comfortcruiser Geplaatst 12 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 12 september, 2009 Hi all, Door de aanschaf van een Golden Retriever en een Vectra Station 2.2DTi uit 2004 heb ik met pijn in m`n hart afscheid moeten nemen van m`n Sportline Sedan uit 2002 De optie voor `n Passat Variant was momenteel ff te duur, ik hoop dat dit dan ook `n " tijdelijke" oplossing is. Greetz Comfortcruiser Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FrankQS Geplaatst 12 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 12 september, 2009 Jammer. Maar, tot ziens ? Geen afscheid toch? Of zit je nu full time op een hondenforum..... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
comfortcruiser Geplaatst 12 september, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 september, 2009 Lets say both..... Greetz Comfortcruiser Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 12 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 12 september, 2009 passat 4live opel not! dus we zien je wel terug maar idd jammer opel vr grt ydwer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeroen Geplaatst 12 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 12 september, 2009 Hoop dat je in de Opel ook wat plezier beleeft, en miss idd dat in de toekomst weer een passie voor de deur staat! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
snarie Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 succes en veel plezier met de hond Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
impalacoupe_67 Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 suc6 met de opel en met de hond, misschien tot ziens Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ronald1983 Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 veel suc6 met de wagen, en wie weet tot ziens Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ahp78 Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 Ik geef je geen ongelijk als je kijkt wat ik bij mocht betalen toen ik mijn 3BG station inruilde voor een 3C station uit 2006.... Die dingen worden gewoon steeds duurder Maar wie weet he, als je flink wat pech met die slopel hebt dan wil vrouwlief ook weer snel terug naar een passat ??? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 Aiii.... ik hoop dat je er zelf een klein beetje vrede mee hebt. Veel plezier met je retriever en natuurlijk ook met je auto. Het is niet mijn smaak, maar slecht zijn ze ook niet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jasper Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 Tjah je zult dan toch keuzes moeten maken, snap het wel. Veel plezier met de nieuwe auto en wie weet tot ziens hier! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat03 Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 Succes met de Opel. En veel plezier beleven aan de retriever. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 prima auto. Goede keus gemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RichardBron Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 He wat jammer, dat van die auto dan he. Maar toch veel plezier ermee, en natuurlijk ook met de hond. En hopelijk tot ziens! Groet'n Richard Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tempelier Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 Tot gauw! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 Succes met de Vectra, mooie wagen! En bedankt voor je meer dan nuttige bijdragen aan dit forum Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
comfortcruiser Geplaatst 13 september, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 Thnks all Nou hier een fotootje dan van m`n vervoersmiddel Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeroen Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 Geen verkeerde koets! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 Hoef je je echt niet voor te schamen en de kwaliteit is gelijk aan de Passat hoor. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
keek Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 passat 4live opel not! Ach, als ik zou moeten kiezen tussen een Passat 3C en een Opel Insignia, dan werd het de Opel. Uiteindelijk worden ze het geen van tweeen want mijn volgende auto wordt in principe een Audi. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeroen Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 passat 4live opel not! vr grt ydwer Ook hier geen passat meer als we deze wegdoen. Opel is geen slechte wagen meer, je zou er voor de gein eens in de Insignia moeten rijden. Die doet niet onder aan de passat hoor. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FredRaket Geplaatst 13 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2009 passat 4live opel not! vr grt ydwer Ook hier geen passat meer als we deze wegdoen. Opel is geen slechte wagen meer, je zou er voor de gein eens in de Insignia moeten rijden. Die doet niet onder aan de passat hoor. Tsja, heb zelf in ieder geval niets met Opel. Als leaserijder mag je eens in de zoveel jaar een "nieuwe wagen" gaan uitzoeken en dan zie/ rij je het één en ander en dan springt de Passat (en in mijn geval de CC) er wel uit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thunderflash Geplaatst 14 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2009 Jammer dat je je Passat weg moet doen. Voor mij geen Opel, teveel problemen om mij heen gezien met dit merk. Mijn schoonfamilie reed alleen maar Opel. Tot vorig jaar nu rijden ze allemaal Passat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 14 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2009 Ja en gelukkig zien we hier geen problemen m.b.t. de passat op het forum he? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thunderflash Geplaatst 14 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2009 Ja en gelukkig zien we hier geen problemen m.b.t. de passat op het forum he? Dat zijn de uitzonderingen op de regel Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten