Ga naar inhoud

Das rechtsbijstand update gereageerd pagina 4


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Geachte Das

Ik heb een behoorlijk probleem, mijn Auto is een VW Passat Highline 19 tdi Automaat van 2001.

Het is December 2006 Mijn automaat moet worden Gereviseerd alles ging er nieuw in,

We kregen 20000 km of een jaar garantie op de revisie, of het geen wat zich het eerste overschrijd.

Na 1500 km moet de Passat terug voor zijn eerste wissel olie en het filter automaatbak dat is op tijd uitgevoerd.

Na bijna een jaar lang plezier aan de Passat te hebben gehad,

Op precies 19.800 km begon de auto hevig te schokken, als ik hem in zijn achter uit zetten, ik eerst mijn garage gebeld, maar al gauw kwamen we er telefonische achter dat de boosdoener de automaat moest zijn.

Ik de Firma ATS gebeld waar de revisie is uitgevoerd, hem uitleg gegeven.

Er werd een afspraak gemaakt. 3e week Januari 2008 Alles werd door gemeten en de bak uitgebouwd er bleek een bout gebroken te zijn?

Na een week was de automaat weer gemaakt. Garantie

Na 8000 km omstreeks Mei / Juni 2008 had ik weer van die schokken als ik achter uit reed, ook bij het vooruit rijden voelde ik dat hij bonkte bij het overschakelen als die in stand D staat, ik weer bellen en we konden komen, alles zou grondig nagekeken worden, garantie

De bout die eerder gemaakt was, is op nieuw gebroken? Wat ik toch wel vreemd vond, ik heb hem er mee geconfronteerd of het geen metaal moeheid zou zijn, hij zei dat dat niet het geval kan zijn er worden meerdere Passat gemaakt die ook deze bouten hebben, je mag verwachten dat als je een totale revisie van je automaat bak laat uitvoeren dat je er minimaal toch wel zo’n 100000 tot 150000 km plezier van mag hebben, wel uiteraard het onderhoud plegen iedere 40 000 km olie verversen en een nieuw olie filter voor de automaat maar dat spreekt voor zich.

Alles was weer gemaakt, werd er gezegd! Maar onderweg naar huis bonkte die nog bij het overschakelen. Ik weer bellen het werd gecontroleerd of het wel / of niet was gemaakt hij gaf te kennen dat hij het wel had op geschreven, maar daar heeft de monteur kennelijk overheen gekeken alleen de bout is vervangen, niet netjes van ze, een bak uit en inbouwen kost al gauw iets van €500.00 en je bent je auto een dag kwijt. En er werd een afspraak voor gemaakt voor het bonken ik was wel afhankelijk dat ik een ruil auto mee kreeg, want ja ik moest wel naar mijn werk 60 km.

Die afspraak werd gemaakt, maar moest wel 2 dagen van te voren bellen, of ze dan ook de ruil auto hadden klaarstaan voor mij, het was bijna zover 13 - 10 – 2008 de vrijdag daarvoor bellen maar de ruilauto stond met pech in de garage stuur bekrachtiging was kapot van de ruil auto, er volgde een nieuwe afspraak 11- November 2008 een klein maandje verder, maar wel even van te voren bellen voor de ruilauto, ik gebeld maar wederom stond de ruilauto in de garage met een kapotte uitlaat, tja ik zei daar natuurlijk wat van, ik kon me niet meer in houden dat bonken was natuurlijk wel erger geworden in een tijdsbestek van enkele maanden hij zei dat hij er niets aan kon doen, toen ik hem confronteerde met ik huur wel een auto maar dan krijg jij de rekening! Maar daar begon hij niet aan, er werd weer een nieuwe afspraak gemaakt, voor het zo ver was kreeg ik een noodloop dat wil zeggen Dat de versnellingsbak kapot is en dat het zo snel mogelijk gemaakt moet worden, een noodloop zorgt er voor dat er niet nog meer schade aan de automaatbak kapot kan gaan, je rijd dan alleen heel erg duur hij staat dan continu in zijn 4e versnelling ook bij het optrekken uit stilstaande positie.

Ik heb hem opgebeld, en ben toen behoorlijk uit mijn pan gegaan, is niet netjes maar ik had het niet meer, weer de auto (is dan wel 8 jaar oud maar hij ziet er uit als of die nog nieuw is ben er erg zuinig op,) en ben er heel erg boos over geworden, ik was in alle staten, dit had nooit mogen gebeure. Ik kon hem gelijk brengen bij hem en uiteraard stond er nu wel een ruilauto klaar, dit is de periode Maart /April 2009

Na een week bleek dat er een aantal tandwielen kapot waren en een drumplaat ook de koppelomvormer werd vernieuwd en nog meer dingen alles werd onder garantie gemaakt.

Ik kon de Passat weer op halen en als een klein kind apen trots we hadden binnen kort een meeting van de Passat club waar ik bij aangesloten ben al enige jaren en kon ik hem weer even tonen.

Bij het ophalen stonden zij op mij te wachten het was vrijdag ik stond in de file, maar heb de Passat opgehaald, zij gingen alles afsluiten en naar huis, en ik ook naar huis heerlijk voelde alles weer aan je moest naar de naald van de toerenteller kijken of die wel overschakelde eenmaal naderde ik een rood stoplicht ik haalde mijn voet van het gaspedaal en toen de naald op 30 km stond begon heel de auto te schudde ik dacht nee He, niet weer, ik nog even door gereden naar huis maar iedere keer dat de naald van de km teller op 30 stond begon de hele auto te schudden je kunt wel begrijpen dat ik in alle staten ben toch, en ik bellen maar er was niemand, ik maandag middag terug gegaan, ik moest natuurlijk ook even met mijn werk in conclaaf maar hij begreep het gelukkig wel.

Ik ATS gebeld, of jullie eerst de auto willen testen en als dan alles goed is mij daarna dan bellen als alles goed is, en niet andersom, ik verteld wat er nu weer aan de hand is, dat de hele wagen schud als de naald op 30 km komt, eigenaar komt bij me in de auto zitten en we gaan een test doen en ja hoor de hele auto schud, Auto op de brug alles nagelopen of er niet ergens een bout los zat zij merkte op dat er dat hij toch wel erg nat was zei dachten eerst aan zweten van de bak maar al snel werd het duidelijk de bak lekte ATF olie automaten olie maar ze konden niets vinden ze zouden vrijdag verder kijken en ik kreeg een leen auto mee, op mijn werk zei ik dat ik vrij wilde hebben op vrijdag dat ging ook al niet met plezier, maar toch wel gekregen.

Vrijdag de hele dag er bij geweest er werd geconstateerd dat er een lek in de kering aandrijfas die op de versnellingbak gemonteerd zit lek is, die moest besteld worden dat werd pas maandag verder gaan ik belde maandag middag op vanuit mijn werk maar ik had weer de pech zij hadden het nog niet binnen. ik zei zal je niet eens even gaan bellen dan, een uurtje later nog maar eens gebeld dinsdag ochtend voor 10.00 uur werd het geleverd, en ook gemonteerd ik zei tegen hem dan kan ik hem zeker wel aan het eind van de middag wel mee krijgen. ja zei die voor 1700 uur halen, oké moest ik weer vragen op mijn werk of ik een uurtje eerder weg kon, maar die gingen ook steeds moeilijker doen is wel begrijpelijk maar toch, ik kan het ook Woensdag ochtend halen maar dan ben ik er niet voor 10.00 uur zij gaan namelijk open om 09.00 uur is goed ga maar een uurtje eerder naar huis. Ik kom er aan en ze waren nog bezig en het ging ze niet lukken die dag, je begrijpt dat ik toch wel lichtelijk geïrriteerd raakte en zei hun dat ze het maar over moesten werken op het op telossen, volgende dag werd het eindelijk gemaakt maar het schudde was niet verholpen en zo ging die bak er weer uit en in en uit en weer er in dat is 3 keer gebeurd werd er helemaal gek van.

Op het forum waar ik zowat dagelijks zit en daar ook mijn problemen vertelde die zeiden dat ze het erg rot voor me vonden, en dat het gewoon een baggerbedrijf is. Je kunt het natuurlijk wel even nakijken op het passat forum, http://www.vwpassatforum.nl en dan de zoek functie gebruiken, en mijn naam Marcel van Es in vullen en op zoeken klikken.

Ik zei tegen Jan Willen laten we het kasje erop aansluiten dan weten we meer dan wat je nu aan het doen bent, als er een fout in zit geeft het kasje dat aan. Maar Willem zegt dat dat niet nodig is, want alles is er nieuw in gegaan, en dat er geen fout in kan zitten hij geeft te kennen dat het mogelijk aan de assen kan liggen en hij legt uit dat als wij de bak er weer inzetten dan hebben wij maar 2½ cm ruimte aan iedere kant om hem in te bouwen.

We gaan weer een stukje rijden en Willem zegt laat jij je auto maar uit lijnen, ik betaal de rekening, ik zeg tegen Willen eigenaar en verantwoordelijke ATS ik zeg Willem kijk even we rijden ik laat het stuur los onder het rijden en we rijden kaarsrecht het stuur trilt niet ik zeg Willem je begrijpt toch wel dat het met uitlijnen niets te maken heeft, hij zegt laat hem maar uitlijnen ik betaal de rekening, ik een afspraak gemaakt bij Profiel centra banden speciaal zaak.

En ook weer op mijn werk, maar die begon natuurlijk ook te klagen dat hij een paar vakantie dagen in rekening ging brengen.

Ik eenmaal bij Profiel aangekomen banden specialist het verhaal verteld en hij neemt plaats achter het stuur en we rijden een stukje hij zeg me dat er helemaal niets aan de hand was alles is prima in orde.

Ik ATS gebeld, ik zei tegen Willem dat het uitlijnen niet nodig is, want alles in orde is.

Hij geeft te kennen dat hij een brief naar witte brug ( VW dealer Florapark Denhaag) zou sturen om daar om opheldering te vragen.

Ik zei tegen Willem dat ik via hun aan jouw adres gekomen bent en nu ga je bij hun om inlichtingen vragen ach kom nou waar ben je mee bezig.

Na een week maar eens gebeld hij had er nog niets van gehoord.

Hij wist niet waar het aan kon liggen ik op het Passat forum weer een bekacht brief je geschreven

Er werd gezegd dat ik kontact moest opzoeken met een bedrijfhttp://www.ganzeboom.net/vervolg.asp?mid=home Ganzeboom in Rosmalen ik kon er terecht om 08.30 uur dit hield in dat ik om 06.00 uur de deur uit moest om niet in de file terecht te komen.

Dat heb ik gedaan en hem zo’n beetje het verhaal verteld wat hij toch wel erg vreemd vond want hij Kent Jan Willen maar al te goed, en zeg dat het een specialist is, eenmaal daar aangekomen werd ik netjes ontvangen kreeg een bakje koffie en we gingen een test rit maken met een kastje dat werd aangesloten op een stekker onder het dashboard en er werd al gelijk duidelijk dat er een fout in de koppelomvormer zit we gaan rijden hij haalt de fout er uit onder het rijden via het computerkastje maar de fout blijft maar terug komen.

We gingen weer terug, nog een kop koffie koffie gedronken en zei me dat de koppelomvormer niet goed functioneert en mogelijk dat de aandrijfas ook vervangen moet worden. laat Jan Willem me maar even bellen want dit kan natuurlijk niet.

Ik onderweg naar ATS en ging even van jetje dat dit toch niet normaal is dat ik notabenen ik naar een ander moet gaan om er achter te komen wat er aan de hand is.

Eenmaal daar aangekomen heeft jan Willem telefonische contact met de Firma Ganzeboom.

Jan Willen was wel zo sportief op hem op luidspeaker te zetten, kreeg hij te horen wat de prognose was wat hun hebben onderzocht. Jan Willem reageerde daar op dat de koppelomvormer die dus kapot blijkt te zijn, splinternieuw is maar het kan Volgens Jan Willem niet zo zijn dat de aandrijf as vervangen moet worden.

Er werd een nieuwe koppelomvormer besteld en met een week later kreeg ik de auto weer in mijn bezit. Dit was Maart / April 2009 Garantie

Een paar maanden heb ik hier plezier van gehad, nota benen amper maar 4500 km gereden te hebben op 10 augustus 2009 stak er een meneer de weg over ik reed toen in de bebouwde kom ergens in de 40 km / per uur plotseling stak er iemand de weg over ik vol in de remmen, gewoon uit reflex eenmaal dat meneer aan de overkant is. Wilde ik de weg vervolgen maar de auto deed helemaal niets meer, niet vooruit en niet meer achter uit daar stond ik dan midden op de weg en een hoop auto’s achter me ineens schoot die in noodloop dat kun je zien en voelen het is net of je van achter wordt aangereden en je ziet waar de letters en cijfers staan in het dashboard dat dit helemaal rood is gekleurd en dan weet je gelijk ook dat het weer verschrikkelijk mis is. ik begreep er niets meer van ik belde weer naar ATS en vertelde wat er gebeurd is, kom maar langs ik er gelijk naar toe, eenmaal daar aangekomen wordt mij verteld dat hij wederom geen ruilauto heeft staan en dat hij me niet eerder kon helpen dan 19 Augutus, ik weer balen hij zegt wel je mag de auto mee nemen maar niet te veel rijden ermee oké , ik naar huis maar de auto weigert dienst te doen tot dat ie in noodloop valt dan kan je gewoon weer rijden ik naar binnen en dit verteld, hij zegt ik kan je moeilijk een week of 3 zonder auto laten zitten, eenmaal thuis gekomen verteld wat er nu weer is gebeurt ook op het forum, daar zeiden ze dat het echt niet meer normaal is dat als je remt of een nood rem dat heeft helemaal niets met je versnellingsbak te maken heeft, en dat je versnellingsbak weer eens gemaakt moet zijn met rommel dit kan natuurlijk ook niet anders.

Ik was eindelijk aan de beurt 19 – Augustus -2009 eerst werd er gezegd dat het ging om een rand die een veer van een bout tegen moet houden kapot gesprongen was, maar toen ze verder gingen en de bak uit mekaar haalde op zoek naar afgebroken stukjes metaal bleek dat zowat alle tandwielen kapot waren ook een drumplaat die in de koppelomvormer zit ook kapot is en dat alleen omdat je vol in de remmen gaat dit kan niet dit moet gewoon kwakzalver rij zijn. Als een bak een totaal revisie krijgt mag je de eerste 100000 km geen problemen krijgen je moet wel om de 40 000 km olie en het filter van de automaat laten vervangen.

En dat de bak overleden was. De automaatbak werd weer opnieuw gereviseerd hij gaf toe dat hij er spijt van had dat hij tegen mij gezegd heeft dat ik de auto mee mocht nemen, maar ik was maar al te blij dat die bak helemaal verrot was zodat er alles weer nieuw in ging en ik daar bij in gedachten had dat dan het probleem wel opgelost zou zijn als alles weer splinternieuw zou zijn?

Nou alles is weer gemaakt alles doet het weer het is dan ergens in September 2009 dat ik de Passat weer terug krijg, met een totaal nieuwe tandwielen nieuwe koppelomvormer kortom alles nieuw

Als je een gereviseerde bak hebt moet je na de eerste 1500 km de olie en het filter laten vervangen dat heb ik laten doen, omstreeks eind Oktober / begin November 2009 / 2 weken later ga ik boodschappen doen ik kom op het parkeerplaats aan en zet de automaat in stand R ik hoorde een hevige klap en begon hevig te slippen ook zijn vooruit deed het niet meer, je begrijp dat ik hem gelijk belde en helemaal uit mijn pan gaat ging, hij zei tegen me doet zijn vooruit het ook niet meer nee die doet het ook niet, hij gaf te kennen dat ik wel licht over iets ben heen gereden en dat de pakking die tussen de opvangbak en de versnellingsbak zit te ver is ingedrukt tijdens het aan raken van een bult of een drempel, dit was natuurlijk niet het geval, en misschien dat het wel zo was maar dan had ik het wel moeten merken, hij zegt die auto op laten takelen en bij mij neer laten zetten en er niet meer mee gaan rijden om schade aan de bak te verkomen, ik route mobiel gebeld de auto is daar voor de deur neer gezet en ik heb weer geen ruil auto mee terug gekregen, hij belde me een dag later op en zei dat het de olie niet is, die zag er nog goed uit het is een drumplaat die gebroken is Het moet aan je Luchtmassa meter liggen of aan het schakelen wat je doet Dat je te snel overschakelt van D naar R en andersom ik zei hem hoe is dat toch mogelijk dat het mij nou iedere keer moet over komen, ik zeg hem dat het nu maar eens afgelopen moet zijn, ik weet niet wat je erin stopt maar dit kan echt niet kloppen ik rijd er mee zoals het hoort en je zit het gewoon bij mij in mijn schoenen te schuiven alsof dat het mijn schuld is! Eerst zeg je dat ik een drempel geraakt hebt dat blijkt bij controle niet het geval te zijn, en nu beweer je weer wat anders. echt over de rooie heen was ik echt totaal verslagen, door het geen wat ik nu weer mee maakt dit kan natuurlijk niet ik ben echt waar een heer in het verkeer heb in de 6 jaar dat ik deze Passat hebt 1 bekeuring ontvangen op de A12 trajectcontrole had 1 auto ingehaald haalde de auto in die voor me reed net onder zo’n foto apparaat.

 

Mijn vraag aan jullie.

Zou het mogelijk kunnen zijn om mijn Passat automaatbak ergens anders te kunnen laten repareren op zijn kosten?

Want ik heb er echt geen vertrouwen meer in, dat dit ooit nog goed komt bij hem.

 

Met vriendelijke Groet.

Marcel van ES

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Lang, Helder en Duidelijk verhaal.

Ik denk dat DAS hierbij jou wel wat raad kan geven.

Het lijkt me in dit geval niet meer dan logisch dat je het vertrouwen in dit bedrijf hebt verloren.

Overigens vind ik dat je het nog lang hebt volgehouden daar.

De hele situatie gaat natuurlijk helemaal nergens meer over ! en dan inderdaad ook nog proberen de schuldige vinger naar een ander te wijzen.

Wat DAS ermee precies gaat doen maar weet ik natuurlijk ook niet maar enige vorm van bijstand lijkt me wel op zijn plaats.

 

Marcel heel veel succes en hopelijk wordt het prbleem op korte termijn voorgoed opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een flink verhaal Marcel, ik raad je aan om een beknoptere opsomming te maken van data+gebeurtenissen en de tekst op te delen in paragrafen, het leest nu erg onrustig en het taalgebruik is niet overal correct: "Ik xxx* gebeld", "Ik eenmaal bij Profiel aangekomen", "ik weer bellen" etc, ook ontbreekt er een hoop interpunctie (sorry, 'k ben soms een taalpurist).

 

Volgens mij is het beter om een korte uitleg te geven met wat er aan de hand is (bak na revisie diverse malen gerepareerd zonder bevredigend resultaat?) en vervolgens moet vragen hoe je de kosten kunt verhalen als de reparatie door een andere partij correct wordt uitgevoerd. Voeg alle gebeurtenissen desnoods als bijlage bij. Waarschijnlijk zul je de garage schriftelijk in gebreke moeten stellen en de gelegenheid geven om de reparatie alsnog (kosteloos) op te laten lossen en anders de koop (?) laten ontbinden...hopelijk kan DAS je bij dit getouwtrek van dienst zijn.

 

Succes, hou ons op de hoogte hoe e.e.a. verloopt!

 

Remco

 

* Ik raad je aan om de garage niet met naam en toenaam hier te noemen aangezien zoekmachines deze pagina's ook gewoon indexeren, 't is maar een tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een flink verhaal Marcel, ik raad je aan om een beknoptere opsomming te maken van data+gebeurtenissen en de tekst op te delen in paragrafen, het leest nu erg onrustig en het taalgebruik is niet overal correct: "Ik xxx* gebeld", "Ik eenmaal bij Profiel aangekomen", "ik weer bellen" etc, ook ontbreekt er een hoop interpunctie (sorry, 'k ben soms een taalpurist).

 

Volgens mij is het beter om een korte uitleg te geven met wat er aan de hand is (bak na revisie diverse malen gerepareerd zonder bevredigend resultaat?) en vervolgens moet vragen hoe je de kosten kunt verhalen als de reparatie door een andere partij correct wordt uitgevoerd. Voeg alle gebeurtenissen desnoods als bijlage bij. Waarschijnlijk zul je de garage schriftelijk in gebreke moeten stellen en de gelegenheid geven om de reparatie alsnog (kosteloos) op te laten lossen en anders de koop (?) laten ontbinden...hopelijk kan DAS je bij dit getouwtrek van dienst zijn.

 

Succes, hou ons op de hoogte hoe e.e.a. verloopt!

 

Remco

 

* Ik raad je aan om de garage niet met naam en toenaam hier te noemen aangezien zoekmachines deze pagina's ook gewoon indexeren, 't is maar een tip.

 

Hoi Remco

Waarom denk je dat ik het hier op zet, juist om deze reden ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt en weet dan ook niet hoeik het een en ander duidelijk kort en bondig moet omschrijven, ik ben blij met deze omschrijving dat schept weer energie thanks

Ik zit het net ook even na te lezen en ziet ook dat ik het eerst even had moeten door lezen want er schort wel het een en ander aan. :|

Maar wilde het wel zo duidelijk omschrijven als mogelijk is, dat ze wel weten wat er gebeurd is. jij hebt immers al het geen gelezen wat ik ondertussen hebt meegemaakt zij van DAS nog helemaal niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Marcel, valt nog niet mee. Goed dat je 'm eerst even hier post.

Ik wil best even naar je brief kijken maar ik denk niet dat dat verstandig is. Zelf heb ik ook het liefst dat een klant mij zelf schrijft wat er aan de hand is en niet dat hij het eerst door anderen laat 'verbeteren'. Dus lees 'm even goed door, probeer uiteraard taalfoutjes er zoveel mogelijk uit te halen en dat soort dingen. Maak er niet teveel een kunstwerk van.

Wat misschien wel zinvol is is om er even een los vel papier bij te doen met een tabelletje met alleen de data, de bijbehorende km-stand en wat er op die dag is gebeurd. Bijvoorbeeld:

 

december 2006 - km-stand 189.075 - transmissie gereviseerd

januari 2007 - km-stand 190.560 - transmissieolie vervangen (volgens planning)

Enzovoort. (Ik heb nu even wat voorbeeldcijfers gebruikt uiteraard :P )

 

Probeer die gegevens zo precies mogelijk te krijgen.

 

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb em even helemaal doorgelezen en aangepast, alle onzin en spelvouten en Haagse taal/woorden eruit gehaald..

 

Even het adres etc invullen/aanpassen en je kunt hem op de post doen:

 

Ik heb alle namen eruit gehaald en vervangen door ATS, tevens heb ik alles omtrent het forum etc en hoe woedend en des duivels je elke keer wel niet bent er ook uitgehaald..

DAS Rechtsbijstand.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Heren

 

Ik heb eerst telefonische contact gehad met DAS en uit gelegd wat er aan scheelt.

Op verzoek heb ik het via de e-mail verzonden naar das rechtsbijstand.

Binnen 5 werkdagen krijg ik hier een bericht over, wat de eventuele stappen zijn die volgen...

 

Als er vorderingen zijn, laat ik het jullie nauurlijk ook weten

Mathijs heel hartelijk dank hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal. Ik heb het verhaal gevolgd in de topics, maar als je het zo achter elkaar op papier ziet dan gun je dit je ergste vijand nog niet.

 

Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je straks gewoon weer met plezier kan rijden en vooral kan blijven!!!! rijden.

 

Veel succes.

 

Gr Jerry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verhaal niet gelezen, het nodigt niet uit omdat het veel te lang is en waarschijnlijk voor de helft bestaat uit bijzaken (zoals dat je er om 06:00 uur uit moet, kop koffie drinken, etc). Een dergelijke brief moet je beknopt weergeven in chronologische volgorde en alleen feiten noemen. Arjen (3V) geeft al een goed voorbeeld hoe je de brief kunt opstellen.

 

In elk geval succes met de afhandeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat het goed komen marcel...

Hoi Alain

Ik hoop het? maar er werd me telefonische verteld dat als ik de bak bij een ander kan laten maken, dat ik eerst uit eigen zak het voor moet schieten, en zullen zei hun best doen om het geld terug te gaan vorderen bij ATS maar zo wil ik het niet, om dat ik het simpel weg niet kan betalen, die middelen heb ik niet om het uit eigen zak voor te schieten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je de brief eerst op het forum voorlegt, want een brief schrijven is niet je sterkste kant.

En goed dat Mathijs de moeite heeft genomen om de brief te herschrijven.

Verder wens ik je alle succes met deze slepende zaak.

 

Ik vind gewoon dat je elkaar een beetje moet helpen in moeilijke tijden.. ieder heeft zn eigen dingen waar hij/zij goed in is.. en nu heeft Marcel de laatste tijd wel genoeg voor zn kiezen gehad dacht ik zo..

 

Nu wil ik niet zeggen dat ik een expert in brieven/nederlands ben, maar Marcel zo te zien net iets minder goed dan ik. Tevens wilde ik ook voorkomen dat "wij als forum" door de verzekeraar straks als aangewezen worden als stoker o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je de brief eerst op het forum voorlegt, want een brief schrijven is niet je sterkste kant.

En goed dat Mathijs de moeite heeft genomen om de brief te herschrijven.

Verder wens ik je alle succes met deze slepende zaak.

 

Ik vind gewoon dat je elkaar een beetje moet helpen in moeilijke tijden.. ieder heeft zn eigen dingen waar hij/zij goed in is.. en nu heeft Marcel de laatste tijd wel genoeg voor zn kiezen gehad dacht ik zo..

 

Nu wil ik niet zeggen dat ik een expert in brieven/nederlands ben, maar Marcel zo te zien net iets minder goed dan ik. Tevens wilde ik ook voorkomen dat "wij als forum" door de verzekeraar straks als aangewezen worden als stoker o.i.d.

:angel: Goeie insteek. Marcel heeft zeker zat voor zijn kiezen gehad en als je dan als mede-forumlid de helpende hand kunt toesteken: alle lof. Steuntje in de rug heeft hij wel nodig en ook dik verdiend lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden