Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Nice! Ik zal nog wel een kabel moeten trekken, vrees ik. De radio heeft enkel usb op de voorkant en deze laat ik nog verleggen naar de achterkant zodat er niet continue een kabel in de radio zit.

 

Ik denk niet dat ik een aansluiting in mn armsteun heb nl.

waarom die usb kabel verleggen dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bodac vd week gearriveerd en uiteraard geplaatst:

 

5896050a1f35d8bd6a0a194c4c9ccf14.jpg

@@Fopperr

Welkom bij de club Foppe

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/40700-Weekend-meet-Lubbertserf-t-Harde-8-9-en-10-sept-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

handig bakje he. past precies mijn telefoon in. en daaronder heb ik dan een 12v oplaadpunt ingebouwd.

 

Heb je daar ook fotos van hoe je da ingebouwd heb??

Want heb wel usb in mn sigaretten aanstekers gebouw, maar als ik er ook een in het bakkie / onder het bakkie heb, zou ideaal zijn... :angel:

 

Ik heb toevallig nog een USB aansluiting over, van 1x 1a en 1x2.1a miss dat ik die daar kan inbouwen dan...

aangepast door Thijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je daar ook fotos van hoe je da ingebouwd heb??

Want heb wel usb in mn sigaretten aanstekers gebouw, maar als ik er ook een in het bakkie / onder het bakkie heb, zou ideaal zijn... :angel:

 

Ik heb toevallig nog een USB aansluiting over, van 1x 1a en 1x2.1a miss dat ik die daar kan inbouwen dan...

Op dezelfde manier als bij het vervangen van je sigarettenaansluiting naast je asbak..

Heb daar de bedrading van de 12v USB inbouwbus eraan gesoldeerd en naar de aansluiting getrokken.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je daar ook fotos van hoe je da ingebouwd heb??

Want heb wel usb in mn sigaretten aanstekers gebouw, maar als ik er ook een in het bakkie / onder het bakkie heb, zou ideaal zijn... :angel:

 

Ik heb toevallig nog een USB aansluiting over, van 1x 1a en 1x2.1a miss dat ik die daar kan inbouwen dan...

wel goed kijken welke hoogte je het gat boord. achter zit een metalen steun anders kom je met de diepte niet weg van de plug.fcc49a1f591680db71c509e7677c2e4e.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het ingewikkeld om een usb onder armleuning te bouwen als je het nu niet hebt?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

nee het is niet moeilijk. je moet achter paar schroeven losdraaien om de armsteun te demonteren. dan kun je de hoogte bepalen waar de usb plug kan komen te zitten. aan de armsteun zit een metalen steun die heb ik iets bij moeten buigen anders paste het niet. dan kan je het gat boren. stroom kan je aftakken van de sigaretten aansteker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha oke! Thanks. Dan bedoel je sigaretten aansteker midden/rondom console?

 

In armsteun heb ik nu niks. Achterop heb ik een 220 aansluiting zitten.

Klopt zo heb ik het gedaan..

gewoon een gesoldeerde aftakking (veilig afgetaped en geïsoleerd ) gemaakt en daarna de draden getrokken naar de armsteun

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top...

Alleen nog ff voor mijn beeldvorming dan...

Zag meerdere overstappen naar de 2x 2.1A... en daarvoor hadden meerdere de versie: 1x1a en 1x2.1a

 

Wat is hier de reden van???? daar ik die ook nog heb liggen.....

Anders moet ik nml nog 1 bij bestellen. :mrgreen:

 

Als het verder geen kwaad kan, bouw ik die gewoon in nml...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1A voor de reguliere telefoons, 2.1A voor iPhones tablets etc.. maar de reguliere telefoons kunnen ook op 2.1A

 

Het kan zeker geen kwaad

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Thx...

ik heb in mn achter sigaretten plug de 2x 2.1, maar ook in mn voorzijde sigaretten ook...

 

Dan bouw ik deze in mn midden console, en laat de iPhone kabeltje gewoon ingestoken daar... dus gaat goed komen.

Ben voldoende voorzien dan.

 

Nogmaals Thx :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden