Ga naar inhoud
  • 0

Passat verwend bij VVT


jeroen

Vraag

Zo vandaag maar even bij Johan langsgeweest.

Het leek wel een minimeet daar, Sietze en bassie kwamen nog even langs en mn maatje Hendrik en zijn zwager waren er ook. Waarmee ik nog ff op de camping de dag heb geevalueerd onder het genot van een drankje. Al met al een gezellige boel.

 

Het begon met de Egr en de kat, nadat johan daarmee klaar was ging de wagen op de bank.

Standaard leverde mn passie 147,4 Pk@4060rpm 339Nm @1867rpm

 

Na de verwennerij levert hij het volgende:

 

181,7Pk @3856rpm 422Nm @2528rpm

 

Ik zal vanavond nog ff een leuk grafiekje inscannen en hierbij plaatsen.

 

Ik moet je zeggen het was erg leuk om te zien hoe Hendrik steeds kleiner werd in de spiegel, het rijdt fantastisch! Dit had ik eerder moeten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Zo vandaag maar even bij Johan langsgeweest.

Het leek wel een minimeet daar, Sietze en bassie kwamen nog even langs en mn maatje Hendrik en zijn zwager waren er ook. Waarmee ik nog ff op de camping de dag heb geevalueerd onder het genot van een drankje. Al met al een gezellige boel.

 

Het begon met de Egr en de kat, nadat johan daarmee klaar was ging de wagen op de bank.

Standaard leverde mn passie 147,4 Pk@4060rpm 339Nm @1867rpm

 

Na de verwennerij levert hij het volgende:

 

181,7Pk @3856rpm 422Nm @2528rpm

 

Ik zal vanavond nog ff een leuk grafiekje inscannen en hierbij plaatsen.

 

Ik moet je zeggen het was erg leuk om te zien hoe Hendrik steeds kleiner werd in de spiegel, het rijdt fantastisch! Dit had ik eerder moeten doen!

 

niet slecht hoor! Maar eh standaard al 147,4 pk en 339Nm :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja wij (Passat03 en ik) stonden er ook van te kijken, maar dit schijnt zo te zijn, zodat deze Tdi blokken ook het opgegeven aantal pk's ed moet halen in oostblok landen waar vaak de brandstof en het onderhoud minder is.

En in de US kan je als inporteur een aardige claim krijgen als je niet aan de opgegeven waardes voldoet..Lang en vaag verhaal, maar dit heb ik van Johan.

De Scan die ik vanavond plaats zal het laten zien, dat het echt zo is, nogmaals ik stond er ook van te kijken.

 

Plezier?? Dat gaat wel lukken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De waardes hebben inderdaad meer dan dat je oorspronkelijk denkt,Ik had een 90 pk tdi die had al meer, dat was goed 101 pk,en de 110 pk heeft

omennabij de 120 pk,Ik was er toen om te horen hoe en wat met 90 pk en verstuivers van 110pk.Daar stond een audi a3 90 pk op de bank die deed zonder verstuivers van 110 pk goed 102 pk en daarna deden ze weer met 110 pk verstuivers dat was goed voor 119 pk.Dus das een mooi hoekje verschil met de verwachte originele 90 pk die je verwacht en dan de verstuivers erop dacht ik een 106/107 pk te krijgen.Maar bleek ook dus even beter en das positief.Maar mijn meisje vond het wel leuk hé.Die zat in de auto en riep kijk papa daar waren ook passat's hé..En dat is een super lekker gevoel dat je bloed eigen kleine muppet dat zegt..Die is er best wel mere bezig moet nog 3 worden maar weet wat Audi is en bij groen licht roept ze GAS,dat wordt haar ook maar geleerd door een vriend in een audi.Die vond het heeel belangrijk dat ze Audi riep..En das nu best leuk.Op vakantie had ik gezegd 1 keer opel sucks gezegd,{was een tuning blad aan het lezen en daar stond een stront pot in met een mooie kleur.}en dat was raak dat heeft ze bij elke auto gezegd en of het nu opel was of niet ze vond dat het zo was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het enige wat ik verneem is dat ik continu over heel veel power beschik, tijdens het "gassen" verneem je geen dip of uitschieter zeg maar.

Zoals ik al zei continu heb ik power, naarmate ik bij de top of in bij het rode komt neemt de power langzaam af.

 

IK laat je anders wel een keer rijden jee dan kan je het zelf ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Johan zn bank is wel heel iets optimistischer dan bijv. de bank van JD, maar niettemin nette waarden.

 

 

 

:embarassed: dit heb ik ook al gemerkt bij mensen dat ze bij vvt altijd meer op de rollenbank hebben dan anderen o.a jd en heinz(belgie)

 

hoe zou dit komen, moeten die niet allemaal geijkt worden ofzo??

 

Maar natuurlijk altijd leuk zon chippie, heb je net een nieuwe wagen he :lol: ..

veel plezier ermee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De waardes hebben inderdaad meer dan dat je oorspronkelijk denkt,Ik had een 90 pk tdi die had al meer, dat was goed 101 pk,en de 110 pk heeft

omennabij de 120 pk,Ik was er toen om te horen hoe en wat met 90 pk en verstuivers van 110pk.Daar stond een audi a3 90 pk op de bank die deed zonder verstuivers van 110 pk goed 102 pk en daarna deden ze weer met 110 pk verstuivers dat was goed voor 119 pk.Dus das een mooi hoekje verschil met de verwachte originele 90 pk die je verwacht en dan de verstuivers erop dacht ik een 106/107 pk te krijgen.Maar bleek ook dus even beter en das positief.Maar mijn meisje vond het wel leuk hé.Die zat in de auto en riep kijk papa daar waren ook passat's hé..En dat is een super lekker gevoel dat je bloed eigen kleine muppet dat zegt..Die is er best wel mere bezig moet nog 3 worden maar weet wat Audi is en bij groen licht roept ze GAS,dat wordt haar ook maar geleerd door een vriend in een audi.Die vond het heeel belangrijk dat ze Audi riep..En das nu best leuk.Op vakantie had ik gezegd 1 keer opel sucks gezegd,{was een tuning blad aan het lezen en daar stond een stront pot in met een mooie kleur.}en dat was raak dat heeft ze bij elke auto gezegd en of het nu opel was of niet ze vond dat het zo was.

Van de 90 pk'tjes is het mij bekend dat er een aantal geweest zijn die standaard rond de 100 pk leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb bij JD wel eens gehoord dat ze in 'dezelfde' motoren(codes) verschillende vertuivers monteren, waarvan dus sommigen ook meer opbrengst hebben, daarom zie je soms grote verschillen bij tuning zoals bijv bij een 100pk tdi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden