Ga naar inhoud

dakdragers


Tikra

Aanbevolen berichten

Wij hebben de originele dakdragers van VW voor onze Passat (2de hands) gekocht. Bij snelheiden vanaf 100 km/h beginnen deze te "fluiten". Kennen jullie dat fenomeen? De oude dagkdragers (THule) deden dat niet? Iemand een idee hoe dat op te lossen valt (behalve deze niet meer te gebruiken ;)).

 

gr. Helge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij maakten ze ook geluid, maar sinds er vier fietsen dragers op zitten hoor ik ze niet. Ook niet met vier fietsen heb ik er geen last van.

Ik heb wel de zwarte afdek kappen verwijderd anders paste de dragers niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langzamer rijden? :blink1:

 

 

 

 

clown.gif

 

 

 

Ik herken dit niet, maar ja, ik rijd dan ook zelden met de (ook OEM) dakdragers.

LANGZAMER rijden :?:  nog langzamer :?:  :mrgreen:

Ik kan je vertellen het stopt niet  :evil:  - ook niet bij 170   :mrgreen: :angel:

aangepast door Tikra
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

das dus t probleem, wagen staat pas zaterdag avond op de stoep en dan kan ik geen actie meer ondernemen.

Loop naar een andere passaat toe en meet de breedte van de dak rails, dan heb je je antwoord. of vraag het een forum lid

 

Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn Thule dragers van mijn 3B vorige week op mijn huidige 3C gepast en kan je vertellen............. het past

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Mausey
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hrb mijn oude weer eronder gezet,de originele van VW fluiten als en gek... 

 

hmm, dit is al de 2de die zegt dat de oem dragers fluiten.

Ik heb ook de originele dragers erop gehad maar geen gefluit gehoord. Kan het niet liggen aan de combinatie met de drager en de koffer die erop staat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn Variant had ik ook originele dakdragers. Zowel met als zonder dakkoffer fluitte deze behoorlijk. Had juist originele gekocht omdat ik dacht dat deze wel stil zouden zijn, vond t tegenvallen.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden