Ga naar inhoud

  • 0

De velgendoktor in Uden is slecht met omgang klanten


customizer

Vraag

De velgendokter in Uden is voor iedereen een afrader :banned:

 

Hij heeft mijn velgen verdicht maar is na 2 weken op mijn auto een groot schandaal.

 

Ik poets mijn velgen om de 3 a 4 dagen maar ze zien er niet meer uit. Ze zijn niet schoon meer te krijgen.

 

Ik met de velgendokter bellen maar hij zegt "zo dat is niet mijn probleem ik krijg nooit klachten". Hulp van zijn kan ho maar. Heb ik dus 640 euro weggegooit. Dus iedereen wat zijn velgen naar de velgendokter wil brengen Ik raad het persoonlijk helemaal af. Breng ze dan maar naar een bedrijf wat wel een beetje liefde voor velgen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

dan worden de velgen in een machine gelegd met allemaal kogeltjes en dan worden de velgen zeg maar gepolijst op een andere manier. Dan worden de velgen dichtgeklopt qua structuur wat in het aluminium zit en dan kan vuil zich niet zo goed hechten op de velg. (normaal gesproken dan) Natuurlijk moet je de velgen wel regelmatig goed schoonmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ah, nu begint mij een lampje te branden, bedankt voor de uitleg.

Ik wist niet dat die techniek ook voor velgen wordt toegepast. Het voordeel is dan zeker dat de velgen niet gespoten hoeven te worden, en je dus ook geen kans op lakbeschadigingen hebt? Als je met je vingers over het oppervlak gaat, voelt dat nu ook echt glad aan?

En heb je geen last van oxidatie dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zag het ja, maar je CapsLock zit vast :-)

 

Ik denk haast dat er maar 1 ding opzit, en dat is laten schoonmaken en toch (bij een ander uiteraard) een blanke laklaag erover...

Ik vermoed dat de structuur van de velg (nog steeds) te open is en dat in die poriën zich vuil ophoopt. Dat hou je inderdaad nooit schoon en met een beetje pech brandt het no-time in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gehoord die enthousiast is over dat bedrijf en toch bestaat het al járen..snap je dat nou?

 

Ik ben even de naam kwijt, maar een paar kilometer verderop langs de middenpeelweg zit een bedrijf waar je wél goed terecht kunt. Hij heeft een oranje kever langs de kant van de weg staan. Misschien kom ik nog op de naam....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey customizer als je ze toch terug wilt behandelen zou ik eens naar puc een mailtje doen..;

 

Die zit op cleaned.be maar ik denk dat jij daar ook soms opzit is het niet??

 

Die heeft daar al van de dikste bakken de velgen gepolierd, verdicht etc...

 

Iedereen is er vol lof over..

 

mvg

 

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn verhaal is niet beter. Ik heb een wiel gebracht met stoeprandschade en de andere had bijna geen schade. Ik ben verschillende keren op en neer moeten rijden voordat het goed (acceptabel) was. Maar goed ik heb ze opgehaald en toen bleek 's avonds dat er twee bouten kapot waren in de wielen. Ze hebben die met witte kitt teruggeplaatst. Tis niet te geloven gewoon terug geplaatst. Ik zag het omdat ze het niet precies in het midden hadden gezet. Dus heb ik het zelf maar gerepareerd. Als ik terug zou gaan zou het uit de hand lopen zo boos was ik.

 

Een ding is zeker ik ben nog geen positief verhaal van dit bedrijf tegengekomen. Helaas kwam ik daar te laat achter.

 

:evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden