Diver Geplaatst 24 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 24 november, 2017 Het worden anderen. Vanavond mail de deur uit gedaan @@BARRY_TDI en hoe zien die er uit. 1
BARRY_TDI Geplaatst 24 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 24 november, 2017 @@BARRY_TDI en hoe zien die er uit. Heel mooi 2
BARRY_TDI Geplaatst 24 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 24 november, 2017 Ok ok. Een plaatje dan. Ze zijn gelijk aan de huidige plaat houders. Komen bij dezelfde leverancier weg en zijn ook met de klik onder rand 4
BARRY_TDI Geplaatst 24 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 24 november, 2017 De platen zijn binnenkort weer via de shop te bestellen!! 1. @ Ronald 2. @@Rachid17 Rachid 3. @@Johan.h Johan 4. @@JnKp J 5. @@FZPassat Fouad 6. @@rusty1977 Menno 7. @@Worfje Wytze 8. @@Diver Jan (2x) 9. @@ferre Ferre 10. @@Tarabass Peter 11. @@rob 1.8turbo Rob 12. @@TonD Ton 13. @@Stief Stief 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 5
Worfje Geplaatst 25 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 25 november, 2017 Ow, als full member krijg je geen setje gratis opgestuurd? 3
rusty1977 Geplaatst 25 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 25 november, 2017 Misschien nu ook meteen de stickers mee bestellen Verzonden via PTT post..... 2
BARRY_TDI Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 Hierbij even een update. De plaathouders zijn eergisteren betaald en zijn als het goed is gisteren in productie genomen. Naar verwachting zal het over 2 a 3 weken geleverd worden. Ik stel voor dat een ieder ze nu alvast besteld in dr shop zodat de betalingen e.d. binnen zijn. Als bij mij de adres gegevens binnen zijn kan ik alvast etiketten maken met de adressen. Zodra ze bij mij binnen komen kan ik ze inpakken en versturen. 3
BARRY_TDI Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 @@Vdub Matthijs zou jij de "out of stock" weg kunnen halen en de bestel mogelijkheid kunnen activeren?
Diver Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 @@BARRY_TDI Meld even als out of stock opgeheven is
Rachid17 Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 @@BARRY_TDI Meld even als out of stock opgeheven is +1
BARRY_TDI Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 Vanavond (us tijd) kan er besteld worden 2
Tarabass Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 Vanavond (us tijd) kan er besteld wordenToppie geregeld, Kerel! 1
Worfje Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 Wat is de kortingscode voor full members?
BARRY_TDI Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 Wat is de kortingscode voor full members? De kortings code is 2 halen 3 betalen
Rachid17 Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 De kortings code is 2 halen 3 betalen 1kip betalen en 3 halen was het toch 1
BARRY_TDI Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 1kip betalen en 3 halen was het toch Ja met kip wel. Met kentekenplaathouders werkt het anders 1
BARRY_TDI Geplaatst 30 november, 2017 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2017 Bestel hier uw kentekenplaathoudersUnd jetzt geht losMannen niet allemaal tegelijk bestellen!! 2
FZPassat Geplaatst 1 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 1 december, 2017 Bedankt Barry! Ik heb besteld. Heb het via overmaken gedaan, (heb nog geen paypal) Wie moet dat checken/goedkeuren? Jij of...?
BARRY_TDI Geplaatst 1 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 1 december, 2017 Bedankt Barry! Ik heb besteld. Heb het via overmaken gedaan, (heb nog geen paypal) Wie moet dat checken/goedkeuren? Jij of...? Bestellingen en betalingen gaat via Matthijs. Het verzenden gaat via mij.
FZPassat Geplaatst 1 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 1 december, 2017 Bestellingen en betalingen gaat via Matthijs. Het verzenden gaat via mij. Oke dus jij zal bevestiging moeten krijgen van Matthijs @@Vdub
BARRY_TDI Geplaatst 1 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 1 december, 2017 Oke dus jij zal bevestiging moeten krijgen van Matthijs @@VdubDat klopt helemaal.Als de betalingen binnen zijn krijg ik opdracht voor verzenden. We moeten kijken hie we dit zo efficiënt mogelijk kunnen gaan doen. Misschien is het handig om zodra je besteld hebt mij een pb kan doen met adres gegevens zodat ik vast pakket klaar kan make voor verzending. Even kijken hoe het gaat. We zullen vast aldoende vast wel een manier vinden. Maar voor iedereen; hou er rekening mee dat we geen bedrijf zijn dat je binnen 2 dagen je goederen thuis hebt. Matthijs heeft zo zijn verplichtingen en kijkt niet 24/7 of er wat binnen is en ik heb wisselende diensten. Wel zullen we ons uiterste best doen dit z.s.m. te doen. Als ik ook voir Matthijs mag spreken. Ik zal de plaathouders meenemen naar (mini)meets zodat ze ook gelijk geleverd kunnen worden. Dus iedereen die in het lijstje staat, bestel alvast zodat ik al werk kan voorbereiden en als de handel hier binnen komt ik ze gelijk kan verzenden!
FZPassat Geplaatst 1 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 1 december, 2017 Dat klopt helemaal. Als de betalingen binnen zijn krijg ik opdracht voor verzenden. We moeten kijken hie we dit zo efficiënt mogelijk kunnen gaan doen. Misschien is het handig om zodra je besteld hebt mij een pb kan doen met adres gegevens zodat ik vast pakket klaar kan make voor verzending. Even kijken hoe het gaat. We zullen vast aldoende vast wel een manier vinden. Maar voor iedereen; hou er rekening mee dat we geen bedrijf zijn dat je binnen 2 dagen je goederen thuis hebt. Matthijs heeft zo zijn verplichtingen en kijkt niet 24/7 of er wat binnen is en ik heb wisselende diensten. Wel zullen we ons uiterste best doen dit z.s.m. te doen. Als ik ook voir Matthijs mag spreken. Ik zal de plaathouders meenemen naar (mini)meets zodat ze ook gelijk geleverd kunnen worden. Dus iedereen die in het lijstje staat, bestel alvast zodat ik al werk kan voorbereiden en als de handel hier binnen komt ik ze gelijk kan verzenden! Gelijk heb je Barry. Er stond ook bij bestelling dat er niet steeds naar de bank gekeken word, dus er kunnen geen rechten aan ontleend worden Het is zoiezo al super tof dat dit zo netjes weer word opgepakt om de meeste weer te voorzien van kentekenplaat houders. Ben allang blij dat er weer een voorraad is. Ik PB je met verzendgegevens. 1
BARRY_TDI Geplaatst 1 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 1 december, 2017 Gelijk heb je Barry. Er stond ook bij bestelling dat er niet steeds naar de bank gekeken word, dus er kunnen geen rechten aan ontleend worden Het is zoiezo al super tof dat dit zo netjes weer word opgepakt om de meeste weer te voorzien van kentekenplaat houders. Ben allang blij dat er weer een voorraad is. Ik PB je met verzendgegevens. Nou de bestelling wordt nu gemaakt. Voorraad is er nog niet. Ik hoop met 2 weken. Ik probeer ze voor de kerst onder de boom te krijgen 2
Gast Fappie Geplaatst 1 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 1 december, 2017 Heb er 1 besteld, je hebt een apje Barry Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 1
Rachid17 Geplaatst 1 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 1 december, 2017 Heb er 1 besteld, je hebt een apje Barry Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro +1 via PayPal gedaan 1
Aanbevolen berichten