Ga naar inhoud

Mijn 3BG nu met geblindeerde ruiten


josvanweerden

Aanbevolen berichten

Twee weken geleden ben ik samen met forumlid Jurjen Adam naar Haaksbergen gereden om daar onze auto's te voorzien van Sunteck raamfolie. Ik had gekozen voor Blackcarbon achter (ongeveer 50% lichtdoorlatendheid) & voor de zijruiten Carbon (70% lichtdoorlatendheid).

Ik wilde de auto een chiquere uitstraling geven zonder dat het een "petjes-auto" zou worden. Ik ben erg blij met het behaalde resultaat en wilde dit met jullie delen.

Voordeel van deze folie is dat het lijkt alsof de auto af-fabriek iets getint is, ook vind ik de achtrerruit mooi donker en erg netjes beplakt. Van de buitenkant lijkt de achterruit erg donker maar binnenin valt dit ernorm mee.

 

Ik kan iedereen aanraden om naar Roberto te gaan! Een echt vakman!

 

img1010zk.jpg

 

img1011zk.jpg

 

Raampje half naar beneden:

img1014nnw.jpg

 

img1016d.jpg

 

img1017zk.jpg

 

img1018ulo.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben er ook nog niet helemaal uit maar als ik deze foto's zie krijg ik toch wel sterk de neiging om voor de folie te kiezen. Qua prijs valt het me trouwens reuze mee. Wat ik me nog wel afvraag is wat de zon beter tegen houdt, de sonniboys of de folie. Het gaat mij vooral voor de honden achterin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er sinds vandaag achter (had contact met iemand die ramen blindeerd) dat je in Duitsland weer rekening moet houden ivm de tuf keuring. Het schijnt dat er een code in de folie moet staan maar hij wist het niet recies. Weet iemand hier hoe dat zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb afgelopen week sonniboys besteld en deze vanmorgen gemonteerd. Was zo gebeurd en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Straks ff stukkie rijden om te kijken of ze blijven ziten met de ramen open maar daar ben ik niet bang voor. 8) Denk dat de doggy's er ook wel blij mee zullen zijn. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden