Ga naar inhoud

vwer156

Members+
  • Aantal items

    138
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over vwer156

  • Verjaardag 22-06-1968

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Sint-Truiden (B)
  • Interests
    Alles over auto's,motoren, en fietsen.
  • Naam
    Rudi

Overige

  • Vagcom
    Ja 21.3
  • Auto
    Passat b7 highline 2011, 2.0 tdi.

Recente bezoekers van dit profiel

828 profielweergaven

vwer156's Achievements

50

Community reputatie

  1. De originele camera van vw kan bij de dynavin gewoon blijven, er moeten wel verloopstekkers tussen. Met meedraaiende lijnen of zonder, Plug play.
  2. Ook een mooie optie is de dynavin d8 flex, neemt alles over van de RNS .werkt met de originele achteruitrijcamera of met een ali exemplaar. heb alleen de optie carplay genomen omdat je toch via je smartphone op waze of kaarten van iphone kan gebruiken. ook tss de klokken komt er info, radio, telefoon…stuurwielbediening werkt.ben tevreden over de Radio.
  3. Effe uw beschermplaat controleren op remvloeistof ,als je druklager stuk is lekt die altijd een beetje remvloeistof, tussen bak en blok is er een klein gaatje waar de remvloeistof eruit kan bij een eventuele lek.Dus geen lek waarschijnlijk koppelcilinder! Vriend van me heeft alleen de druklager vervangen omdat de koppeling nog te goed was om te vervangen.Ong 110€ voor de druklager en 180€ werk.Ben niet naar een vw garage gegaan want die vervangen alles en kwam anders op 1800€.Dus dat viel mee voor me.
  4. Als je een lek hebt en je rijdt op de snelweg,gebruik je de koppeling bijna niet.De luchtbellen stapelen zich op en blijft de koppelingspedaal hangen.Als je daarna een paar keer pompt heb je weer druk,dat komt omdat de luchtbellen van de koppelcilinder naar het remvloeistof reservoir ontsnappen.Dit kan je zelfs zien,als je pedaal sponzig aanvoelt en je laat iemand pompen dan kan je in het reservoir van de remvloeistof de luchtbelletjes zien.In de stad waar je de koppeling veel gebruikt heb je geen of minder last omdat je de luchtbellen regelmatig weg pompt. de koppelcilinder is het hoogste punt en daar verzamelen de luchtbellen zich.Je kan nog lang rijden met dit probleem maar het wordt langzaam erger.
  5. De koppelcilinder aan het pedaal had ik zelf vervangen omdat ik niet echt remvloeistof verloor.Maar de problemen bleven.Door die kleine lek komen er soms kleine luchtbellen mee,dan zit er lucht in de leidingen en die zorgen dat je pedaal soms blijft hangen.Effe de bodemplaat nakijken op remvloeistof.Die druklager zit aan de versnellingsbak,als je de ontluchtingsnippel ziet aan de de bak,daar achter zit de druklager.Dus tss het blok en bak.
  6. Heb precies hetzelfde probleem,het leek dat ik geen lek had maar toen ik mijn beschermplaat eronder haalde lag er remvloeistof op. Geen goed teken,druklager lekte en er druppelde remvloeistof tussen bak en blok.Duur grap aangezien de druklager in de bak zit en de volledige koppeling meevervangen moet worden. https://www.autoblog.nl/nieuws/volkswagen-passat-b7-occasion-video-aankoopadvies-72906 Hier zeggen ze ook dat bij een b7 2.0 de druklager snel stuk kan gaan. Als je geen remvloeistof ziet op je beschermplaat is het toch de cilinder aan het pedaal,130€ ong. Zonder werk.
  7. Duidelijk filmpje!mooi om te zien hoe dat werkt,en erg om te zien hoe snel dat zoiets stuk gaat.
  8. Erg eigenlijk ,je auto loopt gelijk een klok en uit schrik jaag je je in kosten,die dealer weet van niks en de andere jaja bekend probleem,Wat een soep,ga bij elke tankbeurt een aditief van marly erbij kappen en dat zal het zijn.
  9. Bij de dealer in st truiden hetzelfde,kennen het probleem niet.Was aan denken ,die metaalschilfertjes die in de filter te zien zijn zou dat ook niet kunnen zijn van de pompen van de tankstations? Dat er eigenlijk geen probleem is met de hd pomp maar dat die rotzooi is van de tankstations.
  10. Dit heb ik eigenlijk niet getest,de ledjes zijn rood en blijven rood bij het openen van de deur,zou het niet weten... Hier had ik een screen van gemaakt ,Bm-er had al de pinnummers in een oud bericht gegeven van de plus maar van de min niet.
  11. Die pinnummers zijn wel degelijk van de verlichting onder de de sierstrips,maar ik heb die gebruikt voor de ledjes in de deurgrepen,en om die te laten werken heb ik via vcds ambiente verlichting geinst. moeten aanvinken.
  12. Dit zijn de pinnummers,daar heb ik de ledjes aangesloten voor in de deurgrepen en werkt perfect.
  13. Lukt niet Om de QR code uit te lezen met de gsm.
  14. Dit is de enige sticker die erop zit,en de pomp is metaalkleurig.
  15. Zie geen sticker op de hd pomp,waar juist heb je die sticker gevonden?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden