Ga naar inhoud

Photoshop velgen


Quincy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben bijna aan vervanging van mijn achterbanden toe, de prijzen die daarmee gemoeid zijn laten me ook niet ongemoeid. Althans, voor dat geld en de verkoop van mijn huidige velgen, is het misschien wel wat om te kijken naar andere velgen!

 

Zelf ben ik wel gecharmeerd van de volgende velgen: RS6, (nieuwe) S8 en de R32, allen in 18" wel te verstaan...

 

Nu was ik op MP aan het kijken en daar zag ik diverse setjes staan in Uden v.a. 700 euro afhankelijk van het bandenmerk :wink: Standaard worden ze geleverd met Nexen banden, iemand hier bekend mee?

 

Mijn vraag is of de photoshoppers misschien met onderstaande foto van mijn wagen een shop kunnen / willen maken met een van bovenstaande velgen, de RS6 staat altijd mooi, die heb ik ook gehad onder mijn zwarte 3B variant 8)

 

Het liefst zou ik een beetje idee hebben hoe die wielen eruit zien onder mijn Passat...

DSCF0034-border.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb dit bedrijf gemaild voor een prijsopgave voor 18" velgen met banden. Ik had erg snel een mailtje terug, maar hij was met merkbanden niet zo heel erg goedkoop.

 

Ik ga zelf volgende maand new S8 velgen met Bridgestone Potenza's bestellen (jaahhh, tis bijna zover !!! :wohow::wohow::wohow: ) bij hoogendoorn (www.hoogendoornwheels.nl) en die is pas echt scherp met zijn prijzen en geeft wat mij betreft eerlijk advies

 

Voor een idee wat betreft de S8 (weliswaar in 19 inch):

 

[align=center]s8_19inch_311.jpg[/align]

 

of in het echie in 18" onder de sedan van Alpine:

 

[align=center]new_S8.jpg[/align]

 

pfff..ik ben de dagen aan het aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ben bijna aan vervanging van mijn achterbanden toe, de prijzen die daarmee gemoeid zijn laten me ook niet ongemoeid. Althans, voor dat geld en de verkoop van mijn huidige velgen, is het misschien wel wat om te kijken naar andere velgen!

 

Zelf ben ik wel gecharmeerd van de volgende velgen: RS6, (nieuwe) S8 en de R32, allen in 18" wel te verstaan...

 

Nu was ik op MP aan het kijken en daar zag ik diverse setjes staan in Uden v.a. 700 euro afhankelijk van het bandenmerk :wink: Standaard worden ze geleverd met Nexen banden, iemand hier bekend mee?

 

Mijn vraag is of de photoshoppers misschien met onderstaande foto van mijn wagen een shop kunnen / willen maken met een van bovenstaande velgen, de RS6 staat altijd mooi, die heb ik ook gehad onder mijn zwarte 3B variant 8)

 

Het liefst zou ik een beetje idee hebben hoe die wielen eruit zien onder mijn Passat...

DSCF0034-border.jpg

Beste..

Zoals ik ook al eens eerder heb gemeld ben ik ook bij deze geweest, want idd klinkt super voor weinig.

Ik vond het een popie braakmiddel met niet de velgen die ik onder mijn passat zou willen.

Ik was er toen met Bassie,

Velgen waren slof/dof/dood er sprankelde niks om het zo te zeggen geen glans miste iets,

naaf dop was van plastic en daar moest een stom plakkertje in met vw erop, banden nexen hij zij echt 100% amerikaans en er stond made in korea op de band zelf???het is dezelfde band als roadstone,dat kon ik aan profiel wel zien en bij later navraag in de buurt bij bandenboer bleek dat ook 1 band te zijn,nou ik ben er niet gek op. Je enige contact die enkele x 160 het zal maar knappen.

Ik heb nu zelf een set rs6 18 inch bij een andere vandaan en das echt goed geen probleem met lakschade en in de toekomst schijnt dit ook mooi te blijven die uit uden konden ze in surhuisterveen ook daar blijft geen lak op zitten laat helemaal los.

Nou das na een jaar ook sneu geld toch?

spaar echt goed voor een setje rubber want het redt je leven mischien.

Ik hoop voor je dat je het nippertje niet mee hoeft te maken maar het zal maar zo zijn.

Ik heb nu dus eens et rs6 18 inch en met viking banden er rijdt hier in de buurt altijd een truck ronk met een viking erop en daar onder viking banden de beste band van nederland.

viking is echt een nl product en bevalt mij echt enorm goed

water droog alles heb ik ermee getrotseerd en geen fratsen recht door..

Maar mijn setje is ook te koop mischien is dat wat voor je..

ik wil graag phoenix velgen als ik de passat niet verkoop en zit erg in twijfel om hem wel te verkopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viking is inderdaad een erg goede band! Zowel de zomer als winterband is al diverse keren in verschillende tests als zeer goed uit de bus gekomen!

Ze komen alleen niet uit Nederland maar uit scandinavie!

Die truck die je wel eens ziet rijden is van Intersprint. Die leveren bij ons in Gouda ook een groot aantal banden(niet alleen Viking)!

Mvg Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ben bijna aan vervanging van mijn achterbanden toe, de prijzen die daarmee gemoeid zijn laten me ook niet ongemoeid. Althans, voor dat geld en de verkoop van mijn huidige velgen, is het misschien wel wat om te kijken naar andere velgen!

 

Zelf ben ik wel gecharmeerd van de volgende velgen: RS6, (nieuwe) S8 en de R32, allen in 18" wel te verstaan...

 

Nu was ik op MP aan het kijken en daar zag ik diverse setjes staan in Uden v.a. 700 euro afhankelijk van het bandenmerk :wink: Standaard worden ze geleverd met Nexen banden, iemand hier bekend mee?

 

Mijn vraag is of de photoshoppers misschien met onderstaande foto van mijn wagen een shop kunnen / willen maken met een van bovenstaande velgen, de RS6 staat altijd mooi, die heb ik ook gehad onder mijn zwarte 3B variant 8)

 

Het liefst zou ik een beetje idee hebben hoe die wielen eruit zien onder mijn Passat...

DSCF0034-border.jpg

 

Wie zou nog is kunnen proberen? Op deze auto met:

 

new S8

en de R32 velgen in 18"

en eventueel met 18 duim omanyt die op de foto zijn 19"velgen?biws6800x572br2.jpg

 

 

groetjes en bedankt op voorhand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ben bijna aan vervanging van mijn achterbanden toe, de prijzen die daarmee gemoeid zijn laten me ook niet ongemoeid. Althans, voor dat geld en de verkoop van mijn huidige velgen, is het misschien wel wat om te kijken naar andere velgen!

 

Zelf ben ik wel gecharmeerd van de volgende velgen: RS6, (nieuwe) S8 en de R32, allen in 18" wel te verstaan...

 

Nu was ik op MP aan het kijken en daar zag ik diverse setjes staan in Uden v.a. 700 euro afhankelijk van het bandenmerk :wink: Standaard worden ze geleverd met Nexen banden, iemand hier bekend mee?

 

Mijn vraag is of de photoshoppers misschien met onderstaande foto van mijn wagen een shop kunnen / willen maken met een van bovenstaande velgen, de RS6 staat altijd mooi, die heb ik ook gehad onder mijn zwarte 3B variant 8)

 

Het liefst zou ik een beetje idee hebben hoe die wielen eruit zien onder mijn Passat...

DSCF0034-border.jpg

 

Wie zou nog is kunnen proberen? Op deze auto met:

 

new S8

en de R32 velgen in 18"

en eventueel met 18 duim omanyt die op de foto zijn 19"velgen?biws6800x572br2.jpg

 

 

groetjes en bedankt op voorhand

 

Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt.

 

Ik heb een blauwe variantn, maar zou graag de velgen van onder de rode op de variant zien maar dan in 18 duim., net zoals de new S8 en R32.

 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden