Ga naar inhoud

Zwart VW logo


misterm

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Weet iemand van jullie waar ze zwarte grille logo's verkopen voor een 3B?

Mijn vader heeft een ouder model passat ('94) en daar zit een zwart vw logo in de "grille" Nu denk ik dat dat wel mooi zal staan op mijn zwarte passat, maar helaas is het zwarte logo van mijn vader 0.5cm kleiner dan het mijne :roll:

 

Ik kan mijn logo ook wel zwart spuiten, maar dit zal toch wel gaan afbladderen en dat is ook geen zicht.

heb de search al ter hande genomen en ik heb wel een topic gevonden, maar dit eindigd in april 2006 met de woorden dat er naar een site gemaild zou worden. Dus vandaar dit nieuwe topic.

 

Bij de dealer zeggen ze dat ze deze niet maken voor een 3B, maar dat ljkt me sterk. Bij verschillende tuning styling etc sites kan ik het niet vinden, wel voor golf 2, maar dat is veel te klein.

 

help :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja. Waarom wil je dit eigenlijk ? Ik kom vaak Golfjes III tegen met zo op het eerste oog een grill zonder logo. Supermooi. Zeker op een Golf III. Komt ie vervolgens dichterbij, dan zie ik dat er 'helaas' een zwart logo in zit.. Dat is dan gelijk een afknapper. Doe het goed of doe het niet..

 

Mijn mening.. Het standaard logo of helemaal geen logo ! Maar dan ook achterop..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik zat eerst te denken om er een embleemloze grille in te doen om de auto een beetje een "clean" uiterlijk te geven, maar er zijn ook weer erg veel mensen met een embleemloze grille, en toen dacht ik aan de auto van mn pa die een zwart logo heeft, dat leek mij dan weer eens wat anders.

 

Ik ga in ieder geval eens bij dolf van eijk kijken, thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon een zwart logo in mn grille voor de 3B.

 

Eens zien of ik nog ergens een fotootje ervan heb....

 

 

klaar4.jpg

 

 

Tip: Zwart logo van een Golf 4 past in de grille van een 3B !!!

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De GT(I) uitvoeringen vroeger van VW hadden ook allemaal een zwart logo. Heeft mijn inziens niks te maken met het goed doen of niet. Een zwart logo zie ik liever dan een embleemloze grille. Als ik een embleemloze grille zie denk ik altijd.. schaam je je om VW te rijden?

 

Michel, helemaal met je eens, de fire and ice die ik heb heeft ook een zwart logo (origineel), en staat erg mooi.

Tevens had ik het logo op mijn golfje cabrio Etienne aigner zelf zwart gespoten, nooit een probleem met afbladderen oid gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Juh diameter van logo 3B is anders dan 3BG maar de diameter van de 3B V6 Highline grill is ook anders dan de standaard 3B grill.

 

Standaard 3B grill zou dit het nummer moeten zijn:

 

3B0853601 A 01C Zwart 3B standaard grill logo 20,- (schat ik)

3B0853601 A 041 Satijn Zwart 3B standaard grill logo 20,- (schat ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden