en uit te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DM > Het werk valt wel mee, je moet alleen rustig de tijd voor nemen om alles netjes en met beleid in en uit te bouwen.

 

Ik kwam toen tegelijkertijd een vast metalen rek van Kleinmetall tegen speciaal voor de 3B variant, dat was qua aanschaf wel wat duurder dan het hondennet + haken enz. maar het zat er wel met 5 minuten in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden