Ga naar inhoud

Kentekenplaathouders

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Update

Na nog een poging te wagen is het me dan uiteindelijk toch gelukt!

Morgen worden de pakketjes aangeboden bij de UPS Acces Point.

Het gaat dan toch lukken om de plaathouders voor de Kerst op de auto te krijgen.

Ik verwacht wel hier wel de foto's van de gemonteerde plaat houders.

Geplaatst

Iedereen die besteld en betaald heeft behalve die van jou @@Rachid17

Zit salmonella aan het pakketje en daarom pakken ze het pakketje niet aan :mrgreen:

Ze moeten het eerst koken voor ze het klaar maken,echt deze mensen hebben geen verstand van kip.....laat dat maar aan mij over. :mrgreen::mrgreen:

Geplaatst

Krijgen we een bericht met info waar we het op kunnen halen en wanneer?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Alle plaathouders zijn aangeboden bij de UPS Acces Point in Dronten.

Helaas was de wagen net geweest.

Ze gaan met de rit van morgen mee en zullen naar alle waarschijnlijkheid dinsdag af te halen zijn.

Ik heb jullie email adres ingevoerd.

Je krijgt een mail van UPS dat er een pakket afgehaald kan worden bij een UPS Acces Point die ik heb geselecteerd die het dichts bij jou in de buurt zit. In de mail vermelden ze bij welke UPS Acces Point jouw pakket af te halen is.

Let op. Neem een geldige legitimatie bewijs mee.

Geplaatst

Ze gaan met de rit van morgen mee en zullen naar alle waarschijnlijkheid dinsdag af te halen zijn.

Je krijgt een mail van UPS dat er een pakket afgehaald kan worden bij een UPS Acces Point die ik heb geselecteerd die het dichts bij jou in de buurt zit. In de mail vermelden ze bij welke UPS Acces Point jouw pakket af te halen is.

Top, zal er een foto van maken als die er op zit. Al zal dat wel even duren denk ik..

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Geplaatst

Zo werkt het precies kan ik je melden.

Geplaatst

Linkje zit in mijn onderschrift.

Zijn er nog zat.

Ga ik doen. Even dat paypal regelen. Heb wel een account alleen al weken wilt hij geen machtiging bevestigen op de bankrekening. Nu moet ik zelf overboeken en dan zijn we weer 2 dagen verder

Geplaatst

Ga ik doen. Even dat paypal regelen. Heb wel een account alleen al weken wilt hij geen machtiging bevestigen op de bankrekening. Nu moet ik zelf overboeken en dan zijn we weer 2 dagen verder

Ik zie de opdracht wel verschijnen.

Zal ze alvast verpakken :thumb:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden