Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

wel goed kijken welke hoogte je het gat boord. achter zit een metalen steun anders kom je met de diepte niet weg van de plug.fcc49a1f591680db71c509e7677c2e4e.jpg

Sander heb je toevallig ook maten waar ik het beste het gat kan boren?

 

Daar ik hier ook eerdaags aan ga beginnen

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

maten zou ik op moeten meten maar als je de armsteun verwijderd dan zie je meteen wel waar hij ongeveer moet zitten. zit een metalen frame aan de armsteun die heb ik iets moeten buigen zit niet veel ruimte achter.

Ik moet nog even terug kijken maar is da makkelijk die armsteun verwijderen?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niet te diep onderaan boren want daar loopt de plastiek buis van de ventilatie die gekoppeld zit met de roosters voor de achterbank en daar heb je helemaal geen plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niet te diep onderaan boren want daar loopt de plastiek buis van de ventilatie die gekoppeld zit met de roosters voor de achterbank en daar heb je helemaal geen plaats.

Klopt vandaar dat ik t ook vroeg... want als ik die achterste kap weg haal, zien ik alleen maar ene ventilatie buis lopen dus dacht als jullie t zo weten....

 

Maar zal morgen wel is ff kijken hoe de bak eruit moet. En zal het een stuk makkelijker zijn het meten denk ik...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://m.aliexpress.com/s/item/32801783165.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32801783165&productSubject=32801783165&shortkey=BfiI32Ij&addresstype=600

 

Heeft iemand deze al gebruikt in een B6 CC als ambient verlichting in de deuren of dashboard?

 

Las dat Volgens Foppe dit al aan het testen / proberen is... maar nog geen resultaten gezien en of het wel past..

 

Wil het namelijk deze week bestellen voor de deuren en misschien op andere plekken in de auto moet wel zo zijn alsof het zo uit de fabriek komt

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://m.aliexpress.com/s/item/32801783165.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32801783165&productSubject=32801783165&shortkey=BfiI32Ij&addresstype=600

 

Heeft iemand deze al gebruikt in een B6 CC als ambient verlichting in de deuren of dashboard?

 

Las dat Volgens Foppe dit al aan het testen / proberen is... maar nog geen resultaten gezien en of het wel past..

 

Wil het namelijk deze week bestellen voor de deuren en misschien op andere plekken in de auto moet wel zo zijn alsof het zo uit de fabriek komt

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Deze zijn onderweg. Kan er helaas nog niks over vertellen. Zodra ik ze heb laat ik het weten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt vandaar dat ik t ook vroeg... want als ik die achterste kap weg haal, zien ik alleen maar ene ventilatie buis lopen dus dacht als jullie t zo weten....

 

Maar zal morgen wel is ff kijken hoe de bak eruit moet. En zal het een stuk makkelijker zijn het meten denk ik...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nou zomaar "even" de bak eruit halen is ook een beste klus hoor. De bak is 1 geheel met het achterste deel van de middentunnel/console. Deze zit ingehaakt in het voorste deel van de middentunnel/console maar deze krijg je niet zomaar uit elkaar geschoven omdat deze nog wordt samengehouden met de ventilatiebuis die onderdoor loopt tot vooraan onder de clima unit. De ventilatiebuis zit vast geborgd onderaan het bakje met het rolluikje en kan je enkel bereiken via de onderkant dus de volledige middentunnel/console moet eruit hiervoor.

 

Denk dat je best de achterste afdekking losmaakt en kijkt/meet tot waar de bovenkant van de ventilatiebuis komt en via deze afmeting het center van de boring bepaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zomaar "even" de bak eruit halen is ook een beste klus hoor. De bak is 1 geheel met het achterste deel van de middentunnel/console. Deze zit ingehaakt in het voorste deel van de middentunnel/console maar deze krijg je niet zomaar uit elkaar geschoven omdat deze nog wordt samengehouden met de ventilatiebuis die onderdoor loopt tot vooraan onder de clima unit. De ventilatiebuis zit vast geborgd onderaan het bakje met het rolluikje en kan je enkel bereiken via de onderkant dus de volledige middentunnel/console moet eruit hiervoor.

 

Denk dat je best de achterste afdekking losmaakt en kijkt/meet tot waar de bovenkant van de ventilatiebuis komt en via deze afmeting het center van de boring bepaald.

Oeh Ok....

Na goe da word ind ff meten dab

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze besteld.... even kijken of het wat is...

 

https://nl.aliexpress.com/item/DIY-Module-1-Hole-Panel-Power-Adapter-5V-2-1A-USB-Charger-Cigarette-Lighter-Sockets-Voltmeter/32645447185.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.QkjhYq

 

Scheelt me anders een groot gat te boren in mn middensconsole onder mn armstuen, en kom ik weg met een kleiner gaatje voor alleen de aansluitsnoeren.

Uiteraard even kijken op welke hoogte, ivm de schroefjes waar je m mee vast zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Der had eens iemand een filmpje gepost met een auto met een strip onder de kofferklep,

 

Auto LED Kofferbak Staart Dynamische Streamer Waarschuwing Drl Voor VW Touareg Passat B7 B5 B6 Jetta Golf 6 7 5 4 Touran Kever Polo

http://s.aliexpress.com/YfqyqYBZ

(from AliExpress Android)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het helemaal niets ga er geen Sjonnie bak van maken hahahaha

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Vind het ook helemaal niets.

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden