Ga naar inhoud
  • 0

Premium TFT teller software aanpassen


Lucas

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Vandaag eens bezig geweest in de tellersoftware van mijn 3AA820880B, dit is een 2012 B7 teller welke wel Nederlands ondersteund maar geen staging via de adaptatiekanalen. In de software toch gelukt dit aan te zetten:

 

https://www.youtube.com/watch?v=-j0jusHZ1nE

Mooi! Al de mogelijkheid gevonden om het controle lampje voor dimlicht aan te zetten? (Zie de andere discussie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vandaag eens bezig geweest in de tellersoftware van mijn 3AA820880B, dit is een 2012 B7 teller welke wel Nederlands ondersteund maar geen staging via de adaptatiekanalen. In de software toch gelukt dit aan te zetten:

 

https://www.youtube.com/watch?v=-j0jusHZ1nE

 

Leuk, maar mogen wij het ook weten hoe je dat gedaan hebt? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
DRl lampje zijn we nog niet uit helaas.

@alfred: eeprom uitlezen en de config bits aanpassen voor needle sweep en verlichting van de naalden en de wijzigingen weer terug schrijven

 

Oh, ik zie het al, te moeilijk voor de doorsnee VCDS gebruiker :embarassed: jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Erick

 

Kun je dat plaatje bij mij ook een keer aanpassen als de auto in bij Lucas is voor een beurt

 

Gelijk bij mijn 3C8 teller even het CC plaatje veranderd naar een variant plaatje. Dit is niet in de codering aan te passen dus moet echt in de software van de teller zelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren, even een kleine correctie op jullie gebruikte terminologie:

 

Jullie hebben iets aangepast in de eeprom van de teller.

Dit is wat mij betreft iets anders dan "aanpassen in de software", waarbij ik dan meteen denk aan de firmware/flash van de teller.

Dit zou natuurlijk ook gekund hebben, maar daar hebben jullie het hier niet over.

 

 

Wel mooi dat het op deze manier kan!

 

Groetjes Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden