rusty1977 Geplaatst 13 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2017 ✉️ Verzonden via PTT post.....
BARRY_TDI Geplaatst 13 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2017 Yes ze zijn binnen, de nieuwe plaat houders. Super Barry. De eer gaat naar Matthijs @@Vdub Ik krijg UPS niet voor elkaar helaas. Heb al een verzoek gestuurd naar Matthijs. 1
Diver Geplaatst 13 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2017 @Vdub Nou Matthijs bedankt. ze zijn er.
areikelboom Geplaatst 13 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2017 Ik wacht nog geduldig af ????
BARRY_TDI Geplaatst 13 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2017 Update Na nog een poging te wagen is het me dan uiteindelijk toch gelukt! Morgen worden de pakketjes aangeboden bij de UPS Acces Point. Het gaat dan toch lukken om de plaathouders voor de Kerst op de auto te krijgen. Ik verwacht wel hier wel de foto's van de gemonteerde plaat houders. 4
Rachid17 Geplaatst 13 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2017 En wie zijn dat @@BARRY_TDI allemaal
BARRY_TDI Geplaatst 13 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2017 En wie zijn dat @@BARRY_TDI allemaal Iedereen die besteld en betaald heeft behalve die van jou @@Rachid17 Zit salmonella aan het pakketje en daarom pakken ze het pakketje niet aan
Rachid17 Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 Iedereen die besteld en betaald heeft behalve die van jou @@Rachid17 Zit salmonella aan het pakketje en daarom pakken ze het pakketje niet aan Ze moeten het eerst koken voor ze het klaar maken,echt deze mensen hebben geen verstand van kip.....laat dat maar aan mij over.
mharmsen Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 Krijgen we een bericht met info waar we het op kunnen halen en wanneer? Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
BARRY_TDI Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 Krijgen we een bericht met info waar we het op kunnen halen en wanneer? Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Alle plaathouders zijn aangeboden bij de UPS Acces Point in Dronten.Helaas was de wagen net geweest. Ze gaan met de rit van morgen mee en zullen naar alle waarschijnlijkheid dinsdag af te halen zijn. Ik heb jullie email adres ingevoerd. Je krijgt een mail van UPS dat er een pakket afgehaald kan worden bij een UPS Acces Point die ik heb geselecteerd die het dichts bij jou in de buurt zit. In de mail vermelden ze bij welke UPS Acces Point jouw pakket af te halen is. Let op. Neem een geldige legitimatie bewijs mee. 2
mharmsen Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 Alle plaathouders zijn aangeboden bij de UPS Acces Point in Dronten. Helaas was de wagen net geweest. Ze gaan met de rit van morgen mee en zullen naar alle waarschijnlijkheid dinsdag af te halen zijn. Ik heb jullie email adres ingevoerd. Je krijgt een mail van UPS dat er een pakket afgehaald kan worden bij een UPS Acces Point die ik heb geselecteerd die het dichts bij jou in de buurt zit. In de mail vermelden ze bij welke UPS Acces Point jouw pakket af te halen is. Let op. Neem een geldige legitimatie bewijs mee. Top, zal er een foto van maken als die er op zit. Al zal dat wel even duren denk ik.. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Diver Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 Alle plaathouders zijn aangeboden bij de UPS Acces Point in Dronten. Helaas was de wagen net geweest. Ze gaan met de rit van morgen mee en zullen naar alle waarschijnlijkheid dinsdag af te halen zijn. Ik heb jullie email adres ingevoerd. Je krijgt een mail van UPS dat er een pakket afgehaald kan worden bij een UPS Acces Point die ik heb geselecteerd die het dichts bij jou in de buurt zit. In de mail vermelden ze bij welke UPS Acces Point jouw pakket af te halen is. Let op. Neem een geldige legitimatie bewijs mee. Zo werkt het precies kan ik je melden. 2
BARRY_TDI Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 Zo werkt het precies kan ik je melden.Dank voor de feedback Jan @@Diver Enneh vandaag eraan gehangen. Beide achtersloten met storing
Diver Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 @@BARRY_TDI dus ff off topic hij werkt.
BARRY_TDI Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 @@BARRY_TDI dus ff off topic hij werkt. 100%
Diver Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 @@BARRY_TDI dat wilde ik horen. Einde garantie dus.
BARRY_TDI Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 @@BARRY_TDI dat wilde ik horen. Einde garantie dus. 1
master Geplaatst 17 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 17 december, 2017 Zijn er nog kentekenplaathouders te bestellen.? Ik wil er ook graag 2 hebben
BARRY_TDI Geplaatst 17 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 17 december, 2017 Zijn er nog kentekenplaathouders te bestellen.? Ik wil er ook graag 2 hebbenLinkje zit in mijn onderschrift.Zijn er nog zat.
master Geplaatst 17 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 17 december, 2017 Linkje zit in mijn onderschrift. Zijn er nog zat. Ga ik doen. Even dat paypal regelen. Heb wel een account alleen al weken wilt hij geen machtiging bevestigen op de bankrekening. Nu moet ik zelf overboeken en dan zijn we weer 2 dagen verder 1
BARRY_TDI Geplaatst 17 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 17 december, 2017 Ga ik doen. Even dat paypal regelen. Heb wel een account alleen al weken wilt hij geen machtiging bevestigen op de bankrekening. Nu moet ik zelf overboeken en dan zijn we weer 2 dagen verderIk zie de opdracht wel verschijnen.Zal ze alvast verpakken
master Geplaatst 17 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 17 december, 2017 Ik zie de opdracht wel verschijnen. Zal ze alvast verpakken Top bedankt ????
areikelboom Geplaatst 19 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 19 december, 2017 Hij zit er op hoor Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk 4
DexterXL Geplaatst 19 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 19 december, 2017 @@BARRY_TDI zijn ze ook op te halen een keer?
BARRY_TDI Geplaatst 19 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 19 december, 2017 @@BARRY_TDI zijn ze ook op te halen een keer? Tuurlijk. Als je ze via de site besteld en aangeeft dat je afhaalt is dat geen probleem. Kan in Dronten of in 't Harde bij Alfred @@tiptronic
Aanbevolen berichten