Ga naar inhoud

Scheidingsnet / Hondennet / Update klaar


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

@dimitri: jij hebt je plafond er uit gehad he, wat ik mij afvroeg, heb je ook foto's gemaakt van de de voet van de originele antenne aan de binnenzijde?

 

Ik en veel andere forumleden hebben problemen met de radioontvangst. Als uit jouw foto's bijvoorbeeld blijkt dat er een gele voedingsdraad naar de antennevoet loopt dan weten we dat er een ingebouwde antenneversterker in zit en waar die draad langsgaat voor het geval een draadbreuk opgespoord moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig Dimitri.......en wat een werk. :thumb:

 

Heb er vaak aan gedacht om dat ook te doen (ivm mijn hond), maar zag/zie ontzettend op tegen het werk dat het kost. Is er niets afgebroken, of zijn die clipjes zo sterk?

 

Ja, als je weet wat je moet doen en hoe, dan valt het waarschijnlijk wel mee. Misschien iets voor een workshop o.i.d.???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

He Passatter!

 

Mooi en netjes gedaan. Ik zit er zelf ook wat tegenaan te hikken, ondanks dat ik mezelf best een handige jongen vindt :lol:

 

Misschien maar eens een ochtend aan wagen, samen met een vriend van mij (Seat rijder).

 

Waar ik nog even mee zit:

 

- Wat voor rollo heb jij? Past het bagagenet daar achterlangs (foto :embarassed: )?

- Hoe wist jij waar precies de gaten in de hemel moesten komen? Heb je hiervoor een mal kunnen krijgen ofzo?

 

Bedankt voor je reactie.

 

Vind het toch een veiliger idee dat mijn kereltje beschermd zou worden door een net als we op vakantie gaan.

 

 

 

Groeten,

 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden