Ga naar inhoud

Interieur van Skoda Superb


ChromPassat

Aanbevolen berichten

Ik zag eens een langere tijd geleden een interieur ombouw op het Duitse Passatforum, van het Onderstegedeelte van je Middenconsole/Dashboard eventueel deurpanelen, nu kan ik er weinig van terug vinden..

 

het komt dus van een Skoda Superb...

 

3163xmr.jpg

434u5o8.jpg

2lwadqx.jpg

346wbig.jpg

 

Ik vind het net wat anders, Jullie ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ReneR.. Wie praat er dan om een stuur ??

 

Ik bedoel alleen.. Middenconsole,onderkant van Dash en eventueel deurpanelen.

 

Met die opmerking over dat stuur bedoelde ik die Duitse Marc.

Die heeft zijn 3B variant eerst naar 3BG omgebouwd (de voorkant + achterlichten) en daarna naar een Skôda. :)

 

Opzich heel knap.... maar daar heb je het dan ook mee gehad als je het mij vraagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ReneR.. Wie praat er dan om een stuur ??

 

Ik bedoel alleen.. Middenconsole,onderkant van Dash en eventueel deurpanelen.

 

Met die opmerking over dat stuur bedoelde ik die Duitse Marc.

Die heeft zijn 3B variant eerst naar 3BG omgebouwd (de voorkant + achterlichten) en daarna naar een Skôda. :)

 

Opzich heel knap.... maar daar heb je het dan ook mee gehad als je het mij vraagt.

 

Marc (van Passatplus.de) heeft het dashboard niet ingebouwd van een Superb op de ventilatieroosters en het stuur na dan.

 

02.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ReneR.. Wie praat er dan om een stuur ??

 

Ik bedoel alleen.. Middenconsole,onderkant van Dash en eventueel deurpanelen.

 

Met die opmerking over dat stuur bedoelde ik die Duitse Marc.

Die heeft zijn 3B variant eerst naar 3BG omgebouwd (de voorkant + achterlichten) en daarna naar een Skôda. :)

 

Opzich heel knap.... maar daar heb je het dan ook mee gehad als je het mij vraagt.

 

Marc (van Passatplus.de) heeft het dashboard niet ingebouwd van een Superb op de ventilatieroosters en het stuur na dan.

 

02.jpg

 

Heeeel strak en super mooi! Ik vind de Superb zeker een hele mooie auto. Eigenlijk nog mooier dan een Passat. Alleen dat hout, grrrrrr. Mijn ma wilde een Superb of een Passat. In die Superb's waarna we gekeken hebben zat allemaal van dat diarreehout! Daarom toch maar een Passat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kun je wel hebben toch? :?:

 

NEE KAN IK ABSOLUUT NIET HEBBEN!!!! :wink:

Als ik dat niet kon hebben kon ik dit werk niet doen.

Ach ja vandaag meerdere toch wel dikke boetes uitgedeeld en bijna iedere keer gingen we lachend uit elkaar en 2 keer kreeg ik zelfs een stevige hand en wenste de bestuurder mij een fijne dag.

Het is altijd de toon die de muziek maakt zeg ik maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens gelachen afgelopen middag, een motormuis die volgens mij een warmloper heeft gekregen. (iig deed niet veel meer)

Hij kwam mij met een gangetje van 130 voorbij, en even later zag ik hem een beetje slingeren, niet snel of overdreven en ging aan de kant.

Hij gooide zijn motor aan de grond, met een schop erachter aan en gooide zijn helm kneiter hard voor de grond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens gelachen afgelopen middag, een motormuis die volgens mij een warmloper heeft gekregen. (iig deed niet veel meer)

Hij kwam mij met een gangetje van 130 voorbij, en even later zag ik hem een beetje slingeren, niet snel of overdreven en ging aan de kant.

Hij gooide zijn motor aan de grond, met een schop erachter aan en gooide zijn helm kneiter hard voor de grond.

 

Ehhh waar was dat??? Misschien ken ik die collega en dan ga ik hem zekers ff bellen. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens gelachen afgelopen middag, een motormuis die volgens mij een warmloper heeft gekregen. (iig deed niet veel meer)

Hij kwam mij met een gangetje van 130 voorbij, en even later zag ik hem een beetje slingeren, niet snel of overdreven en ging aan de kant.

Hij gooide zijn motor aan de grond, met een schop erachter aan en gooide zijn helm kneiter hard voor de grond.

 

Hij kon gewoon niet geloven dat iedereen zo braaf reed! :wink: Het blijft toch zijn werk en ..... no money no honey.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden