passat b6 marko Geplaatst 1 april, 2013 Rapporteer Geplaatst 1 april, 2013 Die velgen.......ik vind ze PRACHTIG!!
jorrin76 Geplaatst 1 april, 2013 Rapporteer Geplaatst 1 april, 2013 Als de velgen niet verkocht zijn dan zo !!! Anders wordt het zoals nu.....
varilex Geplaatst 3 april, 2013 Rapporteer Geplaatst 3 april, 2013 alvast een photoshopje gemaakt, maar zo ga ik het proberen deze zomer!! keskin kt-4 in 19 inch, heb alleen nog geen bandjes.
niels@passat3c Geplaatst 3 april, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 3 april, 2013 En nog is de US front en de kont, eens wat picca's weest shooten dit weekend op verschillende locaties (was eindelijk is een mooi weertje )
Marleyke93 Geplaatst 3 april, 2013 Rapporteer Geplaatst 3 april, 2013 En nog is de US front en de kont, eens wat picca's weest shooten dit weekend op verschillende locaties (was eindelijk is een mooi weertje ) [attachment=1]passs front forum.jpg[/attachment] [attachment=0]passat forum asss 2.JPG[/attachment] Welke verlagingskit heb jij?
niels@passat3c Geplaatst 4 april, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 4 april, 2013 Welke verlagingskit heb jij? Ap schroefset zoals velen hier (gekocht op aanraden vd Mike en nog altijd content van!) Deutsche kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs (+- 670euries voor de set dacht ik) Komt van het zelfste bedrijf die KW fahrwerke maakt heb ik horen zeggen. Rij er bijna 2jaar op zonder problemen en de passat is toch goe gezakt (staat achteraan op het laagste) en qua comfort kunne we echt ni klagen http://www.ap.de/produktinfo/
jm92 Geplaatst 7 april, 2013 Rapporteer Geplaatst 7 april, 2013 Zo heb ik vandaag de zomer ingeluid 1
antonio Geplaatst 8 april, 2013 Rapporteer Geplaatst 8 april, 2013 Mooi Raymond. Staat weer mooi bij.
wiseguy Geplaatst 8 mei, 2013 Rapporteer Geplaatst 8 mei, 2013 Net zoals vorig jaar: Zou wel willen verlagen, maar de teller staat inmiddels op 211.000km.... dus ik denk nog een jaartje en dan gaat deze passie eruit. Beetje zonde om dan nu nog een hele verlagingsset er onder te leggen. En als deze eruit gaat, weet ik nog niet of er weer een Passat komt (maar dan jonger) of wellicht een neefje van VW...
vpzeeman Geplaatst 8 mei, 2013 Rapporteer Geplaatst 8 mei, 2013 In een jaar er uit? Rijdt je 100k per jaar?
mariovdark Geplaatst 8 mei, 2013 Rapporteer Geplaatst 8 mei, 2013 heb die van mij sinds een week of 2 op nieuwe 18 inchers staan, Immi R36 velgen.. de looks bevallen me prima tevens gelijk even de hele auto geclayed, polijst etc
guyke Geplaatst 8 mei, 2013 Rapporteer Geplaatst 8 mei, 2013 de mijne is beduiveld dit jaar eerst rij ik mijn r-line lip er onder uit , dan rijd de vrouw achteruit tegen een paal , achterste bumper gekneust en inox instapplaat beschermer kapot , nou heb ik alles nieuw gekocht voor naar de spuiter , gaat de versnellingsbak stuk bij van amsterdam naar huis te rijden , hij wil gewoon niet zomer klaar gemaakt worden
TinusTG Geplaatst 8 mei, 2013 Rapporteer Geplaatst 8 mei, 2013 heb die van mij sinds een week of 2 op nieuwe 18 inchers staan, Immi R36 velgen.. de looks bevallen me prima tevens gelijk even de hele auto geclayed, polijst etc Nu nog de naafkapstickers.. dan helemaal klaar..
®win Geplaatst 8 mei, 2013 Rapporteer Geplaatst 8 mei, 2013 de mijne is beduiveld dit jaar eerst rij ik mijn r-line lip er onder uit , dan rijd de vrouw achteruit tegen een paal , achterste bumper gekneust en inox instapplaat beschermer kapot , nou heb ik alles nieuw gekocht voor naar de spuiter , gaat de versnellingsbak stuk bij van amsterdam naar huis te rijden , hij wil gewoon niet zomer klaar gemaakt worden Pfff, echt dikke pech.
Aanbevolen berichten