Ik weet haast zeker dat de KESSY niet achter een paywall zit bij een B8. Bij een B9 zou het evt kunnen maar de B8 is niet zo geavanceerd volgens mij.
TEVENS, Kessy heb je of je hebt het niet, heb je het wel, zijn er voor een paar honderd euro aan antennes ingebouwd en sensorhandgrepen, dat is echt niet iets wat VW op de auto zet zonder het te gebruiken.
Eibach veren zijn zeker niet persee stugger, ik monteer heel veel van die setjes en van vrijwel elke klant krijg ik de terugmelding dat ie vrijwel niets inleveren op comfort.
Ik plaats doorgaans bij auto's die achter veel wegen als vervanger vaak een sportline veer(ipv weer een nieuwe Eibach), die zijn meestal 1 a 1,5cm minder laag dan een Eibach veer.. Tevens kun je met de verfstrepen en een tabel ook zien wat het "gewicht" van de veer is
Als ik kijk wat ik bij een 3BG tegenkom voor de APK keuring zijn dat vooral ashoezen.. soms wel elk jaar bij dezelfde auto's
Natuurlijk kunnen banden, remmen en doffe koplampen ook voorkomen maar ashoezen komen extreem vaak voor. De (gescheurde)hoes zelf is afkeur, een ratelende homokineet niet.
Overigens zie ik altijd wel dat als (nieuwe)klanten evt voor een 2nd opinion komen dat er garages bij zijn die of hun omzet nog moeten bijhalen of om werk verlegen zitten..
Dat hangt af van of je 2 of 4 sondes hebt, ik zou zeggen op basis van de melding heb je 4 sondes en zijn de eerste 2 qua stekker omgewisseld..
Daar zal die zeker niet beter van lopen.
Nee want dan zou je niks mogen zien, ik zal even kijken wat er verkeerd staat bij 3G en 3J
Alles staat hetzelfde als bij bijv CC of 3BG. Ik zag wel in jouw account dat je om e.o.a. reden 2x lid was van Members+
Wil je even uitloggen en opnieuw inloggen op de site
De accuspanning, hoe heb je die gemeten, het kan best zijn dat je multimeter 12,5V aangeeft maar dat de accu toch echt slecht is en misschien nog maar de helft van de koudstartstroom kan leveren.