Ga naar inhoud
  • 0

Goedkoop alternatief VAG-COM?


Ziener

Vraag

Ik overweeg al een tijdje om een VAG-COM te kopen. Gister zag ik op ebay.de een link naar:http://www.vag-diagnostics.com/. Het lijkt me dat je dan hetzelfde krijgt als bij Ross-Tech, alleen tegen een scherpere prijs (rond de € 100). Of vergis ik me? Zijn er mensen die ervaring met dit bedrijf hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik overweeg al een tijdje om een VAG-COM te kopen. Gister zag ik op ebay.de een link naar:http://www.vag-diagnostics.com/. Het lijkt me dat je dan hetzelfde krijgt als bij Ross-Tech, alleen tegen een scherpere prijs (rond de € 100). Of vergis ik me? Zijn er mensen die ervaring met dit bedrijf hebben?

 

vraag me af of je bij deze jongens dit moet willen bestellen, geen telefoon nummer, geen adres. alleen maar een email adres. :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ff de evt broodroof ter zijde, heb ik ff een mail gestuurd, vertrouw het ook niet helemaal.

 

Beetje offtopic: maar kun je met VCDS VAG 908.1 USB wel de software zo aanpassen zodat je de ramen met de AB kunt bedienen, of moet je daar die DOS variant van VCDS Pro voor blijven gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Beetje offtopic: maar kun je met VCDS VAG 908.1 USB wel de software zo aanpassen zodat je de ramen met de AB kunt bedienen, of moet je daar die DOS variant van VCDS Pro voor blijven gebruiken?

Da's een goede, eigenlijk nooit naar gekeken, pak iedere keer m'n oude laptop nog...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb al antwoord terug :shock:

Had een aantal simpele vragen gesteld over het gebruik, niet direct over de legaliteit. Dat gaat mn volgende vraag zijn ;)

Hi Joris,

 

Thanks for your email...

 

Yes, you will be able to update the software, and we freely provide all

our customers with the new versions of our VCDS once they are relised. This

normally happens once a year...

 

The software is only available in English, but we have a lot of Dutch

customers that find it easy to use the software in English.

 

Yes, it is possible to use our cables and software to set the remote

open/close of the windows, you can also carry out all other

features/functions of VCDS.

 

The total cost including tracking shipping to the Netherlands is £79.95GBP

(worldwide shipping is included in the price on the website).

 

Hope that helps, and if you have any more questions please let us know...

 

Regards

Sam

VAG Diagnostics Ltd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En wederom antwoord gekregen:

Hi Joris,

 

Ross Tech are aware of our products, and don't really like it but they

cant do anything about it as we are not breaking any copyright laws, or any

other laws to be honest. Don't worry we have been selling these cables for

years and we have never got into trouble, we have even sold them to Audi/VW

official service centrers. You have nothing to worry about a all..

 

We will always deliver on our promises and we have many satisfied

customers around the world.

 

Hope that helps, and I'll keep an eye out for you order.

 

Best Regards

Sam

VAG Diagnostics Ltd

 

Wellicht dat ik er ook maar eentje bestel als cadeau voor mezelf omdat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik nog een jaartje hier mag blijven werken :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weer een antwoord op een paar vragen.

Ik vroeg meteen wie de naam was onder de paypal transactie...

 

Wordt vervolgd...

Hi Joris,

 

Yes, we have received your order and will get it shipped out first thing

in the morning. It should take around 3-5 days to arrive, as its a Bank

Holiday on Monday here in the UK.

 

We will send on the tracking number once its shipped.

 

...

...

 

Thanks again

 

Sam

VAG Diagnostics Ltd.

 

Edit: Op verzoek van VAG Diagnostics de naam verwijderd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Yes, you will be able to update the software, and we freely provide all

our customers with the new versions of our VCDS once they are relised. This

normally happens once a year...

 

Released of realised.. maar niet relised..

 

 

VCDS wordt door Ross-tech meerdere malen per jaar geupdated, ipv eenmaal per jaar gehackt door die gasten..

 

Ohja.. en VCDS is niet van hunnie

new versions of our VCDS
maar van Ross-tech
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt verschillende Windows versies en daarbinnen nog 32 en 64 bit uitvoeringen. De meeste mensen hebben Windows XP/Vista/7. AL deze versies zijn in 32 en 64 bit uitvoering te krijgen.

Als je XP draait heb je waarschijnlijk de 32 bit uitvoeren. Druk maar eens op de knop op je toetsenbord met het vlaggetje erop (zit meestal tussen Ctrl en Alt) en tegelijk op de Pause/Break knop. Als het goed is krijg je dan een schermpje met systeeminfo en met daarbij welke Windows versie en uitvoering je hebt. Als hier nergens specifiek "64bit" vermeld staat heb je de 32 bit uitvoering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag ook bij http://www.vag-diagnostics.com/ een kabel besteld, kabel is op 10 juni weer op voorraad dus ik verwacht hem volgende week. Ik hou jullie op de hoogte. Op hun site staat ook al de Ross-Tech manual, deze heb ik vast uitgeprint om te bestuderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb de vag-diagnostics al een paar dagen geleden binnen gekregen en hij werkt.

 

Ok, dat is fijn om te lezen, ik ben benieuwd hoe het instellen van diverse functies gaat, ik wilde bij de dealer in laten stellen dat de wagen bij het openen en sluiten een signaal geeft via het alarm maar daar had de receptiemedewerker nog nooit van gehoord en als het zou kunnen moest ik er voor betalen. Binnenkort kan ik dat zelf doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb genoemde kabel+software ook besteld bij "vag-diagnostic". Ze schrijven over de leverdatum: "I suspect it will be towards the end of next week. Maybe 18/19th as we just waiting for some electrical components from our supplier."

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden