Ga naar inhoud

Zoektocht andere Passat.


Marco456

Aanbevolen berichten

Mijn oude Passat is over max. 2 weken naar Roemenië, en nu op zoek naar een andere.

 

Wie weet er nog een mooie te staan?

 

Wensen lijstje:

 

TDI met DSG

2010 of nieuwer.

max 10.000 euro 

Liefs met leder of alcantara.

Max 225.000 gelopen

Zal een 3C worden 3AA zal ik niet gaan redden.

 

wou er 1 uit Duitsland halen aangezien hier niet veel te vinden is.

 

Zat aan deze te denken:

https://www.mobile.de/nl/Auto/Volkswagen-Passat-2,0TDI-Highline-NAVI-RNS/vhc:car,cnt:de,loc:5825+overloon,,+nederland,rng:250,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:25200_25_,frn:2010,frx:2014,prx:11000,ful:diesel,ger:semiautomatic_gear!automatic_gear,cnd:used,dmg:false,vcg:estatecar/pg:vipcar/235618321.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een 1.6 is écht niet te vergelijken met 2.0tdi 170pk. Ik, persoonlijk, zou liever dikke 3c rijden met 170pk dan 3AA met minimale ausstattung met 1.6tdi.

 

T is dat de 3c highline met leder, dsg, xenon etc etc vlak voor mijn neus werd weggekaapt anders had ik weer een 3C gehad, hoewel een 3AA zeker geen straf is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor valt wel mee, was maar een dag of vier.  :mrgreen:

 

Deze is wel leuk: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m1110121119-volkswagen-passat-variant-2-0-bitdi-240-pk-4motion-highline.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=4

aangepast door martijn v o
Link naar reactie
Delen op andere sites

En een 1.6 is écht niet te vergelijken met 2.0tdi 170pk. Ik, persoonlijk, zou liever dikke 3c rijden met 170pk dan 3AA met minimale ausstattung met 1.6tdi.

T is dat de 3c highline met leder, dsg, xenon etc etc vlak voor mijn neus werd weggekaapt anders had ik weer een 3C gehad, hoewel een 3AA zeker geen straf is.

Gelukkig heeft de mijne geen minimale ausstattung dan....ik rijd toch veel binnenwegen dus sneller dan nu is niet nodig..ik heb wel een 10 inch scherm hehehe
Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Fopperr, dat is niet duur. Ebay.de?

 

 

Ja, ebay kleinanzeige. Soort van marktplaats van Ebay. Heb deze advertentie gedeeld op t forum maar dat is al wel een tijdje terug inmiddels.

 

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/vw-passat-3c-b7-standheizung-1k0820036d-webastro-9008372c/538011813-223-5397?utm_source=ios&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken wel dat er het een en ander bijkomt:

 

- brandstofpomp (voor sommige Webasto's heb je een speciale brandstofpomp nodig die kost toch wel 175 euro)

- kabelboom (klokje, voeding, canbus, brandstofpomp, massa)

- als je het goed wil doen een ander climapaneel en misschien dus ook de afdekking

- een klokje of afstandbediening

- brandstofslang en tankdoorvoer

- koelwaterleidingen en bussen en klemmen

- aanpassen zekeringenkast (uitbreiden)

 

Ik zie op de foto dat de RVS slang van Webasto naar de demper ook verrot is.

 

Ik was kwijt aan kosten een 1000 euro aan materiaal (unit tweedehands, clima paneel tweedehands, rest nieuw)

Ik was kwijt aan tijd een dag of 4

 

Maar het is wel leuk om te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden