Ga naar inhoud
  • 0

Ipad Mini in Passat CC, video!


haroldv

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kristof, laat je toch niet zo op de kast jagen. Ronald wist dat je ging reageren...

 

 

Maar er zijn toch ook al merken met een microsoft systeem, meen fiat, dan zal de integratie op een windows tablet makkelijker zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kristof, laat je toch niet zo op de kast jagen. Ronald wist dat je ging reageren...

 

 

 

 

ik laat me niet op de kast jagen ;) maar ik had deze discussie al 'n keer met ronald gehad op de guymoddag, maar had toen op dat moment niet de benodigde cijfers bij de hand om mijn punt te staven, en hij bleef zijn bewering hoog houden. Bij deze is dat dus ff goedgemaakt :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou eh...gaat om definities meen ik. Wanneer noemt iemand iets een smartphone.

Opvallend zijn namelijk ook de cijfers naar gebruik.

Zo worden er wel Ipad klonen verkocht, maar als je naar het internet gebruik kijkt, lijkt het wel of ze allemaal in pakhuizen opgeborgen liggen.

Of die dingen worden alleen offline in passat's gebruikt, dat kan ook natuurlijk...;-)

 

http://www.complush.com/android-vs-ios- ... mpetitive/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
androidcijfers worden bepaald adhv het aantal online activaties van apparaten. Elk apparaat kan maar één keer geactiveerd worden.

Off topic:

Hoe gaat dat in z'n werk?

Als mijn dochter mijn oude Androidtoestel krijgt, een factoryreset doet en zich aanmeldt met een andere gmail-gebruiker, is dat toestel dan 1 of 2 maal geactiveerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1 maal, gaat per hardware ID

 

http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=1875721

 

android apparaten die niet gecertificeerd zijn door google worden dus niet meegerekend (die hebben dan ook geen playstore of andere google apps geinstalleerd staan), en dat zijn er meer dan je zou denken.

Bij apple wordt sowieso elk apparaat geregistreerd, want koop je bvb 'n iphone, dan MOET je 'm eerste aan de itunes flikkeren, en registreren, wil je 'm kunnen gaan gebruiken.

In dat opzicht liggen de cijfers dus in werkelijkheid nog wat verder uit elkaar, maar daar bestaan geen officiële cijfers voor (obviously)

 

Maar goed, we dwalen 'n beetje af ;)

 

Die gps van die tesla, die navigeert je over 'n rivier of zie ik dat verkeerd? (looks nice though)

 

Beetje 't verhaal dat je krijgt als je met google maps wil navigeren van china naar japan :mrgreen: (voor diegenen die 'm nog niet kennen, probeer 't 'n keer :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoewel Apple wereldwijd wel het sterkst groeit als besturingssysteem...

 

niet dus... om maar niet te zeggen: HELEMAAL niet...

 

http://techcrunch.com/2011/11/03/androi ... ond-place/

 

smartphone-market.gif?w=552

 

idc-smartphone-market-share-q1-2012.jpg

 

check your facts voor je zoiets publiekelijk post ;)

 

He koekebakker; ik heb het over besturingssysteem en jij komt met wat vage cijfertjes over smartphones? Androids worden (bijna) weggegeven, anders wil niemand zo'n ding... :lol:

 

En kleine nuance, Android heeft 4(!) merken nodig om aan die 50% te komen, dat doet appel in z'n uppie...Daarnaast kom je met cijfers van vorig jaar (toen had ik nog een bos met haar...), Apple toont een plus van 6%, Slammsung niet... :mrgreen:. Cijfertjes Q3 '12 komen vast ook binnenkort, dan weer ns kijken...Nielsen roept nu toch niet voor niets dat Slammsung gewoon nummer 2 is?

 

Dus idd; check your facts, mate! :wink:

 

post-12305-1423828059,0219_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

lekker dan :(

 

ben zelf aan het rondkijken om 'n inductiemod op m'n telefoon te maken zodat ik 'm op 'n magnetische houder in de auto draadloos kan opladen. Het is iig mogelijk, moet alleen nog de benodigde materialen bij elkaar sprokkelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden