Ga naar inhoud
  • 0

Comfort richtingaanwijzers


edraket

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Misschien meer geïnteresseerden, Ed. Dan kan je een mini-inkoopactie opzetten. Drukt jouw prijs misschien een beetje, en sowieso de evrzendkosten. ;)

 

We zullen eens afwachten wie er geinteresseerd zijn. Of misschien heeft iemand een goedkoper alternatief?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb gisteravond op site van Autohaus wipprecht, comfortblinker besteld.

 

 

Heb ik ook gedaan. Ik denk dat ze het daar druk gaan krijgen. Verzendkosten zijn een tientje. Voor een inkoopaktie is er dus geen voordeel mee te behalen. Om je moet naast elkaar wonen.

 

Prijs bij dealer in NL is 43 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is makkelijk wanneer je veel op de snelweg zit, bij 1x aantikken van de richtingaanwijzer knippert deze automatisch 3x.

 

Sinds wanneer moet je richting aangeven bij het veranderen van rijbaan ?

 

:D

 

of bedoelde je..... sinds wanneer veranderd een Passat rijder van rijbaan.... zit toch altijd op de linker met zijn vinger aan de grootlicht schakel...... dat was nu nog eens een idee.... een grootlicht comfort schakelaar...... als je er een maal aan klikt dat hij dan automatisch 3 maal knippert..... ;-) ;-);-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Knipperen met de lampen ? Omdat er een ex- V5 rijder, nu met driepitter, voor hem zit ? Ha. Ha.

 

Bij ons op het werk (nou ja, daar waar ik aanwezig ben..) hebben ze van die gele auto's met flitsers in de koplampen. Dat zou je moeten hebben..

 

Alleen de lampen dan he. Een gele auto heb ik al..

 

Ha. Ha.

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lijkt mij ook wel handig...

En het past bij de gemiddelde passat rijder.....

Luxe, luxe en nog eens luxe :)

 

btw...

Volgens mij laten ze hier zien hoe het werkt/ingebouwd moet worden bij een VW sharaan (volgens mij)

 

http://www.sgaf.de/viewtopic.php?t=2840 ... 169a4b4506

 

En dit vond ik nog van de passat :

js146d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
wel ff opletten

 

dit onderdeel nr is voor passat b5 en golf iv, alle anderen zonder een A achter het part nr.

 

Dus voor passat 3b (b5) en 3bg (b5.5)moet het dit nummer zijn of is het voor de 3bg anders?

 

Ik heb gezien op een duits forum dat er ook een adapterstekker moet inbouwen. Sok voor relais.

Bij VW dealer wisten ze het weer niet. (000012175A) misschien is het het verkeerde nummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net bij de vriendelijke mensen geweest. 36,95 ex BTW.

 

Keek ff mee op de type aanduiding op het scherm, eigenlijk alle passat's vanaf 99 tot 2004 hebben de A versie.

 

In nederland niet op vooraad bij de importeur, kan dus 1 week duren maar ook 5 weken voordat het er is.

 

Ik heb geen haast is nu toch te koud, heb hem dus besteld voor mijn passat.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heeft iemand hem al zelf ingebouwd?

 

Ik heb dit gedaan maar werkt niet voldoende. Als ik hem inbouw volgens de beschrijving die erbij zit doet ie helemaal niets. Als ik hem inbouw volgens de beschrijving op deze site doet ie het wel, alleen werken mijn alarmlichten dan niet meer.

 

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je hebt wel een heel oud topic gevonden, er zijn nog vele topics later hierover gemaakt

 

welkom trouwens

 

je moet de pinbezetting aanhouden die ik heb aangegeven (en staat ook in de KB)

 

wrs heb je zekering voor alarmlichten eruit geknald, Nr 39

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit een paar maanden geleden in gebouwd. Het schema heb ik van internet gehaald en vergeleken met de bijsluiter maar ik kon geen verschillen vinden. Werkt prima, alleen moet ik nog een keer de knipperlicht hendel vervangen ivm "even hikken".

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden