De skoda iv is anders dan de passat gte. De passat wordt ook niet meer gebouwd en deze is een generatie nieuwer, wel hybride maar toch anders met ander gezeik. Dit lijkt op een electrische waterpomp, maargoed, dat is vanuit een filmpje altijd lastig te zeggen. Doet dit geluid zich ook voor met de clima volledig uit? Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Zou normale koppeling behouden, tenzij je 400 pk draaide, alles daaronder is prima te doen met 2 massa vliegwiel, stukje comfort is lekker en 2 massa vliegwiel dempt trillingen naar de bak , dus minder slijtage aan de tandwielen en lagers Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Zeg ook niet dat t niet kan gebeuren maar het is geen specifieke kwaal. Misbruik van een motor hou je altijd, ongeacht wel merk Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Er zit een rubber dop in t ketting huis. Als je die eruit haalt kan je de tandjes tellen hoever deze uitstaat, dat geeft een indicatie van een gerekte ketting Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Nee dat is t niet. Er zit een automatische stel inrichting in die voor de voorspanning moet zorgen. Nokkenas verstellers kunnen ook een ratel geluid veroorzaken. Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Modeljaar 2016? Welke motor? In principe zijn de kettingen niet meer aanwezig op die bouwjaren. Andere problemen natuurlijk wel. Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk