Ga naar inhoud

Yes!, eindelijk weer normaal starten en rijden!


ronald1983

Aanbevolen berichten

zoals jullie ongetwijfeld wisten had ik een startprobleem met mijn passat v6 4m

 

vandaag bij de garage geweest, ditmaai tjeedsma in veendam. en binnen een uur hadden ze het probleem gevonden.

 

de stekkers dit op de ecu komen waren gecorrodeerd.( vraag niet hoe het kan maar het zat er)

 

de pinnen op de ecu zijn schoongemaakt en de stekkers zijn vervangen door nieuwe.

en jawel starten als een zonnetje! warm geen probleem, valt niet meer uit! kortom super blij mee!

nu kan ik eindelijk weer genieten van de passat.

 

verder moet zeggen dat de service bij Tjeedsma in veendam ook dik on orde is, er werd goed naar mijn verhaal geluisterd. en de kundigheid van de monteurs is ook erg goed. (nu zeg ik dit niet alleen maar omdat ze mijn probleem hebbengevonden maar de beste man wist eigenlijk vrijwel direct waar ie moest gaan zoeken) binnen een uur kwam de oorzaak bovenwater.

 

ook wil ik jullie bedanken voor het meedenken. wat is zoon forum toch mooi :mrgreen:

 

dus...

tot binnenkort, kan nu eindelijk eens een kijkje nemen op een meeting :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat je een bepaalde telefonische hulp ook nog even terug moet bellen mbt tot de oorzaak.. is wel zo netjes na alle hulp.

 

 

mijn excuus :embarassed: daarvoor vdub :angel: was ik nog niet aan toegekomen,bij thuiskomst eerst de auto eens goed gewassen en van binnen maar weer eens opgeruimt., maar dat ga ik zeker doen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het rijdt weer heerlijk, dankzij het hulp van het forum en telefonische hulp van Hans Sloot van Autotechniek Hans Sloot.

is het gelukkig niet super hoog in de kosten gelopen, bedankt nogmaals.

 

het is weer een heerlijk gevoel dat ik de auto weg kan zetten en zo weer kan pakken. :mrgreen: nu kunnen de mods ook weer verder opgepakt worden :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dank je wouter, het vertouwen zit er al bijna helemaal weer in. hij start nu altijd super geen vuiltje meer aan de lucht, maar het zit nog in het achterhoofd he stel dat ie er weer mee uit schijt. :blink:

 

maar ben het probleem al bijna helemaal vergeten, dus dat zal wel goedkomen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wouter, het vertouwen zit er al bijna helemaal weer in. hij start nu altijd super geen vuiltje meer aan de lucht, maar het zit nog in het achterhoofd he stel dat ie er weer mee uit schijt. :blink:

 

maar ben het probleem al bijna helemaal vergeten, dus dat zal wel goedkomen :D

 

Daar moet je maar niet van uit gaan :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden