Ga naar inhoud

m'n eerste foto's van passat variant update met foto's pag 2


tassap

Aanbevolen berichten

men o men wat een heerlijke bak zeg. nog geen snelweg maar dat gaat morgen gebeuren naar Ermelo.

Vanochtend stipt 11 uur was ik bij de dealer... en daar stond ie vol in de zon bij de hoofdingang... sindsdien heb ik een smile die door 10 man er nog niet af te slaan.

 

wow factor van weet ik hoeveel... leuke gadgets en toch ook weer praktische. had al een SD kaart van 2 gb geladen met muziek en wat een sound zit er in die bak zeg. hele riedel met verkoper door genomen en toen rijden... hij melde me gelijk dat het een modeljaar 2009 was. is oa te zien aan het rns 510 met beeld bij de PDC en sleutel is iets anders.. lekker belangrijk. heerlijk en de 1,9 voldoet erg goed. mooie koppel en wordt t.z.t. gechipt.

 

automatische achterklep voor openen en sluiten..... blijft leuk en de ohhhs en ahhhhs zijn ook leuk.

parkassist werkt erg goed en moet je mee maken... zo lachen dat dat stuur vanzelf gaat draaien...

ja voor de rest nog veel uitzoeken in de bijbel voor de navi want daar zit erg veel mogelijkheden op. wel mooi dat je alles op het stuur kan bedienen en tussen de meters zelfs de titels van de muziek kan zien.

 

maar nu foto's.......

post-4548-1423822748,6403_thumb.jpg

post-4548-1423822748,6872_thumb.jpg

post-4548-1423822748,7184_thumb.jpg

post-4548-1423822748,7653_thumb.jpg

post-4548-1423822748,8434_thumb.jpg

post-4548-1423822748,9059_thumb.jpg

post-4548-1423822748,9528_thumb.jpg

post-4548-1423822749,0153_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gast Anonymous
Mooie auto Peter. :wink:

 

Ik heb die twee andere topic's verwijderd

 

EN heb ik vandaag alle moeite gedaan om foto's te maken van de trekhaak enz enz...... EN nu dan????

 

Vette pech zeggen we dan no hard feelings.

 

Han(s)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie auto Peter. :wink:

 

Ik heb die twee andere topic's verwijderd

 

EN heb ik vandaag alle moeite gedaan om foto's te maken van de trekhaak enz enz...... EN nu dan????

 

Vette pech zeggen we dan no hard feelings.

 

Han(s)

 

Mij is gevraagd door de topicstarter de topic's te wissen omdat ze dubbel waren. Sorry voor het ongemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous
Mooie auto Peter. :wink:

 

Ik heb die twee andere topic's verwijderd

 

EN heb ik vandaag alle moeite gedaan om foto's te maken van de trekhaak enz enz...... EN nu dan????

 

Vette pech zeggen we dan no hard feelings.

 

Han(s)

 

Mij is gevraagd door de topicstarter de topic's te wissen omdat ze dubbel waren. Sorry voor het ongemak.

 

Nogmaals ik geef je groot gelijk en heb er totaal geen moeite mee dat je eea eraf gehaald hebt. Trek het je niet aan tis weekend en morgen wordt het mooi weer toch?

 

Groetn oet een duuster Twent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi ding, nu nog een paar kneiters van velgen eronder en je bent klaar. 18" of 19" nieuw model S8 velgen of zo lijkt me een super optie onder deze auto. Tis maar een suggestie natuurlijk..... :wink:

 

 

ja ik weet het... maar gaat met de 45000km per jaar en de lease een duur grapje worden. heb om het budget niet te gek te maken voor praktische opties en de wielen... daar geniet ik van de medeforummers wel van. sommige hebben hier zulke strakke wielen prachtig.

 

en allemaal bedankt voor de leuke reacties.

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie auto Peter. :wink:

 

Ik heb die twee andere topic's verwijderd

 

EN heb ik vandaag alle moeite gedaan om foto's te maken van de trekhaak enz enz...... EN nu dan????

 

Vette pech zeggen we dan no hard feelings.

 

Han(s)

 

Hans geen paniek had je foto's gezien en je tip opgevolgd.... even schuurpapier langs de kogel gedaan.

 

net terug uit Ermelo met de caravan. rustig aan gedaan want pas 200km op teller maar het rijd echt super. Holletje op lekker genoeg koppel en met kogeldruk van 75 kg perfect in balans. gangetje van 95 km op cruise liep het op rolletjes....

post-4548-1423822752,5776_thumb.jpg

post-4548-1423822752,6713_thumb.jpg

post-4548-1423822752,7182_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@han(s) wat voor caravan heb jij erachter hangen, gewicht en dergelijke.

wij dus een Hobby 500 kmfe van 11.. nog wat kilo en max belast 1400kg was 1500 kg maar terug gebracht dus naar 1400. Dit ivm met mn B rijbewijs daar de passat 14.. nog wat weegt.

 

grt Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous
@han(s) wat voor caravan heb jij erachter hangen, gewicht en dergelijke.

wij dus een Hobby 500 kmfe van 11.. nog wat kilo en max belast 1400kg was 1500 kg maar terug gebracht dus naar 1400. Dit ivm met mn B rijbewijs daar de passat 14.. nog wat weegt.

 

grt Peter

 

Peter,

Bijgaand wat info + plaatjes;

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?t=23874&start=0

 

Auto mag 1800 kg trekken, Caravan weegt op papier 1500kg beladen. Ja op papier in werkelijkheid zal die veel minder( :? ) wegen want mij vrouw zegt altijd dat er niets in zit..... :wink: Ik krijg hem alleen niet onder de carport gedrukt dus die uitspraak klopt voor geen meter. Vermoedelijk beladen zal hij ergens rond de 1500/1600 kg liggen.

Inmiddels wel de Tempo 100 ontheffing gekregen om nu legaal 100 door Duitsland te rijden. Enig kanttekening is dat ik de caravan op papier niet zwaarder mag beladen dan 1478 kg. Want dat is het ledig gewicht van de Passat. Echter de Trekhaak is daarin niet meegerekend, dus als ie op de weegbrug zou komen komt ie over de 1500kg heen dus legaal toch???

Nog een paar weekjes doorbijten.... en dan mag ie los tijdens de vakantie.

 

Baidewee, eind vd week heb ik de eerste 5000km vermoedelijk op de teller staan. Nu 3700 km. Morgen naar Zeeland en Betuwe, Woensdag Noord Duitsland, daggie thuus, en nog een daggie naar kantoor. Mwoh dan staan ze er zeker op. Auto bevalt uitstekend. De Commonrail is een stillere maar toch wel soepele motor die goed aan het gas hangt. Vraagt wel om toeren te draaien bij wegrijden met Caravan en of in heuvelachtig gebied.

 

Gr. Han(s) 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

update na 500 km, nou die zitter er dus op en de lach op mn gezicht ook nog steeds. deze week weinig verre ritten dus de echte afstanden volgende week. maar wat een heerlijke degelijke reisauto is deze passat zeg. motor nog een een beetje stroef maar komt wel los. moet zeggen op de snelweg 140 km op cruise en de mdf geeft 1 op 19 aan.... en erg stil. optrekken laat de tdi zich wel horen maar alles beschaaft en eigenlijk nog niet over de 4000 toeren geweest. audio is top... 10 speakers en de rns 510 werkt vlekkeloos en erg makkelijk te bedienen... zit nu een sd kaart in van 2 gb en wat muziek op de HDD. nog geem film gekeken maar ga ik van het weekend even checken. navi werkt ook top en zeer gedetaillieerde kaart en wel een beetje rare belgische dames stem... even kijken of we dat kunnen veranderen naar Kim Holland....

touchescreen... ja makkelijk maar ook vreemd...vaak 2 x drukken voor de functie of waar de button dan voor dient... stoelen zitten goed en met mn 1,98 cm zit ik voortreffelijk en lekker laag achter het stuur. versnellingsbak is even wennen na ruim 4 jaar peugeot 407..... deze erg kort en direct dus niet meer in een potje boter roeren...

 

ja voor de rest erg tevreden al moet ik de elektriche handrem een onvoldoende geven voor niet praktische.... gister de caravan aan willen koppelen en dan rij de de auto richting de koppleling en reageert de pdc met piep en beeld maar toch om de eerste krassen te voorkomen stap je even uit om te kijken..... nou dan nog 30 cm naar achteren..... nee eerst de gordel om en dan komt ie van de handrem....grrrrr

 

maar ja gebeurt maar een paar keer per jaar dus neem het voor lief.

 

de eerste mod gaat donderdag as gebeuren en dan worden de lampjes wat feller cq witter..... een zo vriendelijk forumlid gaat dat voor mij inbouwen en de highline gril ga ik ook bestelllen.

 

 

zo even de eerste km ervaring... oja morgen wordt de bluetooth houder geplaatst en kan ik weer legaal bellen en gebeld worden...

 

Grt Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ja voor de rest erg tevreden al moet ik de elektriche handrem een onvoldoende geven voor niet praktische.... gister de caravan aan willen koppelen en dan rij de de auto richting de koppleling en reageert de pdc met piep en beeld maar toch om de eerste krassen te voorkomen stap je even uit om te kijken..... nou dan nog 30 cm naar achteren..... nee eerst de gordel om en dan komt ie van de handrem....grrrrr

 

 

Grt Peter

 

Met je voet op de rem en schakelaar indrukken gaat ie er ook vanaf hoor.

Maar is idd wel wennen in het begin.

 

Gr Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ja voor de rest erg tevreden al moet ik de elektriche handrem een onvoldoende geven voor niet praktische.... gister de caravan aan willen koppelen en dan rij de de auto richting de koppleling en reageert de pdc met piep en beeld maar toch om de eerste krassen te voorkomen stap je even uit om te kijken..... nou dan nog 30 cm naar achteren..... nee eerst de gordel om en dan komt ie van de handrem....grrrrr

 

 

Grt Peter

 

Met je voet op de rem en schakelaar indrukken gaat ie er ook vanaf hoor.

Maar is idd wel wennen in het begin.

 

Gr Edwin

 

Of het stekkertje van de gordelreminder eruit halen! :D

Heb ik ook gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ja voor de rest erg tevreden al moet ik de elektriche handrem een onvoldoende geven voor niet praktische.... gister de caravan aan willen koppelen en dan rij de de auto richting de koppleling en reageert de pdc met piep en beeld maar toch om de eerste krassen te voorkomen stap je even uit om te kijken..... nou dan nog 30 cm naar achteren..... nee eerst de gordel om en dan komt ie van de handrem....grrrrr

 

 

Grt Peter

 

Met je voet op de rem en schakelaar indrukken gaat ie er ook vanaf hoor.

Maar is idd wel wennen in het begin.

 

Gr Edwin

 

hee thanks... morgen gelijk proberen... dacht al moet een andere oplossing voor zijn. zal uiteraard in 1 van al die boekjes staan maar hier gaat het sneller.

 

Grt Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden