Ga naar inhoud

3C mooier dan 3B(G)?


mw

3C mooier dan 3B(G)?  

42 leden hebben gestemd

  1. 1. 3C mooier dan 3B(G)?

    • Ja, 3C is mooier
      21
    • Nee, 3C is minder mooi
      24


Aanbevolen berichten

Ik was eigenlijk wel benieuwd wat jullie van de 3C vinden qua uiterlijk.

 

Ikzelf vind hem minder mooi dan de 3B(G) en vooral de eerste indruk vond ik erg Japans, vooral de Variant.

 

Maar misschien is het gewoon nog wennen na bijna 10 jaar hetzelfde model?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Aan de 3C moest ik eerst even wennen (15 minuten...)

Hij oogt wel wat moderner natuurlijk.

Maar de 3C vind ik net zo geslaagd als een 3B of een 3BG.

(Allemaal wel natuurlijk met een verlagingsset en een paar dikke wielen...)

Voor mij geen verschil in schoonheid. 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 3B en de 3BG vindt ik even mooi. De nieuwe 3C is helaas een stuk minder mooi. Voornamelijk te wigvormig.

Niet mooi genoeg om mijn auto ooit op te volgen. Bovendien is er geen 6 cilinder diesel met 4WD.

Mijn volgende auto wordt zo goed als zeker een Audi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ik ook voor een Audi zou kiezen, maar na 2 dagen een A4 gereden te hebben heb ik besloten bij de Passat te blijven voorlopig. Een A6 is denk ik wel een goed alternatief, maar dat zijn wel hele grote investeringen.

 

Ik verwacht overigens dat er in de nieuwe Passat ook zeker wel een v6 TDI gehengeld gaat worden. Volgend jaar komen de nieuwe diesels van VW en dan zullen ze denk ik ook wel voor een V6 gaan (hij was er immers ook in het vorige model...).

 

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

de stelling kan ik niet zomaar met ja of nee beantwoorden.

 

* een 3BG in standaardtrim vind ik minder armoedig ogen dan een 3C trendline.

 

* een 3C highline met goede wielen vind ik veel "dikker" ogen dan een 3BG topmodel

 

* een 3BG variant vind ik mooier dan een 3C variant (vind de achterkant van de 3C variant niet in balans...)

 

* een 3C sedan vind ik mooier dan een 3BG sedan

 

waar ik voor mezelf nog erg benieuwd naar ben, is hoe ik er over een jaar of 5 over denk... ik vind de 3BG (variant highline) een tijdloos mooie auto. de 3C lijkt me nu wat meer aan tijdsbeeld onderhevig.

 

(vergelijk seat leon; ik ben nu eigenlijk al weer uitgekeken op nieuwe leon, terwijl ik de oude nog steeds erg mooi vind)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden