Ga naar inhoud

Elektrisch inklapbare spiegels???


The Master

Aanbevolen berichten

Ik heb deze week weer eens goed mijn passat doorgespit en ik zag dat bij het schakelaartje van de elektrische spiegels er kennelijk ook een optie op zit waarbij de speigels inklappen. Tenminste het incoontje tegenover het links, rechts en verwarmingsicoontje geeft dat volgens het instructie boekje aan. Ik heb de schakelaar er naar toe gedraaid echter gebeurde er niets. Is mogelijk iets kapot of doe ik gewoon iets fout. Wie heeft er een soort gelijke optie op z'n passat en kan me er iets meer over vertellen????? :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is je schakelaar een keertje stuk gegaan, en hebben ze deze vervangen door eentje met inklapfunctie. Dat is namelijk de enige schakelaar die nog te krijgen is, de schakelaar zondr inklapfunctie is komen te vervallen.

 

Heb overigens zelf de inklapbare spiegels ingebouwd bij ons, maar heb dit werken via een Audi A4 relais, dat aangestuurd wordt door de CV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze gaan NIET via de achterruitverwarming aan, dat moet wel degelijk met die draaiknop doen, hij zou in het midden moeten staan, dus tussen L en R.

tuergriffbel-7_tn.jpg

Als je goed kijkt staat deze op L, als je hem 1 tik doordraait (Tegen de klok in) dan staat ie op verwarmen.

En of je nu de achterruitverwarming aan staat of niet verwarmen doet ie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die heb ik ook, dus dan is die echt stuk.

Ook een dure grap zeker om dit te laten repareren????

 

Hallo,

 

Ik heb die van mij ook vervangen en was bij elkaar(links/rechts) 20 euro kwijt, valt mee dus.

 

Artikelcode VGD5020R

Omschrijving R.Spiegelglas Golf 98-, ook Toledo 99-03, Bora, Arosa, Passat 97-03, Leon 00-03, Ibiza/Cordoba 00-, Lupo

Prijs EUR 10,15

 

 

Kijk maar even hier

 

http://www.hartsant.nl/

 

Ik heb ze zelf bij www.cartal.nl vandaan bovenstaande link is ook de Leverancier van cartal.

 

 

succes

 

Gr.Speedy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

 

Wij hebben een ander knoppie, wij kunnen hem alleen in het midden plaatsen. Dus als hij in het midden staat dan verwarmd hij ALTIJD?

Ja dan verwarmt ie altijd, is beter dat je hem of op links of op rechts zet, anders branden je spiegels door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

k heb die van mij ook vervangen en was bij elkaar(links/rechts) 20 euro kwijt, valt mee dus.

 

de verzendkosten zijn hoger dan 1 spiegel! Maar goed, wel een handig lijst.

 

Weet je toevallig ook wat aandrijfassen kosten? die zie ik er niet bij staan nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

k heb die van mij ook vervangen en was bij elkaar(links/rechts) 20 euro kwijt, valt mee dus.

 

de verzendkosten zijn hoger dan 1 spiegel! Maar goed, wel een handig lijst.

 

Weet je toevallig ook wat aandrijfassen kosten? die zie ik er niet bij staan nl.

 

waar dacht je waar de winst vandaan komt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

k heb die van mij ook vervangen en was bij elkaar(links/rechts) 20 euro kwijt, valt mee dus.

 

de verzendkosten zijn hoger dan 1 spiegel! Maar goed, wel een handig lijst.

 

Weet je toevallig ook wat aandrijfassen kosten? die zie ik er niet bij staan nl.

 

Heb ik ook!

 

300319 AANDRIJFASHOES

WIELZIJDE L:84MM D1:22 D2:82

HANDBAK/AUTOMAAT 15.00 euro

 

300516 AANDRIJFASHOES

BAKZIJDE L:124MM D1:24 D2:108

HANDBAK 22.05 euro

 

Kijk maar even hier http://www.hbase.nl/

 

Succes.

 

 

 

Gr.SPeedy

Link naar reactie
Delen op andere sites

k heb die van mij ook vervangen en was bij elkaar(links/rechts) 20 euro kwijt, valt mee dus.

 

de verzendkosten zijn hoger dan 1 spiegel! Maar goed, wel een handig lijst.

 

Weet je toevallig ook wat aandrijfassen kosten? die zie ik er niet bij staan nl.

 

Heb ik ook!

 

300319 AANDRIJFASHOES

WIELZIJDE L:84MM D1:22 D2:82

HANDBAK/AUTOMAAT 15.00 euro

 

300516 AANDRIJFASHOES

BAKZIJDE L:124MM D1:24 D2:108

HANDBAK 22.05 euro

 

Kijk maar even hier http://www.hbase.nl/

 

Succes.

 

 

 

Gr.SPeedy

 

Dat zijn aandrijfashoezen tussen de versnellingsbak en de wielen. Ik snap niet helemaal wat dat met electrisch inklapbare spiegels te maken heeft? :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden