Ga naar inhoud
  • 0

e t k @ dvd


Alain

Vraag

hoi allemaal.

ik kan op marktplaats een dvd kopen van e t k @.

heb al meerdere keren met de aanbieder gemailt over de betaling

koste 7.50 euro. nou wil die persoon niet onder rembours verzenden.

nu weet ik dat je dit niet altijd moet doen ivm met niet te verzenden spul van de aanbieder, is dat veel geld voor dit e t k @ dvd disk.

7.50 is niet veel maar toch is het geld .

zou iemand het dan voor mij gratis hebben. :)

 

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ETK@ wordt regelmatig op usenet gepost. Als je weet hoe je hiermee moet downloaden en je hebt een nieuwsserver met een beetje retentie (nog beter is een zgn payserver) dan heb je hem zo binnen! De laatste die gepost is, is er 22 dagen geleden opgezet. De retentie (hoe lang iets wat naar een nieuwsserver geupload is blijft staan) is bijvoorbeeld bij Planet zo'n drie dagen. Neem je, net zoals mij, een payserver (bijv Eweka) dan kun je zaken downloaden (lees films, applicaties, navigatie cd's en nog veel en veel meer) die zo'n 120 dagen geleden op usenet (nieuwsgroepen) gepost zijn. Het voordeel van dowloaden via nieusgroepen is dat je altijd met je volledige bandbreedte (afhankelijk van het abonnement dat je hebt bij je provider) download en niet meer afhankelijk bent van de snelheid van andere gebruikers. Dit is bijvoorbeeld wel het geval als je gebruik maakt van zogenaamde peer-to-peer (p2p) downloads zoals limewire, kazaa, torrents en bearshear om er maar eens een paar te noemen. Meer info vind je op www.binaries4all.nl Hier staat alles beschreven hoe het downloaden via nieuwsgroepen werkt en welke software je het best kunt gebruiken.

 

Groeten, Epko

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Et.. downloaden is 1, updates vinden is wat anders.

Hier is niet zo heel makkelijk aan te komen.

Heel Et.. is zo'n 2,5GB (inc. updates), wil je ELs.. er ook nog bij hebben voor de hele VAG groep, reken dan maar op 15GB! (inc. update naar v3.4)

Is dus niet "ff" te uppen naar een server. Tenminste niet voor mij. :-)

 

Groetjes

Richard vriend van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Welke nieuwsgroep? Ik heb al eens erna gezocht maar niet gezien.

 

Ga eens naar www.binsearch.info en tik "etka" maar eens in (of iets anders waarnaar je op zoek bent). Zet wel eerst even de "maximum age of post" hoger (anders krijg je alleen te zien wat er de afgelopen week gepost is), je zult zien dat de post in de groep alt.binaries.boneless is geplaatst. Vink het bestand dat je zoekt aan en kies voor de optie "Create NZB" Je krijgt nu een dialoogvenster waarin je een zogenaamd NZB-bestand kunt downloaden. Een NZB-bestand is niets anders dan een verzameling instructies zodat je newsreader (het programma waarmee je daadwerkelijk download van usenet, zoals newsleecher) precies weet wat er opgehaald moet worden. Een ander handig hulpmiddel is FTD (www.ftd.nu) waar je catagorisch kunt zien wie wat post. Maar zoals eerder gemeld, kijk op www.binaries4all.nl en je weet alles over het downloaden via de nieuwsgroepen! Voor vragen en ondersteuning ben ik natuurlijk altijd bereid te helpen.

 

Groet, Epko

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden