Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Thx Peter, maar ik denk dat dit geen led strip is. Het is een rubberen rand zonder verlichting, die overgespoten is. Tenminste, daar ben ik van overtuigd haha..

dit is ook geen led strip, is iets met fosfor ofzo en als je er spanning op steekt dan geeft het licht. is dan echt zoals in de foto die je toonde maar dan met extra dat het licht kan geven. je kon het tussen een naad stoppen dan zag je enkel het rubber randje waar de fosfor draad in zat.

post-13546-0-48398100-1469031204_thumb.jpg
 
dit is dan hetzelfde maar geeft geen licht
aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

En is dat dan te spuiten met autolak? Lijkt me dat dat breekt. Ik weet namelijk dat de strips zoals op die foto gespoten zijn in de kleur van de auto. En dat wil ik ook doen, al is dat nog wel geheim haha ;)

aangepast door Tarabass
Link naar reactie
Delen op andere sites

En is dat dan te spuiten met autolak? Lijkt me dat dat breekt. Ik weet namelijk dat de strips zoals op die foto gespoten zijn in de kleur van de auto. En dat wil ik ook doen, al is dat nog wel geheim haha ;)

geen idee maar is best flexibel. misschien hier terug de plasti dip truuc toepassen ?

zou zeggen probeer het even, spul kost ook niks voor een metertje of 5, voldoende voor 4 deuren denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem al wat langer van de Aldi,

werkt super, kost geen kracht, en veel afstelmogelijkheden.

Zelfs hittebestendige kabel stript hij perfect

Waar is de draaiknop voor die voorop bij het stripgedeelte zit? Heb nu meerdere video's bekeken, maar geen één gaat daar op in :)

 

Laat maar haha. De eerstvolgende video die ik aanklik gaat erop in en geeft aan dat het de intensiteit van de striptang is.

aangepast door Tarabass
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mazzel. Van beide lagen er nog 2 . Van beide 1 in de handgereedschapskoffer en 2 in de garage.

 

335800b3989ad8f2cf430a856a7375f4.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Je kan er maar 1 bedienen Ed hahaha

Ik heb hem van gedore

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden