wulfke Geplaatst 14 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2020 Heeft iemand info over hoe en waar ik de service en inspection interval settings kan vinden en wijzigen. De wagen is nu ingesteld op longlife interval maar wil deze graag naar 15d km en/of 365 dagen zetten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 14 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2020 8 uren geleden, wulfke zei: Heeft iemand info over hoe en waar ik de service en inspection interval settings kan vinden en wijzigen. De wagen is nu ingesteld op longlife interval maar wil deze graag naar 15d km en/of 365 dagen zetten. De bekende paden heb je waarschijnlijk al bewandeld, waar moet ik dan nog zoeken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 14 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2020 Kun je gewoon met vcds aanpassen in de adaptions Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 14 september, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2020 3 uren geleden, Vdub zei: Kun je gewoon met vcds aanpassen in de adaptions Ongetwijfeld kan het ergens ingesteld worden, maar "in de adaptions" is een vaag begrip... teller, motor, boordnet, navigatie, ??? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 14 september, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2020 4 uren geleden, Diver zei: De bekende paden heb je waarschijnlijk al bewandeld, waar moet ik dan nog zoeken. heb er nog niet dieper achter gegraven gezien ik hoopte dat iemand het me zo zou kunnen vertellen. Maar ik snuffel dan zelf wel even op het net of pluis even de 2000+ adaption parameters door.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Passat Rdi Geplaatst 14 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2020 (aangepast) Je kan toch ook gewoon de Sri resset gebruiken van vcds. 14 september, 2020 aangepast door Passat Rdi Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 14 september, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2020 5 minuten geleden, Passat Rdi zei: Je kan toch ook gewoon de Sri resset gebruiken van vcds. Maar ik wil niet de meldig op 30d km / 2jaar maar op 15d km/1 jaar Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bm-er Geplaatst 14 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 september, 2020 11 minuten geleden, wulfke zei: of pluis even de 2000+ adaption parameters door.. Welkom in de wondere wereld van de B8.? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 15 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 15 september, 2020 je kan dat uiteraard in 17 Instruments doen(altijd al daar geweest), je kan via de Service Reset in het hoofdscherm wel zien welke regels hij allemaal nakijkt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Passat Rdi Geplaatst 15 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 15 september, 2020 8 uren geleden, Passat Rdi zei: Je kan als het op gestart is zelf de waarde veranderen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 18 september, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 september, 2020 (aangepast) Even moeten snuffelen in de adaption settings maar ondertussen opgelost. Zowel inspectie als olieservice staan nu op 15d km of 365 dagen. 18 september, 2020 aangepast door wulfke Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 18 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 18 september, 2020 1 uur terug, wulfke zei: Even moeten snuffelen in de adaption settings maar ondertussen opgelost. Zowel inspectie als olieservice staan nu op 15d km of 365 dagen. Geeft ie ook 15dkm aan in de DP? Bij mij doet ie dat namelijk niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 18 september, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 september, 2020 35 minuten geleden, Ozzy zei: Geeft ie ook 15dkm aan in de DP? Bij mij doet ie dat namelijk niet. Ja, bij zowel inspectie als olieservice. Hij geeft aan hoeveel kilometers en dagen nog te gaan tot de volgende inspectie of service. Olieservice kon ik ook eruit halen door op 0 te zetten. Dan gaf hij enkel nog de inspectie aan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
wulfke
Heeft iemand info over hoe en waar ik de service en inspection interval settings kan vinden en wijzigen. De wagen is nu ingesteld op longlife interval maar wil deze graag naar 15d km en/of 365 dagen zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten