Ga naar inhoud

drive safely KRACHTIGE boodschap !!


PassatMotion

Aanbevolen berichten

Deze boodschap zou aan iedereen gestuurd moeten worden die autosleutels heeft en ooit in de situatie kan komen, waarin hij onder invloed van drank of drugs zou kunnen gaan rijden.

Je zou wel eens een voor jezelf en anderen een incident kunnen veroorzaken, dat jullie leven radicaal veranderd.

 

:arrow:Drive Safely

 

Rij veilig de feestdagen tegemoed en de toekomst van jezelf en die van de anderen. :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het ook niet en toch zijn er zoveel die het doen.

Ze zijn van in alle klasse te vinden van laag tot hoog geschoolde, van arbeider tot bediende, ministers en zelfs commissarissen.

En rijden rond in het grootste wrak voertuig tot de aller duurste.

 

Het filmpje is gewoon om de mensen te waarschuwen en het kan niet duidelijker als dit.

Met de feestdagen voor de deur is de kans de's groter dat men een glaasje drinkt en te snel denkt van... zal wel uitgewerkt zijn.

 

" Bezin eer ge begint "

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gewoon eerlijk, ik drink wel "eens" als ik rijden moet. Maar dan echt niet dat ik me laat vol gieten en dan nog rijden ga, enkel paar biertjes. Dan zit ik ook nog is alleen in de auto. Anders zouden er wel mensen bij zijn die rijden mogen.

 

Wil het niet goed praten wat ik doe, want eigenlijk weet ik wel dat het niet kan. Je moet gewoon niet drinken en rijden. Maar lazerus zat achter het stuur kruipen zou ik never nooit niet doen.

 

Zou het me nooit kunnen vergeven als ik een ongeluk veroorzaak in die omstandigheden. En ja dat kan ook als ik 1 of 2 biertjes drink bij vrienden in het dorp hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

bjorno... denk dat jij jezelf altijd zal verwijten als je een bekende/onbekende/vriend/vriendin/familie aanrijdt en dat er dodelijke slachtoffers bij betrokken zijn.... ook als je 2 biertjes op hebt blijft het altijd de vraag of dit was gebeurd als je niks gedronken zou hebben....

 

Ik rij simpelweg niet met alcohol! Dat zou gewoon een standaard regel voor iedere bestuurder moeten zijn. Ook niet 1 biertje, wat de stap naar 2,3,4.... heel wat kleiner maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden