Ga naar inhoud
  • 0

kabelboomschema voor Xenon-verlichting?


harrie1608

Vraag

Hallo,

 

Heb ik weer,

 

Soms ( let op soms ) gaat mijn rechter voorlamp ( als je in de auto zit rechts ) niet aan.

Als ik dan de verlichting opnieuw uit / aan doe dan doet hij het spontaan wel......

De lichtschakelaar is getest en goed bevonden.

Dus nu denk ik aan een draadbreuk, maar waar ........

Kan ik beter de gehele kabelboom vervangen ? zo ja welke ?

Heeft iemand hier misschien een bestelcode van ?

Het is niet op te wekken, dus als de verlichting werkt gaat hij niet uit door aan de draden te schudden / trekken / duwen of zo.

 

Wie o wie kan helpen ?

 

Het wordt wel wat vervelend.........

 

groeten jacob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

ik heb een soortgelijk probleem, mijn rechter lamp start op maar dooft dan als een kaarsje... ballast al vervangen door een nieuwe, probleem het zelfde, ook hier geeft de leverancier bovenstaand als probleem weer, sommige ballasten en boordcomputers zijn gewoon "zeikerds" hiermee.....

 

in mijn vorige passat idd zo'n setting dat de stroom van de accu kwam en die deed het altijd perfect, helaas is daar wat in doorgebrand want mijn zekeringen vliegen eruit :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geef je accu wel de juiste spanning af :?::?:

 

 

Goedemorgen,

 

Helaas het werkt niet

De xenon blijft soms niet opstarten linksvoor

Balast vervangen, kabel aangeschaft , ............................

 

Wie weet oplossing

 

Groeten jacob

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Geef je accu wel de juiste spanning af :?::?:

 

 

Goedemorgen,

 

Helaas het werkt niet

De xenon blijft soms niet opstarten linksvoor

Balast vervangen, kabel aangeschaft , ............................

 

Wie weet oplossing

 

Groeten jacob

 

hoe meet ik dat ?

de auto loopt al een poosje voordat ik de lampen aandoe.

 

dus ik denk niet dat de accuspanning te laag is of........

De auto start namelijk zonder problemen.

 

groeten jacob

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

 

Heb ook originele xenon, en heb 4 maandjes terug de lampen vervangen in de 5700k van philips . De reden hiervan was dat ik vond dat de lichtopbrengst niet volgens mij het geen moest zijn wat xenon leverd... Uiteraard de lampen nagekeken op bevuiling, en niets vreemds gezien. De verlichting stelt zich gewoon, en heb nog nooit een storing ermee gehad. Na montage in het donker gereden, en moet zeggen dat ik nog niet tevreden ben over het resultaat.

 

Opmerking: In de auto van mijn vrouw heb ik een pilot h7 xenon 6000k gemonteerd en heeft aanzienlijk meer lichtopbrengst.

 

Mijn vermoeden is dat misschien de originele starters van de passat niet meer het geen is wat het zou moeten zijn. De passat is van 2004, en heeft 214dkm op de teller. Kan dit juist zijn, of moet ik ergens anders kijken om meer licht te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden