Ga naar inhoud

Flyer ontvangen ? Laat het ons weten


VolkswagenPassat

Aanbevolen berichten

Ik ben erg benieuwd wie een flyer onder zijn ruitenwisser heeft gevonden en zich ook aangemeld heeft.

Inmiddels zijn door de diverse leden er ruim 700 opgehaald / opgestuurd.

Ik heb er inmiddels zelf ook al rond de 60 uitgedeeld hier in de Zaanstreek.

Misschien is het nog wat vroeg maar ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die door de flyer de site zijn gaan bezoeken.

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandeweek wat bij mijn kameraad in zn garagebedrijf neergelegd.. Daar had ie al wat reacties gehad, en er was 1 iemand die eentje heeft meegenomen.. Iemand in een 3BG 2.5 V6 4 motion, zal mij benieuwen!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:embarassed: Ik heb net de eerste 2 uitgedeeld. Moet nog even goed m'n best gaan doen 8-)

Ik heb er 100 meegenomen van de meeting. Als er iemand uit de buurt is die er ook een paar wil hebben kan dat. Laat het maar even weten.

 

Ja zal wel mooi zijn :D! Kom regelmatig op mijn ouders hun zaak mensen tegen met een Passat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:embarassed: Ik heb net de eerste 2 uitgedeeld. Moet nog even goed m'n best gaan doen 8-)

Ik heb er 100 meegenomen van de meeting. Als er iemand uit de buurt is die er ook een paar wil hebben kan dat. Laat het maar even weten.

 

Ja zal wel mooi zijn :D! Kom regelmatig op mijn ouders hun zaak mensen tegen met een Passat.

Eerdaags maar eens wat regelen dan 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Jazeker, liggen standaard in de auto.

Afgelopen week in Utrecht bij een mooie CC er nog eentje achter de ruitenwisser gedrukt. Ik heb zelfs op vakantie in de Toscane nog geprobeerd het virus te verspreiden :mrgreen:

 

Ik heb gisteren bij de Mac in Zaandam er 5 kunnen verspreiden.

We stonden nog net niet allemaal naast elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Ik heb zelf al een paar passat's hier in België gezien waarbij ik wel een flyer onder de ruitenwisser had willen drukken, maar helaas ontbreekt me de flyers.

Misschien een ideetje voor wanneer de Psst2 gaat worden rondgestuurd eens een 5tal(of meer) flyers bij te stoppen bij de enveloppe waarin het nieuwe magazine verstuurd word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf al een paar passat's hier in België gezien waarbij ik wel een flyer onder de ruitenwisser had willen drukken, maar helaas ontbreekt me de flyers.

Misschien een ideetje voor wanneer de Psst2 gaat worden rondgestuurd eens een 5tal(of meer) flyers bij te stoppen bij de enveloppe waarin het nieuwe magazine verstuurd word.

 

 

Best een goed idee. Ik heb nog genoeg flyers liggen, dus wat mij betreft kunnen we dit gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Psst 2 is al (onder)weg, zal dan voor 3 worden..

 

das jammer, niet dat het nieuwe bladje onderweg is, maar dat de flyers er niet meer bijgevoegd kunnen worden.

Ik kan ze eventueel nog rechtstreeks aan Edwin vragen.

Wanneer moet het lidmaatschap verlengd worden ? of krijgen we hier bericht over ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden