Ga naar inhoud

Aandelen VW......


jafo

Aanbevolen berichten

Jeetje zeg. Zit ik 1Vandaag te kijken en hoor ik dat de aandelen VW in 1 weekend van €200,- naar €1000,- gestegen zijn. Ze zijn nu op papier de allergrootste automobielfabrikant ter wereld. Voelt niet slecht als Passat bezitter.

 

Een van de oorzaken is dat Porsche achter de VW aandelen zit. Rest mij de vraag: Krijg ik nu een 911 blok in mijn Passat of gelijk een hele 911? Ze zouden mij er niet mee plagen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan mij niet voorstellen dat de aandelen van VAG 500% zijn gestegen. Ik zat nl. gisteravond even naar Duitsland te kijken en daar werd de auto-dip besproken. Ook VW kwam aanbod, die aan het stunten was met aanbiedingen. Mercedes schijnt ook zijn productie drastisch te hebben bijgesteld.

 

Maar inderdaad op 26 november rijd ik in een VW by Porsche.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Vandaag op het nieuws.. de Fusie van Porsche met VW-AG gaat voorlopig niet door, door de aankoop van de aandelen VW staat Porsche 10Miljard euro in de min/schulden, dé reden voor VW-AG om de fusie te cancelen, VW-AG was niet van plan de schuldenlast van Porsche op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden