Ga naar inhoud
  • 0

Onmogelijk ontluchten V6 koelsysteem.


RohanV6

Vraag

Hoi leden,

 

Zoals de meeste van jullie weten is mijn Passat inmiddels al bijna klaar om terug te komen naar huis.

Echter is het niet voor elkaar te krijgen om het koelsysteem van de V6 te ontluchten.

Hebben jullie misschien een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Hij blijft steeds koelvloeistof eruit gooien.

Hoor graag van jullie!

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat altijd werkt is het systeem vullen met een vacuüm apparaat. Die trekt het systeem vacuüm en vult daarmee de koelvloeistof. Nooit problemen mee. En je kan het makkelijkst controleren voor je thermostaat of de onderste koelslang van je radiateur warm wordt. Anders is deze toch stuk. Heb dat laatst bij een nieuwe thermostaat ook gehad. Was ook stuk.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals het er nu naar uitziet was de nieuwe thermostaat niet goed want die ging pas open wanneer die rood gloeide van de hitte..

Morgen komt er een nieuwe binnen en dan weten we hopelijk woensdag of het probleem is opgelost of niet.

Zo niet dan zou het misschien de radiateur, waterpomp of helaas toch een scheur in een van de koppen kunnen zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Denk dat er nu een paar mensen heel gelukkig zijn waaronder jezelf en je familie maar ook in het bijzonder Twan voor zijn doorzettingsvermogen.

Nu genieten !!

 

Goed geraden!  :mrgreen:

Nu idd genieten en dan weer z.s.m. terug voor de schroefset..

 

Wat zal jij goed slapen :mrgreen:

 

Zo, en hoe!

@@bandenman Twan inderdaad petje af voor je doorzettingsvermogen! Blij dat deel klaar is.

 

Ben echt super blij dat het nu dan eindelijk voorbij is, hoop dat ie nu naar de 600d km of meer kan gaan zonder problemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook ik ben blij dat dit probleem eindelijk verholpen is. Nu is het een kwestie van de radio, stuurmodule's en versterkers inbouwen en aansluiten en dan kan ie ein de lijk terug. Hij stottert nog een beetje maar dat zou best kunnen nadat de tank 3x helemaal leeg geweest is. Van de week maar ff een nieuw filter monteren. Zoals het nu uitziet kan ie iig komende week terug, deze week werken we gelukkig maar halve dagen ivm de temperatuur van 30+ in de werkplaats (moet alleen nog een vlag en mast aanschaffen voor het afscheid).

 

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

aangepast door bandenman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook ik ben blij dat dit probleem eindelijk verholpen is. Nu is het een kwestie van de radio, stuurmodule's en versterkers inbouwen en aansluiten en dan kan ie ein de lijk terug. Hij stottert nog een beetje maar dat zou best kunnen nadat de tank 3x helemaal leeg geweest is. Van de week maar ff een nieuw filter monteren. Zoals het nu uitziet kan ie iig komende week terug, deze week werken we gelukkig maar halve dagen ivm de temperatuur van 30+ in de werkplaats (moet alleen nog een vlag en mast aanschaffen voor het afscheid).

 

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 

Ach ja blijft een V6 die zuipt he..  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden